Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: PSC Events: La Targa Passaggio™

22 feb 2015 13:08

Gaat vast goedkomen in handen van Sylvia. Gaat mij alleen waarschijnlijk ook dit jaar niet lukken aan een van de evenementen deel te nemen. Valt veel samen met andere evenementen :cry:

24 feb 2015 0:43

Olaf schreef:@HermanH ... Zo te lezen ben je voornamelijk een Amsterdam rijder :D DrKnauf verdient namelijk ook wat credit (Rotterdam & Den Haag) :cool:

Oeps :oops: vergeef me mijn lompheid. Hoe kon ik herr Doctor nou vergeten :bang:
Natuurlijk ook Mike thanks voor de mooie tunneltours in Rotterdam en die ene hele goeie door Den Haag :thumleft: :thumleft:
CU bij de de volgende tunnelruns van Sylvia.

24 feb 2015 9:53

ik voel mij vereerd heren 8) thnx guys :thumleft:

lkkr genieten met z,n allen jongens/meisjes :cheers:

.

24 feb 2015 10:19

Datum voor de Luikse editie is nog niet bekend maar zondag 19 juli zou mij goed uitkomen.
Week later 26/7 kan ook nog maar daarna is de agenda weer vol met Porsche Paddock etc.
Ter info :popcorn:

24 feb 2015 11:22

Laat ik Maar weer proberen bij Rdam aan te sluiten...

Wie heeft er voor mijn nieuwe puppy (hopelijk vrijdag oppikken) nu nog een la Targa Passagio stickert?? en een Forum stickert...)

24 feb 2015 12:01

drknauf schreef:ik voel mij vereerd heren 8) thnx guys :thumleft:

lkkr genieten met z,n allen jongens/meisjes :cheers:

.

Zekers! :drive:

Als je voor 070 hulp nodig hebt met een of ander ff bellen of mailen!

24 feb 2015 12:07

Ik heb alleen de grote "banner" sticker en de kleinere "It's not about speed" sticker van de La Targa Passaggio voor je Pieter.

Afbeelding

De stickers voor op de zijramen moeten nog bijbesteld worden en daarover ben ik nog in overleg.

En ik kan je niet aan forumstickers helpen, daarvoor moet je bij een van de administrators zijn...

24 feb 2015 14:27

Ik wacht de Email(s) om aan te melden af! :thumleft:

24 feb 2015 17:08

De datum voor de La Targa Passaggio Den Haag is inmiddels ook bekend, jullie mogen 25 oktober 2015 ook in de agenda zetten :salut:

24 feb 2015 21:32

25ste is zondag :idea:

of bedoel je 24 ste :wink:

.

24 feb 2015 21:56

:shock: Vanavond moet ik maar eens vroeg gaan slapen geloof ik..... Je hebt helemaal gelijk :thumleft:

Hierbij de correctie: La Targa Passaggio Den Haag: zaterdag 24 oktober 2015.

Dit wordt een rit voor een exclusief aantal deelnemers. Daarbij krijgen, net zoals bij de eerste editie van de LTP Den Haag in 2012, alleen de mensen die eerder aan een van de andere LTP's hebben meegereden krijgen een uitnodiging per e-mail. Zij zullen hier in september een bericht over ontvangen.
Laatst bijgewerkt door Lionhunter op 24 feb 2015 22:42, in totaal 1 keer bewerkt.

24 feb 2015 22:04

Lionhunter schreef: Hierbij de correctie: La Targa Passaggio Den Haag: zaterdag 24 oktober 2015.

Dit wordt een rit voor een exclusief aantal deelnemers. Daarbij krijgen, net zoals bij de eerste editie van de LTP Den Haag in 2012, alleen de mensen die eerder aan een van de andere LTP's hebben meegereden krijgen een uitnodiging per e-mail. Zij zullen hier in september een bericht over ontvangen.

Jammer had graag mee gereden :drive: in Den Haag...

24 feb 2015 22:11

Er zijn dit jaar 5 andere La Targa Passaggio's voorafgaande aan de rit in Den Haag, Gypsy. Die zijn qua ervaring ook super leuk om mee te rijden en daarna staat u automatisch in de database, zodat u voor Den haag ook een uitnodiging van ons ontvangt.

Hopelijk tot ziens :thumleft:

24 feb 2015 22:52

en jongens die graag mee willen, blijven melden/mailen er vallen er ook regelmatig wat uit/af :idea:

enjoy all the runs :cheers:

.

25 feb 2015 16:44

Dit lijkt me echt fantastisch. Heb degene op dagen die nog vrij zijn in de agenda gezet.

Nu zag ik ergens iets over 's nachts? Klopt dat, of anders gezegd, wat is precies de timing van de events? Als het in de avonden is zou dat misschien nog aantal opties toevoegen. Thanks!

25 feb 2015 17:06

Bertjan,

Rotterdam, Amsterdam en Den Haag worden 's avonds gereden. De Belgische LTP's in Brussel, Antwerpen en Luik zijn overdag.

25 feb 2015 17:10

Ok, dank je wel!

25 feb 2015 17:36

Lionhunter schreef:De stickers voor op de zijramen moeten nog bijbesteld worden en daarover ben ik nog in overleg.

Ik heb ook interesse in een sticker voor het zijraam. Ik zal dit topic in de gaten houden.

25 feb 2015 17:48

De volledige La Targa Passaggio agenda voor 2015 is bekend :cheers:

De volgende datums kunnen in de agenda genoteerd worden:
Amsterdam 10 april
Antwerpen 3 mei
Brussel 14 juni
Luik 19 juli
Rotterdam 4 september
Laatst bijgewerkt door Lionhunter op 15 okt 2015 8:40, in totaal 1 keer bewerkt.

25 feb 2015 18:56

Lionhunter schreef:Luik 19 juli

:cheers: :cheers: :cheers: :thumleft:

25 feb 2015 20:18

Antwerpen en Luik ga ik bij zijn.

Top!

25 feb 2015 22:17

Amsterdam en Rotterdam staat genoteerd. :ba: :drive:

25 feb 2015 23:21

Ik doe ze allemaal.... 8)

25 feb 2015 23:34

Olaf bedankt voor al die jaren één van de leukste PF evenementen te organiseren. :thumleft:

Sylvia de Rdam en Ohoh Den Haag ben ik weer van de partij.

26 feb 2015 10:38

Website is uit de lucht...

Afbeelding
Plaats een reactie