Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
16 feb 2015 0:23
Niet alleen z'n laatste reactie..
16 feb 2015 1:00
Ik vind hem lelijk, vooral de voorkant.. mij te "amerikaans", houd niet van die lange viper neuzen enzo.
Knopjes met die rondjes eromheen komen ook wat kitsch op me over..
Allemaal erg persoonlijk natuurlijk, maar "de Porsche rijder" is volgens mij van wat meer balans en minder overdaad.
De GT4 echter.... (6 mei proefrit!)
16 feb 2015 2:33
Henk schreef:Misschien dat een Megane rijder een andere kopers-attitude heeft.
Dat verwacht ik niet. De Megane werd puur en alleen vanwege zijn bijtelling gekozen. (Op een enkeling na misschien. Die de gratis iPad die je er destijds bij kreeg interessanter vond.) In 2012 kwam Renault met de nog zuinigere Megane en lagere bijtelling die in 2014 vanwege de veranderingen in bijtelling in een hoger tarief kwam te zitten. En dat is ook meteen aan de verkoopcijfers te zien ook want die verkoop stortte in januari 2014 helemaal in.
http://www.autozine.nl/overzicht/autove ... p?mok=1554Dat Mercedes het de laatste jaren prima doet verbaasd me eigenlijk niets met de twee nieuwkomers in het B en C segment, de A en CLA. En met de C klasse hebben ze weer een frissere uitvoering waar ze weer een jaartje of drie mee vooruit kunnen.
16 feb 2015 9:11
Henk schreef:Sorry, je laatste antwoord is, op de auto van je schoonmoeder na waarschijnlijk

, onjuist..
Denk je? Ik vermoed namelijk ook dat het grootste deel van de groei uit de nieuwe A-klasse is gekomen en in de slipstream daarvan de CLA. Net zoals het succes van BMW gedreven wordt door 20% bijtellings 3ers en 1ers.
16 feb 2015 10:31
Renault Megane - heerlijk rijdende auto hoor, totmbo heeft er 1, in de lease.
Mijn beeld van een leaserijder die niet een bovenmatige interesse in auto's heeft of zijn geld eerder aan wat anders wil besteden: kijkt naar het budget, wat kun je daarvoor krijgen zonder al te veel (liefst niets) bij te betalen, en wat wordt je bijtelling.
Dan worden de verschillende opties tegen elkaar afgewogen en wordt er ook nog eens gekeken naar het uiterlijk.
De Megane kwam daar toen ze in de 14% groep zaten gewoon goed uit. Vandaar populair.
Back on topic - 't zou niet mijn eerste keus zijn, maar die Merc is toch wel een vette (en beetje foute) auto. En altijd leuk als je je zelf in de spotlights wil zetten ten opzichte van een ander, dan geef je eigenlijk aan wat de benchmark is.
16 feb 2015 10:36
@ Bertjan
Denk ik ook.
In de "premium"-klasse zal het effect wat minder zijn, maar heel veel leaserts kijken eerst naar de bijtellingscategorie, en zoeken dan een auto die in die klasse valt.
@ Henk, wat is er precies onjuist? dat MB aan het downgraden is?
Lijkt me overduidelijk. Vroeger was de 190 de onderkant van de range, nu de A-klasse, toch echt een klasse minder
(en dan vergeten we die Kangoo met n ster op zn neus maar ff)
16 feb 2015 11:04
Sterker nog, voor de 190 was de 200 serie, de w123 (voorloper van de E klasse!) het instapmodel.
16 feb 2015 21:58
Ik vind de A-klasse nu anders wel een serieuze vooruitgang tov dat lelijk hok dat de A-klasse vroeger was.
De B-klasse is nog steeds lelijk gebleven.
17 feb 2015 10:58
Chris Harris, toch een Porsche fan bij uitstek:
https://www.youtube.com/watch?v=CRubofSy7jE#t=26 It's just fantastic, really fantastic
17 feb 2015 13:01
dobbelsteen schreef:Godspeed schreef:Ach, Mercedes is toch leuk bezig qua sportwagens het laatste decennium. Eerst had je de SLR, dan de SLS en nu de GT. Telkens bijna dezelfde prestaties voor een steeds fel lagere prijs, laat ze zo nog tien jaar verder doen en de GT86 heeft concurrentie.
GT86? Typfoutje?
SLR, SLS, GT vergelijken met GT86 kan toch niet kloppen?

Was een grap ofc. Vind dat Mercedes een rare strategie heeft, telkens gaan ze met hun sportwagens downmarket in plaats van upmarket. Ze zijn hun imago blijkbaar aan het af- in plaats van opbouwen (SLR -> SLS -> GT). En bizar genoeg biedt de goedkope 'vervanger' quasi het prestatiepotentieel van de véél duurdere 'voorganger'. Zou toch niet zo happy zijn moest ik onlangs nog een van de laatste SLS'en hebben gekocht...
17 feb 2015 13:35
Ik vind die Merc erg mooi. Begerenswaardig.
Maar als ik hem naast de 911 zie dan is het toch weer duidelijk. There is no substitute (yet?)
17 feb 2015 15:28
Godspeed schreef:
Was een grap ofc. Vind dat Mercedes een rare strategie heeft, telkens gaan ze met hun sportwagens downmarket in plaats van upmarket. Ze zijn hun imago blijkbaar aan het af- in plaats van opbouwen (SLR -> SLS -> GT). En bizar genoeg biedt de goedkope 'vervanger' quasi het prestatiepotentieel van de véél duurdere 'voorganger'. Zou toch niet zo happy zijn moest ik onlangs nog een van de laatste SLS'en hebben gekocht...
Ik denk dat het gewoon is omdat Mercedes het niet goed doet in die superdure klasse.
De SLS is een heel mooie wagen. Maar ik denk dat het grootste deel van de potentiële kopers elders gaat shoppen met dat budget.
Het is dan wel een super sportwagen, maar het legendarische is er wat van af.
17 feb 2015 18:03
Dat denk ik ook, maar dat is iets dat ze 10 jaar geleden al hadden moeten inschatten.
Jammer toch, want Mercedes kon ooit Ferrari (met de 300 SL) recht in de ogen kon kijken en Rolls overschaduwen (600 W100)...
17 feb 2015 18:46
Volgens mij verkopen die AMG's toch wel lekker door.
17 feb 2015 19:39
Dat wel. Maar dat is dan eerder de AMG's in de klasse van Audi RS en BMW M.
Al heb je bij Mercedes nog wat meer keus. Zeker die S Coupe AMG is een pareltje.
17 feb 2015 22:24
Met de Maybach concurreren ze toch wel direct met RR maar het merk heeft in wezen toch niet echt een supersportcar nodig? Leuk dat ze met de SLR zijn gekomen maar ik zie persoonlijk liever een C 63 AMG of G 500. Pure klasse en stijl icm veel motorinhoud.
17 feb 2015 22:58
Mooie commercial........ Maar heb nog steeds liever ster in voorruit van mijn Porsche dan eentje in de grill
18 feb 2015 0:47
Fisher price buttons noemt Chris Harris ze..
18 feb 2015 5:53
bassraf schreef:Fisher price buttons noemt Chris Harris ze..

Moest het even opzoeken:
19 feb 2015 23:19
De tweede commercial van de AMG GT is uit.
Ik kan er niks aan doen maar ik vind het geweldig.
Nog 3 te gaan
AMG GT commercial 2
20 feb 2015 0:44
die vind ik nou minder geslaagd. ik hou van subtiel. en niet zo 'in your face'. dan wordt het een beetje kinderachtig. imho.
20 feb 2015 11:14
+1, hopelijk is de 3e wat beter, deze 2e is echt een beetje jammer...
Sowieso hadden ze het gewoon beter bij die ene kunnen laten, wordt nu weer echt zo'n gadget.
21 feb 2015 12:33
Kan niet van hetzelfde bureau zijn. Die eerste is afgesloten bergweg, 30 man crew, autos perfect, casting, post, muziek van daft punk. Kost 2 ton. Die tweede pleur ik in een uurtje in elkaar met foto's van google.
21 feb 2015 13:29
Vind 2 ook wel leuk, lekker basic, anders was het misschien meer van hetzelfde geworden.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.