Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
01 feb 2015 20:53
de 964 wacht ook op goed weer,heb er sinds oktober niet meer mee gereden.
ritje over de eilanden zal hem deugd doen.
02 feb 2015 4:04
Nog even een maandje ofzo wachten op wat mooier weer? in maart / april moet het mooi genoeg zijn om een rondje te rijden.
Al ongeveer iets plannen / afspreken?
misschien zijn er nog goede iedeeen ?
02 feb 2015 9:52
Ik woon er niet, maar als er een rit of iets dergelijks georganiseerd gaat worden dan kom ik er graag naartoe
Goede herrinneringen aan (cabrio) ritjes naar Zierikzee en Sluis, en het wijnproeven bij Dreischor.
02 feb 2015 19:49
Yes leuk om iets te plannen.
Als het even kan: count me in
03 feb 2015 10:18
3AE '99 schreef:mbembe schreef:Goed plan, er zijn ook nog wat mensen uit Roosendaal dacht ik te weten
Das ook dichtbij en een stukje rijden met de P naar zeeland is ook geen straf hè
Zeker geen straf! Ben getrouwd met een Zeeuwse dat telt ook wel denk ik hè?
Minimeet altijd leuk, rondje Walcheren, terrasje her en der, ben er graag bij!
Ik wist dat je wel zou reageren op mijn berichtje Ruud
03 feb 2015 10:36
Ik ben geboren in Zeeland en woon er nog steeds maar heb geen Porsche.
Let op met die trajectcontrole in/bij de Westerscheldetunnel, de controle schijnt weer in werking te zijn en het traject zou verlengd zijn, er wordt nu behalve in de tunnel ook gemeten op het weggedeelte tussen de tunnel en de tolpoortjes.
Voor het geluid dus een paar tandjes terugschakelen.
Leuk initiatief zo'n Zeeuwse meeting, ik zie vergeleken met vroeger ook steeds meer Porsche's in Zeeland.
Ik houd dit topic in de gaten, misschien kan ik een glimp opvangen van jullie rit.
03 feb 2015 14:11
altijd in voor een ritje zeeland
woon in west brabant dus dat kan prima
porsche groet
03 feb 2015 17:55
mbembe schreef:Ik wist dat je wel zou reageren op mijn berichtje Ruud

Voelde me aangesproken
Is al een aardig cluppie aan het worden zo, goed initiatief skeijmel!
03 feb 2015 22:00
Hoi skeijmel,
Hier nog een porsche rijder, woon in de buurt van Goes. Zeeuwse mini-meeting is wellicht een keertje leuk, meestal is het ergens in't midden van het land dus voor de verandering eens in de buurt zou leuk zijn!
gr, Paul
03 feb 2015 22:33
Nou ben ik geen Zeeuw en er zullen zat geschikte plaatsen zijn, maar misschien is dit een leuke locatie om samen te komen?
http://www.dekleineschorre.nl/bezoek-de-wijnhoeve
04 feb 2015 13:20
Wijn? Als begin, als eind of als tussenstop. Misschien komen we dan niet eens verder
04 feb 2015 13:41
ik zou kiezen als startlocatie, lunch locatie en ook hier eindigen, neem dan wel een extra chauffeur zonder geldbuidel mee.
04 feb 2015 15:16
Vanmorgen naar breskens geweest op en neer, dat is een mooie vlakke weg aan het worden.
04 feb 2015 15:55
Denk dat we binnenkort verhuizen naar het 'Meetings en evenementen'-deel. Tenzij er een discussie losbarst natuurlijk...
04 feb 2015 21:50
Als jij een discussie wil starten, prima
04 feb 2015 23:26
Hahaha, nee joh die zijn er al genoeg
08 feb 2015 19:37
Als er Zeeuwse vrienden zijn die zin hebben in een ritje net buiten de provinciegrens op 1 maart dan Wake Up!
Zie 'meetings en evenementen'!
08 feb 2015 22:18
Yerseke hier!
Als ik kan ben ik graag van de partij
12 feb 2015 3:03
Wat denken de Zeeuwse vrienden er van om 1 maart naar Wake Up te gaan?
Ik was niet van plan om een meeting met eten en drinken en een geplande tourtocht te organizeren;)
Gewoon een stukje rijden elkaars autos bekijkenen misschien ergens wat drinken.
Misschien is het een goed iedee om naar wake up te gaan aangezien er al redelijk wat mensen zijn met intresse.
Dan wordt het al een aardige groep

ikzelf heb wel intresse om naar wake up te gaan!
12 feb 2015 7:45
Wij rijden mee mits er niet teveel pekel ligt.
12 feb 2015 8:08
Zo zo zoveel "Zeeuwse meisjes" bij elkaar, zal wel een zuinige bijeenkomst worden
Veel plezier
12 feb 2015 11:19
Ben er bij, inclusief Zeeuws meisje. (Verre van 'zúnnig' overigens

)
Maar het één hoeft het ander niet uit te sluiten toch skijmel? Stukkie rijden in Zeeland kan wat mij betreft gewoon doorgaan. Paar weken later of zo.
12 feb 2015 12:29
Kunnen we zeker nog doen.
12 feb 2015 20:03
3AE '99 schreef:Ben er bij, inclusief Zeeuws meisje. (Verre van 'zúnnig' overigens

)
Maar het één hoeft het ander niet uit te sluiten toch skijmel? Stukkie rijden in Zeeland kan wat mij betreft gewoon doorgaan. Paar weken later of zo.
+1
Niet of/of maar en/en!!!
16 feb 2015 0:28
Lijkt me wel wat. Ik woon in Middelburg.
Ik rijd regelmatig een stukje hier in de buurt maar wat nieuwe weggetjes leren kennen zou erg leuk zijn.