Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

28 jan 2015 22:30

inderdaad, prachtige film :thumleft:

31 jan 2015 21:53

Kill the messenger......Goeie film.

31 jan 2015 22:22

Vanochtend The Judge gezien. Was ik erg over te spreken. M.i. een echte aanrader.

01 feb 2015 0:13

Gone Girl gekeken. Had er misschien teveel van verwacht na Fincher's Seven en Zodiac. Daar waar je bij die films tot op het eind in spanning gehouden werd, wordt het plot je halverwege al snel duidelijk. Nog wel een aardige twist erin maar dat was het dan wel. Zit ook nog wel met een aantal vragen na het zien van deze film. Ondanks ik dit Fincher's niet zijn sterkste film vond blijft hij de moeite van het kijken zeker waard.

Heb voor morgen de Nightcrawler op het lijstje staan.

01 feb 2015 0:19

nightcrawler benk gisteravond aan begonnen , begon goed ,kga straks af kijken :thumleft:

.

01 feb 2015 14:41

Franz schreef:Gone Girl gekeken. Had er misschien teveel van verwacht na Fincher's Seven en Zodiac. Daar waar je bij die films tot op het eind in spanning gehouden werd, wordt het plot je halverwege al snel duidelijk. Nog wel een aardige twist erin maar dat was het dan wel. Zit ook nog wel met een aantal vragen na het zien van deze film.

De laatste twist had ik toch echt niet verwacht en ik denk dat er bewust je het gevoel wordt gegeven ik weet waar het heen gaat en dan wordt je toch nog op je plaatst gezet.
Indien je vragen hebt over de film stuur maar een PB.

03 feb 2015 10:21

Het is niet zo dat ik de film niet begrijp maar het blijft onduidelijk wat de reden is waarom ze uiteindelijk weer terug wil en hij blijkbaar niet bij haar weg kan?

Gisteren Nightcrawler zitten kijken. Prima film over een absurde psychopatische cameraman die voor nieuwszenders de spectaculaire rampenfilmpjes verzorgd.

03 feb 2015 11:43

gisteren aan ray donovan seizoen 2 begonnen :thumleft:

.

03 feb 2015 13:07

Gisteren John Wick gezien.

Over gewelddadig gesproken...
En tóch vond ik het een erg goede film.

03 feb 2015 15:17

Franz schreef:Het is niet zo dat ik de film niet begrijp maar het blijft onduidelijk wat de reden is waarom ze uiteindelijk weer terug wil en hij blijkbaar niet bij haar weg kan?

Het enige wat zij wilde was hem pijn doen om het feit dat hij was vreemd gegaan en bij hem weg gaan. Zou jij het doen als dit je in het echt overkomen was?

03 feb 2015 16:56

Black Betty schreef:Gisteren John Wick gezien.

Over gewelddadig gesproken...
En tóch vond ik het een erg goede film.

ik vond hem ook top maar de meningen verschillen hierzo :!:

.

03 feb 2015 20:00

gelukkig maar :lol: . ik vond hem idd erg tegenvallen.

03 feb 2015 20:57

Ik vond het een leuke film maar zeker niet wat ik ervan verwacht had. Vond persoonlijk "The Equalizer" een betere film.

Van de week taken 3 gezien was geheel niet onder de indruk.

03 feb 2015 21:16

Net Siberian Education gekeken. Mooie maar aparte film.

08 feb 2015 10:58

MY00 schreef:
Franz schreef:Het is niet zo dat ik de film niet begrijp maar het blijft onduidelijk wat de reden is waarom ze uiteindelijk weer terug wil en hij blijkbaar niet bij haar weg kan?

Het enige wat zij wilde was hem pijn doen om het feit dat hij was vreemd gegaan en bij hem weg gaan. Zou jij het doen als dit je in het echt overkomen was?

Maar dat bedoel ik. Ze willen allebei van elkaar weg en zij wil daarbij ook nog eens wraak nemen om vervolgens weer terug te komen en zwanger te raken. En blijkbaar had hij geen keuze om toch bij haar weg te gaan. Die logica ontging me gewoon.

08 feb 2015 11:00

The Equalizer met Denzel Washington. Lekkere actie-film met een prima rol van Denzel. Beetje clichéachtig allemaal maar kijkt wel lekker weg met deze ubercoole personage. Een 7. Lekkere soundtrack ook.

08 feb 2015 11:13

Heb vannacht een stukkie van "Dames 4" gekeken op uitzending gemist :shock:
Beetje een duplo van "All Stars" maar dan ff grover, niet geheel mijn stijl :wink:
Een tijdje vol gehouden maar toen maar met Sjors erop uit.

08 feb 2015 12:32

Franz schreef:The Equalizer met Denzel Washington. Lekkere actie-film met een prima rol van Denzel. Beetje clichéachtig allemaal maar kijkt wel lekker weg met deze ubercoole personage. Een 7. Lekkere soundtrack ook.

+1

08 feb 2015 13:23

Trailer gezien van Taken 3 met Liam Neeson. Porsche 996 wordte gbruikt, zie rond 1:57

https://www.youtube.com/watch?v=JuU0M2xBasc

08 feb 2015 14:10

De trailer is beter dan de film :roll:

08 feb 2015 14:22

Predestination was wel een bijzondere film...

En net 'in the blood' gekeken. Dat is een soort van 'taken', maar dan beter.

09 feb 2015 11:39

als je van ongekend veel lijken en bloed spetters houd dan is dit een top film , gisteren gezien :

https://www.youtube.com/watch?v=jCWXWgg5H9g

was een lekker dooie boel zeg maar :mrgreen:

.

11 feb 2015 19:45

Straks Better call Saul bekijken :ba: er zijn blijkbaar al 2 afleveringen uit.
Hopelijk wordt het zo goed als je zou verwachten uit de Breaking bad serie.

11 feb 2015 20:11

Als spin-off krijgt ie prima recensies. Ben benieuwd.

12 feb 2015 18:17

A Walk among the tombstones met Liam Neeson. Lekker sfeertje, prima verhaal. Een 7.
Plaats een reactie