Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

Re: WIE O WIE KENT de TG-XN-83

05 feb 2015 16:33

Haha 7 jaar geleden betaalde ik 16,5k voor een c2 handbak van eind 1991 modeljaar 92. orig nl auto :popcorn:

Klopt je ziet soms op een site als mp wel vaker een p te koop voor weinig...
Maar het ging nu over een goede :mrgreen:

En ja molen ik heb een 964 cabrio :salut:

05 feb 2015 16:56

Ja was een goede
2012 verkocht voor 22k :drive:

05 feb 2015 17:09

Je kunt er van alles van vinden, te hoog/te laag, teveel/te weinig. Het enige dat telt is het staat TEkoop voor dit geld en ze gaan er voor weg. Geluk als je nu wilt verkopen en 10 jaar terug hebt gekocht, zuur als je nu wilt kopen en er hard voor heb moet sparen.

05 feb 2015 19:13

Tsja zo te zien is het een prachtige 964 in de goede kleur en met een lage km-stand. Gelukkig is het een Carrera 4, anders had hij 50.000,- gekost... :wink:

05 feb 2015 19:57

Ff ter info :van een c4kun je makkelijk eeñ c2maken maar viceversa niet
Al doet geen weldenkend mens dit
Want een c4rijder weet dondersgoed wrom die geen c2wil hebben

En ja ik heb ook een c2gehad :mrgreen:

05 feb 2015 20:23

Er zijn gewoon niet zo heel veel 964jes en gemaakt.
Krappe 4 jaar gemaakt.De historie laat zien dat dat de modellen zijn die het meest stijgen en waardevast blijven.
Ik moest ook zo nodig eerst nog even 997 kopen 2 jaar terug. :(

Geen idee waarom de 964 harder stijgt dan de 993 maar ook ik vind een 964 nu gewoon het mooiste model nadat ik voorheen een 993 mooier vond. :scratch:

05 feb 2015 20:31

Mooie auto Pieter.
Alleen vééél te duur.
Maar ja als geld geen rol speeld??????? :drive:

05 feb 2015 20:53

Prachtige kleur :thumleft:

05 feb 2015 21:09

Deze is veel te duur, maar wat vinden we dan van 911 SC tjes die nu reeds vlot voor 30k en meer worden aangeboden ?
Allemaal achter elkaar in de fille gestaan in Californië en liefst nog met de rubbers meegelakt en de verkeerde koplampen.

Ik geef grif toe dat dit een pak geld is voor een wagen van die leeftijd, maar het valt mij op hoe men in NL zich altijd over die dure wagens verbaasd terwijl dat dit in andere landen reeds als 'normaal' wordt aanzien :scratch:
Ik kocht mijn 964 eind 2013, heb er een dik jaar aan gewerkt en bijna alles is nieuw. Die kost mij op dit ogenblik een pak meer dan die grijze die te koop staat hoor :idea:

05 feb 2015 21:11

Deze is een hele 1K goedkoper ;-) Ook weinig KMs

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =205125833

05 feb 2015 21:17

En daarom worden die krengen dus zo duur:

http://www.autoblog.nl/nieuws/zou-jij-d ... ce=twitter

05 feb 2015 21:42

porsche964 schreef:Deze is een hele 1K goedkoper ;-) Ook weinig KMs

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =205125833

viewtopic.php?f=1&t=43166&start=125 :wink:

06 feb 2015 9:28

Brabo911 schreef:Mooie auto Pieter.
Alleen vééél te duur.
Maar ja als geld geen rol speeld??????? :drive:

Geld speelt wel degelijk een rol, ik vrees alleen dat ze over 5jr niet goedkoper zijn. Nu kan ik met inruil van de 997 voor relatief weinig cash out mogelijk de mooiste 911 ooit gemaakt (ik had destijds toen ik mijn eerste kocht voor mij goede redenen niet direct een lufti te kopen) kopen.

On Topic, zonde dat ik nog niemand gevonden heb die de Auto kent... :shock:

07 feb 2015 17:39

update, fijne heel fijne auto. Beetje steenslag op de neus, rubbers tussen carroserie en skirts moeten nieuw en nwe banden nodig.

Enige dat me stoort is dat vlgs t boekje de auto uitsluitend in Belgie en Monaco onderhoud heeft gehad (hoewel nl auto) en dat de rdw site zegt dat t vermeldde kenteken vandaag nog is overgeschreven... Maandag maar ff bellen en dan kijk ik verder

p

07 feb 2015 17:53

Voor die prijs hadden ze de rubbers wel mogen doen ... ook die grote ronde, die om de velgen zitten :wink:

Onderhoud in Belgie kan natuurlijk goed, als het bijv. een grensbewoner is geweest :idea:

07 feb 2015 18:02

Olaf schreef:Voor die prijs hadden ze de rubbers wel mogen doen ... ook die grote ronde, die om de velgen zitten :wink:

Onderhoud in Belgie kan natuurlijk goed, als het bijv. een grensbewoner is geweest :idea:

Ja maar de laatste 5 beurten of zo zijn uit Monaco (wat ook kan, misschien stond de auto daar bij een tweede huis). De rubbers worden nog gedaan evenals een grote beurt plus kleppen stellen, niewue bougies, vsnaar etc. Banden is onderdeel van de prijsonderhandelingen, velgen komt een set op die lijken op de Cup 2s maar staaan beetje verder naar buiten en waren volgens hem onderdeel van t porsche individual programma..

07 feb 2015 18:20

Nou, succes met de keuze.....

En er staat een 3.2 te koop die nog duurder is....onvoorstelbaar die prijzen en ik ben allang blij dat ik de mijne 3 jaar geleden gekocht heb. Anders was ik nu waarschijnlijk blijven hangen met een m3.....

07 feb 2015 19:45

Afbeelding

In 2009 was ik in de markt voor een 964 of 993. Heb toen een tijdje heel nerdy prijzen e.d. bijgehouden in een database. :oops: Plaatje is van de selectie 964C4 coupe uit 1990.

De 996 die ik uiteindelijk kocht had een ietsjepietsje ander prijsverloop, maar goed, gelukkig ook met veel plezier mee gereden.

07 feb 2015 20:43

Pieter, is hij er nog? Kon de link naar de advertentie niet openen. Mooi exemplaar trouwens met de juiste kleur.

08 feb 2015 9:05

Liam schreef:Pieter, is hij er nog? Kon de link naar de advertentie niet openen. Mooi exemplaar trouwens met de juiste kleur.

Hi Liam, hij staat nog op de site dus ik ga ervanuit dat ie er nog is :-)

08 feb 2015 9:42

Pieter, de discussie in dit topic gaat over veel zaken, maar niet meer over je oorspronkelijke vraag :scratch:

Ik ken de auto niet en kan je daarmee dus ook helpen.
De kleur vind ik prachtig en afgaande op de foto's is de auto in perfecte staat. Natuurlijk kunnen foto's bedriegen, maar daar zijn
keuringen voor.

De prijs is een wet van vraag en aanbod, waarbij je zelf bepaalt waar je grens ligt.

Veel succes met je overwegingen! :thumleft:

10 feb 2015 15:28

Kan denk ik wel een slotje op :ba: :cheers:
Gesloten onderwerp