Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Re: Groupbuy RS replica stoelen

05 maart 2015 21:48

Maakt van Thull de schalen zelf of komen ze van Hahn in Duitsland? De foto's van de bekleder zijn namelijk dezelfde als Hahn op zn website gebruikt: http://www.hahn-gfk.de/katalog/sportsitze001.htm

05 maart 2015 22:36

Van Thull maakt ze zelf. Ik denk dat Hahn ze dan bij hen inkoopt.

06 maart 2015 22:25

Dacht het nie

06 maart 2015 22:32

Wat dacht je nie? Ik heb de stoelen bij van Thull uit de mallen zien komen.

07 maart 2015 1:38

Het gaat mij meer om de bekleder. Ik weet dat Hahn de schalen ook zelf maakt, heb daar enkele sets gekocht. Als ze dezelfde bekleder hebben dan is dat dik in orde. Het bovenste gedeelte is lastig om goed te krijgen omdat het leer oprekt en na verloop van tijd te los gaat zitten. Bij de sets van Hahn was dit niet het geval.

Ik ben wel benieuwd wat Thull vraag voor een set met blauw leer.

08 maart 2015 12:14

Dacht niet, aangezien op miin vraag of Hann de kuipen in Nederland liet fabriceren, ontkennend werd geantwoord.
Ingaand op de foto's getoond, die gebruiken ze allemaal van elkaar, die gele en rode staat al zolang ik interesse heb op de site van Hann ( 4 jaar +) die stoelen met de rode auto op de achtergrond staan al minimaal twee jaar op ebay.de vroeger voor 3499 nu voor 500 meer. Aangeboden door fsr , misschien dat die ze wel bij Hann haalt ?
Beek autosport bied ze ook aan , weet niet of die ze zelf maken.
Kortom kuipjes genoeg, echter de bekleding maakt het verschil, qua netheid en zitcomfort.
Persoonlijk zoek ik nog lekker door naar een kuip ipv kuipje ivm met omvang van m'n achterste :D

09 maart 2015 21:18

doe, graag mee :)
als we bestellen kunnen hoor ik het graag. moeten we iets van een intekenlijst maken, is dat handig?

10 maart 2015 14:23

Graag allemaal even een PB met de wensen...het loopt nog niet storm
Plaats een reactie