Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: 5 april Classic Park Boxtel

08 maart 2015 10:55

Ik ga ook even kijken...

08 maart 2015 10:59

Kaarten 3 weken geleden besteld en betaald, nog steeds niet binnen...

08 maart 2015 12:04

Ik zit er nu met mijn kop in de zon.

Staat nog een andere mooie P.

08 maart 2015 13:47

ewp964c2 schreef:Kaarten 3 weken geleden besteld en betaald, nog steeds niet binnen...

Hoeveel kaarten heb je besteld? Ik had vorige week nog gewoon een gratis kaart :scratch:

08 maart 2015 14:43

Eigenaar gesproken er zijn inmiddels 90 P's ingeschreven.

30 maart 2015 18:53

Krijgen we een zonnetje komend weekend?

30 maart 2015 19:13

Beveiliging?

30 maart 2015 19:41

Zo gevaarlijk ben jij toch niet ?? :mrgreen:

30 maart 2015 19:49

Weet nog niet zeker. Beslis laatste moment.

30 maart 2015 22:34

Ik kom in ieder geval ff langs. Is bijna in mijn achtertuin, moet met een omweg de Targa ff warm rijden.
Ook geen straf... :drive:

30 maart 2015 23:22

Heren, het wordt aanstaande zondag 1e Paasdag toch een bezoek aan mijn ouders ipv een bezoek aan Classic Park Boxtel. Ik heb dus een gratis kaartje over. Iemand interesse?
De eerste die me een pb stuurt krijgt het kaartje gemaild.

31 maart 2015 0:19

Hielkema993S schreef:Zo gevaarlijk ben jij toch niet ?? :mrgreen:

Wel als ik mijn eigen 'security' meeneem :wink:

Even serieus... Na alle berichtgeving van de laatste tijd merk ik dat ik interessante meetings/bijeenkomsten laat schieten vanwege het gebrek aan bewaking.
Ik noem iets zoals "Le mans classic, of Spa classics, en elke andere rit met overnachting of rit waarbij de P niet constant in het "zicht" is.
Ligt eraan met welk materiaal ik zou willen komen, maar sommige zaken zijn onvervangbaar hoe goed verzekerd ook...
Noem het overdreven of paranoia, boeien..... maar ik ga het risico niet aan.

Voorbeeldje:Na de pekelperiode wacht ik zeker nog 3 weken voordat ik de weg op ga, maakt me ook niet uit dat er lui roepen 'dat spul,is,gemaakt om in te rijden' ik geef t je te doen met de prijzen van tegenwoordig als je eindelijk alles in showroom conditie voor elkaar hebt.
Laat staan dat ik het op een presenteerblaadje en vooraangekondigt op fora en sites van derden onbewaakt op een parkeerplaats te grabbel klaarzet.

Vandaar de vraag 'beveiliging' en ja ik zou er graag voor willen betalen.
Helaas is de tijd voorbij dat je onbevangen naar elke meeting je bezit kan meenemen.....

31 maart 2015 2:54

Wanneer ik je verhaal lees zou ik nergens meer heen gaan. Ik begrijp je wel maar hoop dat ik deze angst voor het verlies van de auto niet zal krijgen.

Elk moment dat jij je Porsche ergens neerzet ben je een potentieel voor het dievengilde. Daar helpt echt geen beveiliging/bewaking aan om dit te voorkomen.
Ik neem aan dat de "thuisstalling"een ongekend hoge beveiliging kent. Je kunt er niet altijd naast blijven staan.

Ik ben best zuinig en gek op mijn Porsche en als ie gestolen werd zou ik enorm balen. Maar als ik met het verzekeringsgeld weer een Porsche kan aanschaffen kom ik er wel weer overheen.

31 maart 2015 7:07

Sneu,
je word geleefd door je auto's.

31 maart 2015 8:16

Je P staat daar constant in het zicht, het hele terras kijkt er op uit dus no worries.

31 maart 2015 8:18

Beveiliging.. Het is geen kickboxgala :lol:

Ben er gisteren weer geweest (elke week wel een keer de laatste tijd). Aanbod van Porsche is mager op dit moment, wel een EU 911 SC die er op het eerste gezicht wel aardig uit ziet met vers spuitwerk.

31 maart 2015 9:27

PTT schreef:Sneu,
je word geleefd door je auto's.

happy, ik leef mede voor mijn auto`s !! :twisted:

31 maart 2015 11:40

Als het weer weer meezit, kom ik ook even kijken.

31 maart 2015 11:50

ik heb mooi weer besteld dus we zijn er. :wink:

31 maart 2015 17:05

Zelfs met mooi weer ben ik er niet......wel een email gekregen.

@metalgreen, beetje overdreven....je kunt er toch wel bijblijven...beetje in zicht houden Oid want anders kun je nooit op stap gaan.

31 maart 2015 17:53

De gratis toegangskaart voor Classic Park Boxtel is al vergeven en is dus niet meer beschikbaar.
Vele plezier allemaal aanstaande 1e Paasdag!

01 apr 2015 9:05

Ik ga het zondag niet redden om naar boxtel te komen.
Ik heb dus een gratis kaart over. Stuur maar een pb met je mailadres als je interesse hebt.

01 apr 2015 9:46

Het ticket heeft al een nieuwe eigenaar

01 apr 2015 10:04

MetalGreen911SC schreef:
Hielkema993S schreef:Zo gevaarlijk ben jij toch niet ?? :mrgreen:

Wel als ik mijn eigen 'security' meeneem :wink:

Even serieus... Na alle berichtgeving van de laatste tijd merk ik dat ik interessante meetings/bijeenkomsten laat schieten vanwege het gebrek aan bewaking.
Ik noem iets zoals "Le mans classic, of Spa classics, en elke andere rit met overnachting of rit waarbij de P niet constant in het "zicht" is.
Ligt eraan met welk materiaal ik zou willen komen, maar sommige zaken zijn onvervangbaar hoe goed verzekerd ook...
Noem het overdreven of paranoia, boeien..... maar ik ga het risico niet aan.

Voorbeeldje:Na de pekelperiode wacht ik zeker nog 3 weken voordat ik de weg op ga, maakt me ook niet uit dat er lui roepen 'dat spul,is,gemaakt om in te rijden' ik geef t je te doen met de prijzen van tegenwoordig als je eindelijk alles in showroom conditie voor elkaar hebt.
Laat staan dat ik het op een presenteerblaadje en vooraangekondigt op fora en sites van derden onbewaakt op een parkeerplaats te grabbel klaarzet.

Vandaar de vraag 'beveiliging' en ja ik zou er graag voor willen betalen.
Helaas is de tijd voorbij dat je onbevangen naar elke meeting je bezit kan meenemen.....

Tijdens zo'n evenement moeten ze de auto weg kunnen rijden. Die jongens hebben er ervaring in om -met name oude auto's (klassiekers)- gemakkelijk/snel te openen en vrij eenvoudig (en even snel) aan de praat te krijgen en ermee weg te rijden. Het is -dus- al voldoende om het dit dievengilde net even wat moeilijker te maken. Je kunt hierbij denken aan een (goed) alarm en/of een massaschakelaar die ergens weggebouwd is (en waarvan je de sleutel meeneemt als je de auto ergens parkeert).

Afbeelding

01 apr 2015 10:17

Michael964 schreef:
Het ticket heeft al een nieuwe eigenaar

Lijkt me leuk om ook weer eens te gaan kijken bij een mooie voorraad. Michael, bedankt voor het ticket! :salut:
Plaats een reactie