03 feb 2015 6:17
03 feb 2015 9:40
03 feb 2015 9:51
03 feb 2015 13:54
ver boven de 200 schreef:Wij, in de Porsche wereld, moeten nog even wennen aan modificaties, die niet door de fabriek zijn ontwikkeld. Bij de merken uit de UK is dat bijzonder gebruikelijk. Bij TVR plaatsen ze massaal andere radiators en bij Triumph, MG e.d. zijn de modificaties niet te tellen.
Voor mij is het moeilijk te accepteren, dat Porsche een fout, die ontstaan is eind jaren 90, pas opgelost heeft ( althans??) bij de 991. die in 2012 geïntroduceerd werd.
Ik ga de volgende keer bij de dealer, de discussie eens aan bij de servicedialoog!
03 feb 2015 14:48
03 feb 2015 22:00
Ber schreef:....Aan het einde van de dag het systeem zo goed mogelijk afgevuld met koelvloeistof. En dat is een hele klus voordat je ook echt alle lucht uit het systeem hebt.
03 feb 2015 22:24
04 feb 2015 14:19
04 feb 2015 18:21
04 feb 2015 22:49
Ber schreef: ...waardoor de leidingen naar de radiatoren ongeveer totaal 3meter korter zijn waardoor het water koeler de motor in gaat....
Ber schreef:En de motor heeft een kortere slag dat is ook wat gunstiger.
04 feb 2015 23:07
04 feb 2015 23:27
04 feb 2015 23:35
04 feb 2015 23:43
05 feb 2015 7:40
05 feb 2015 8:09
05 feb 2015 9:35
05 feb 2015 17:02
06 feb 2015 20:45
06 feb 2015 21:23
Ber schreef:Nou dat moet je niet zeggen. Ik wil in de winter nog wel eens een stukje rijden als het een mooie droge zonnige dag is.
06 feb 2015 22:32
06 feb 2015 23:42
Ber schreef:Ik ook niet. Maar als de wegen goed droog zijn dan blijft het wel liggen.
07 feb 2015 0:02
07 feb 2015 4:41
07 feb 2015 9:59
Ivo 3.6 schreef:Schorsing is eraf.
Straks bestuurdersstoel weer terug erin zetten en daarna starten en rijden. Afkickverschijnselen beginnen anders zijn tol te eisen.![]()