Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
20 feb 2015 11:47
horn schreef:Een wit/blauwe? Zou de ex van Paul (ppp-356) wel eens kunnen zijn (die in Luik dan, niet die bij Leitner).
Nee, deze was wit met rood.
20 feb 2015 12:08
molen934 schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Als 996 nitwit; waarom is de 996RS zoveel duurder dan de 997RS?
Omdat hij mooier is

Mwah, doe mij maar n groene 997RS.
20 feb 2015 12:13
Cazzo Super Veloce schreef:Als 996 nitwit; waarom is de 996RS zoveel duurder dan de 997RS?
Zeldzamer

Waarom moet een 993 Turbo met weinig kilometers evenveel kosten als een 991 Turbo met weinig kilometers?

zelfde idee.
20 feb 2015 21:06
Zijn 682 stuks van gemaakt.
Waarvan de meeste rood zijn.Ik meen me te herinneren in verhouding 400 rood 200 blauw toen er nog gezegd werd dat het er 600 waren.
21 feb 2015 10:40
Klopt, ongeveer 1/3 was blauw.
21 feb 2015 11:06
jij bent nu al een paar keer voor de hausse uitbrak op tijd ingestapt he
Welk model heb je nu op het oog?
21 feb 2015 17:31
Alles wat aircooled Porsche is gaat goud tegenwoordig... schiet ni veel meer over.
Bij de 996 is de 4S en de turbo het moment om te kopen, bij de 997 zal de GTS in handgeschakeld wel altijd een aardige duit opbrengen... de GT3's en andere adepten buiten beschouwing gelaten.
Heb spijt ik de 964 turbo "gemankeerd" heb. Is moeilijk om een mooie aan correcte prijs te vinden.
22 feb 2015 3:46
@2000GTV: Ik zoek Porsches met relatief lage productieaantallen en kilometerstand en zoek
deze in heel Europa.
ik ben diverse keren optijd ingestapt, maar soms ook te vroeg "uitgestapt".
Heb bijvoorbeeld mijn originele Nederlandsche 2.4 S met 1e kenteken
6 jaar geleden voor een prikkie verkocht aan Early911 garage van Manfred Hering.
Hetzelfde geldt voor een originele witte 3.2 Clubsport (zie mijn album) die ook naar Duitsland
is gegaan.
Maar was toen tevreden met de bedragen die ik er voor heb gehad.
22 feb 2015 11:01
wat is een 3.2 CS waard de dag van vandaag?
22 feb 2015 15:10
MichM3 schreef:Alles wat aircooled Porsche is gaat goud tegenwoordig... schiet ni veel meer over.
Bij de 996 is de 4S en de turbo het moment om te kopen, bij de 997 zal de GTS in handgeschakeld wel altijd een aardige duit opbrengen... de GT3's en andere adepten buiten beschouwing gelaten.
Eerlijk gezegd denk ik dat je er naast zit en dat de 996 4S en de turbo helemaal niet meer zoveel gaan stijgen. In de toekomst zullen alleen de modellen waarvan er een
beperkte serie is gebouwd meer geld gaan opleveren (uitgezonderd de enkele turbo of ... die slechts een paar duizend km's heeft gereden).
Diegenen die een dergelijke auto gaan kopen met de speculatie dat hij meer gaat opbrengen leven in dromenland (mijn POV)
23 feb 2015 11:14
ik denk dat je ni ver genoeg vooruit denkt... over een paar jaar is geen enkele luchtgekoelde nog betaalbaar voor een gewone sterveling. Dan verschuift de focus richting 996-997 waarvan er zoals je zelf aangeeft inderdaad ontzettend veel van gemaakt zijn. Ik heb ook niet gezegd dat die 99x 4S/TT of GTS goud gaat gaan, maar een 996 4S of turbo is nu wel het moment om te kopen. Veel gaan die ni meer zakken en er zijn nog zeer veel zuivere exemplaren bij.
En als je de luchtgecoolers "gerateerd" hebt lijkt een 996 4S mij uitstekend materiaal als Porsche future classic
23 feb 2015 23:16
Deze al gezien?
http://www.eleven-cars.com/car-profile.php?CarID=77Niet blauw, wel een fraai exemplaar.
23 feb 2015 23:51
vragen ze 300k eur van
24 feb 2015 22:58
Wow, das niet weinig!
25 feb 2015 22:14
997 mk1 clubsport
Betaalbaar alternatief... Mooier interieur & same feeling (i think)
http://www.porsche-duesseldorf.de/de/ge ... s,114.htmlGr. Peter
25 feb 2015 22:41
Nope, not the same feeling! 997 'mist' iets. De 997 GT3 is een auto die minder......communiceert (zoiets dan).
Is natuurlijk wel een spectaculaire auto met een dito sound! Maar heeft al teveel electronica aan boord.
26 feb 2015 0:06
Ach op mijn leeftijd hoeft dat "zeepkisten" gevoel niet meer, ben ENORM in mijn nopjes met de 997
Morgen komt Wolter, we zullen kijken waar hij de speeltjes op zet
26 feb 2015 0:31
997 RS is trouwens ook flink in prijs gestegen laatste jaar!
26 feb 2015 1:46
Eigenlijk zijn dat de mooiste: in t groen al bijna niet meer te koop

af en toe een oranje, en de 3.8 al helemaal niet meer te betalen....gingen bij de buren even kort richting een ton, maar nu alweer vanaf anderhalve ton....
Ik had een plannetje gemaakt, maar dat laat ik maar even varen
26 feb 2015 8:51
stond een witte 3.8RS te koop in Duitsland laatst voor net geen 100k. Ding had gewoon veel km's gelopen. Zoiets moet je gewoon kopen. Beter 1 vogel in de hand,...
26 feb 2015 12:34
Ben benieuwd naar de taxatie Molen !!
26 feb 2015 13:37
Ik zet in op 150K.
26 feb 2015 14:54
fantastisch natuurlijk als je een fors hogere taxatie van je auto('s) krijgt, het is je gegund! Maar betekent ook weer een stuk meer verzekeringspremie aftikken.....
en dat is dan weer minder
26 feb 2015 15:48
Idd, broekzak vestzak zeggen ze hier
Mijn 993 S werd op 62.500,-- getaxeerd en kan ook meer premie betalen
De GT3 was te nieuw, hij deed auto's vanaf 10 jaar.
FF lekker zitten kletsen, dat kan Wolter wel
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.