Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

29 aug 2005 0:00

Vandaag op weg naar de Oostvaardersdijk Almere-(Batavia) Lelystad, in Almere Stad een Porsche GT3 en vlak daarna nieuwe Boxster (zwart).
Helaas no wave!

Tevens vaak door de Regenboogbuurt in Almere Buiten een Porsche 996 Cabrio (met een prachtig geluid en cognac interieur) in de kleur zilver.

29 aug 2005 0:29

Vandaag in Prinsenbeek ; zo'n 5 Elfjes binnen 100 meter geparkeerd..mooi hoor...(sjieke buurt.. ):wink:

29 aug 2005 0:45

Jurgen schreef:Vandaag in Prinsenbeek ; zo'n 5 Elfjes binnen 100 meter geparkeerd..mooi hoor...(sjieke buurt.. ):wink:

En 1 BMW coupé op weg er naar toe, met inmiddels een minderwaardigheids complex..... :D :wink:

29 aug 2005 0:50

HenkC2C schreef:En 1 BMW coupé op weg er naar toe, met inmiddels een minderwaardigheids complex..... :D :wink:

Ik weet 't ; kwajongensstreken...maar ooh wat lekker af en toe he.. :lol:

29 aug 2005 12:42

zondagmiddag rond 15.30 uur in Arnhem een grijze GT3 met blonde dame achter het stuur.

kon niet zwaaien, reed aan de andere kant op de fiets..

29 aug 2005 12:44

HenkC2C schreef:
Jurgen schreef:Vandaag in Prinsenbeek ; zo'n 5 Elfjes binnen 100 meter geparkeerd..mooi hoor...(sjieke buurt.. ):wink:

En 1 BMW coupé op weg er naar toe, met inmiddels een minderwaardigheids complex..... :D :wink:

2.8 zeker. :?:
M Coupe is ander verhaal.

29 aug 2005 13:01

Zaterdag om 16.00 uur op de Noordendijk in Dordrecht witte carrera .... :wink: (Marco dus....)

Zondag op de Brienenoord richting Breda om 11.30 uur gele 70-er jaren 911 :D

Ook zondag op dezelfde plek maar 2 uurtjes later een boxster 39-**-** linkerbaan al bellend :twisted:

O'ja en vrijdagavond op parkeerterrein van Hotel Ara te Zwijndrecht 7 beauties naast elkaar.... :wink:

29 aug 2005 13:10

RS-R schreef:2.8 zeker. :?:

Nee, was gewoon een dikke 3-serie coupe die mij met wel erg veel bravour inhaalde op de heenweg naar Prinsenbeek (2 gastjes erin, scheve blik, wel 2 keer 2 pijpjes), 'k stelde me volwassen op :wink: , maar kon het even later toch niet laten.. , vandaar dat "kwajongen..".. :wink:

..reed wel met een big-smile verder :lol: tja..wat moet je he..

29 aug 2005 13:17

Jurgen schreef:
RS-R schreef:2.8 zeker. :?:

Nee, was gewoon een dikke 3-serie coupe die mij met wel erg veel bravour inhaalde op de heenweg naar Prinsenbeek (2 gastjes erin, scheve blik, wel 2 keer 2 pijpjes), 'k stelde me volwassen op :wink: , maar kon het even later toch niet laten.. , vandaar dat "kwajongen..".. :wink:

..reed wel met een big-smile verder :lol: tja..wat moet je he..

Daar speel ik ook het liefste mee :cheesy:

Afbeelding

Alhoewel zo'n RS4-tje ook steeds een leuk speelkameraadje blijft :wink:

Afbeelding

29 aug 2005 21:57

hey koen , de openbare weg is geen racebaan :wink:

je hoeft niet overal harder als 250 te rijden

29 aug 2005 23:44

RS-R schreef:
HenkC2C schreef:
2.8 zeker. :?:

Denk je? Tegen 490pk? :?: (inderdaad een ander verhaal, maar de uitkomst is min of meer gelijk :cheesy: )

30 aug 2005 17:05

2.8 zeker

die had ik afgelopen zondagochtend richting Zolder ook in mn kont (die vd Porsche welteverstaan) hangen ...

Met hetzelfde resultaat ... minderwxaardigheidscomplex ... NOT A CHANCE ... voor de beamer welteverstaan :wink:

Dirk
:wink:

30 aug 2005 19:27

Zwarte 993 Turbo (of zo'n Ruf) op de A12 Utrecht-Arnhem ter hoogte van Bunnik, maandagmiddag 12.30 u?

Jurgen? :roll:

30 aug 2005 20:11

Nee , ik was het niet ; stond maandag de hele dag op de ladder het hout te wassen met ammoniak, om het daarna te schuren ; alles zit op het ogenblik in de groene verf, nu alleen morgen nog de witte rand eronder...het moet er nl wel weer uit komen zien.. 8)

30 aug 2005 22:57

Jurgen schreef:...het moet er nl wel weer uit komen zien.. 8)

Leuk, wie had die taxi besteld? :twisted: :wink:

30 aug 2005 23:22

300 TE , diende voor hetzelfde als dat sommigen een Omega-station hebben.. 8) :wink:

30 aug 2005 23:25

Jurgen schreef:300 TE , diende voor hetzelfde als dat sommigen een Omega-station hebben.. 8) :wink:

Afbeelding :roll: :wink:

30 aug 2005 23:25

Jurgen schreef:300 TE , diende voor hetzelfde als dat sommigen een Omega-station hebben.. 8) :wink:
Hmm idd Jurgen, das echt "TE".... :lol: :wink:

30 aug 2005 23:26

Dat zég ik toch...

Afbeelding

30 aug 2005 23:28

... 8) stelletje wijsneuzen,, :wink: :wink:

30 aug 2005 23:29

Net als mijn Transport Doeleinden Single voertuig

-daarvoor ook en Omega stationwagon die zeker niet minder was (2.6 Dual Ram CD Diamond)-

31 aug 2005 8:07

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

31 aug 2005 8:37

horn schreef:Leuk, wie had die taxi besteld? :twisted: :wink:

He Jurgen, hebbie dat nou ook met die MB.

Laats reed :oops: :oops: :oops: ik ik de MB (E500) van mijn broer, sta ik bij het verkeerslicht stil, stapt er ineens een vent achterin en die schreeuwt..................naar het Station graag. :lol: :lol: :lol: :lol:

Nope MB dus, liever een ster in mijn ruit dan op mijn motorkap (gouden quote van iemand van hier, wie ben ik ff vergeten).

31 aug 2005 9:28

John4S schreef:Laats reed ik de MB (E500) van mijn broer..... liever een ster in mijn ruit dan op mijn motorkap

Dat rijd zo'n beetje hetzelfde als jouw auto he.. :twisted:

:lol: :lol:

Tja, wie de bal kaatst... 8)

31 aug 2005 9:43

911-lover schreef:

Alhoewel zo'n RS4-tje ook steeds een leuk speelkameraadje blijft :wink:

Kijk maar uit....eet de meeste porsche als ontbijt.Maar dat wist of weet je inmiddels wel.... :mrgreen:
Gesloten onderwerp