Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Gek die marktprijzen

31 maart 2015 17:34

993 4s die ik te koop wist paar weken geleden, ook 12-13 berichten in 2 dagen.
Is, begrijp ik, verkocht aan een forummer.

31 maart 2015 17:52

dat je dat allemaal nog mee mag maken op onze leeftijd, ja we wennen aan de luxe en hebben mazzel dat een ander dat voor ons heeft uitgevonden. maar als ik moet praten over het rijgenot in de meest letterlijke vorm moet dat in een auto zijn zonder hulpmiddelen, zo voel je, beleef je en heb je de ervaring dat je echt aan het autorijden bent. geen stoelverwarmingsknopjes, navigatie en radio onzin die je alleen maar kunnen afleiden van het pure autorijden. autorijden in de meest pure vorm is tegenwoordig een kunst en oooohhhh ja die plakachterruitverwarming kosten, om even on topic te blijven, tegenwoordig op een beurs ook het 20 voudige. waar gaat dat heen met die prijzen he. :twisted: :mrgreen:

31 maart 2015 18:35

en een ruitensproeier systeem dat zijn druk haalde via een slangetje op het ventiel van de reserveband :cheesy: briljant bedacht !! :thumleft:

Afbeelding

31 maart 2015 18:38

Je hoeft ook niet perse in een auto te rijden om er van te genieten. Toen ik laatst na de winterstop weer in mijn 964 stapte bleef ik even zitten om te genieten van de typische ouderwetse autointerieur lucht die in een oude P hangt. Het geluk was compleet toen ik ook nog de motor hoorde aanslaan.

On topic: de waarde van iets is maar op 2 momenten relevant: het moment dat het koopt en het moment dat je het weer verkoopt. Ertussen moet je gewoon genieten (en dat mag ook van de waardestijging :mrgreen: )

31 maart 2015 19:01

Ewout schreef:Als je een dagje ouder wordt gaat comfort een steeds belangrijker rol spelen... :wink:

:mrgreen: ….en snelheid wordt ook iets minder belangrijk….

31 maart 2015 20:39

True....beleving is belangrijk. Ik merk dat je aan een snelle auto geen ruk hebt in dit land. Te druk, teveel vergrijzing op de weg en nog zo wat zaken. Gewoon ff lekker doorrijden op de max. Toegestane snleheid is zeker hier in t Gooi al lastig. Andere delen van het land zal het makkelijker zijn.

31 maart 2015 21:19

steef schreef:
Ewout schreef:Als je een dagje ouder wordt gaat comfort een steeds belangrijker rol spelen... :wink:

:mrgreen: ….en snelheid wordt ook iets minder belangrijk….

Mijn grootvader zij ooit tegen mij; jongen, het wordt wel minder maar het gaat nooit over.......... :mrgreen:

02 apr 2015 22:41

Deze in de koopjeshoek zetten?

http://tinyurl.com/oagl8bs

:bang:
Laatst bijgewerkt door MY00 op 03 apr 2015 7:29, in totaal 1 keer bewerkt.

02 apr 2015 22:45

Lastig niet? :lol: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... 07021.html

Ook hier: http://jubi.pocg.de/pages/de/mitglieder/crashed/104.php

02 apr 2015 22:51

Hilarisch, totaal naar de klote en dan bijna 40K :ba:

02 apr 2015 22:56

Niemand zin in een projectje dan? :mrgreen:

03 apr 2015 7:30

Ze hebben het dak er dus ook nog even gewoon opgezet voor de foto's!!!!

07 apr 2015 12:16

Mijn jubi laatst ook weer opnieuw laten taxeren ivm de waardestijging. Kwam na 2,5 jaar 85% hoger uit!!! :thumleft:

Vond het niet echt heel erg hoor, beetje meer premie betalen doe ik in zo'n geval graag!!

07 apr 2015 14:45

Mee eens Marino, maar 85%...... :shock:
De mijne laatst ook weer laten taxeren, + 38% na 3 jaar.
Vind het genoeg! Premie gaat ook alleen maar omhoog en bij verkoop
is het toch wat "de gek" er voor geeft...... :cheers:

07 apr 2015 14:51

ja inderdaad, was bijna verdubbeld, kan er ook niks aan doen....

07 apr 2015 15:15

140% in 3 jaar tijd

Afbeelding

07 apr 2015 15:22

Denk dat ik mijn taxatiebedrag dit jaar laat verdubbelen ..............via Gratema :wink:

07 apr 2015 15:37

380% in 9 jaar...

07 apr 2015 15:40

Willen jullie naast de "waardevermeerdering" op taxatie ook graag de investering (lees: "kosten welke we gemaakt hebben"!) vermelden!?!? :lol: :wink:

07 apr 2015 15:52

Ik heb elk jaar precies 100% aan kosten.. :wink:

07 apr 2015 17:02

:lol:
(Da's ook een mooi percentage!)

07 apr 2015 17:14

Over die 2,5 jaar ongeveer 8500 EUR schat ik even snel in, incl verzekering en belasting,....

Valt wel mee toch?

07 apr 2015 18:29

Pw250 schreef:Willen jullie naast de "waardevermeerdering" op taxatie ook graag de investering (lees: "kosten welke we gemaakt hebben"!) vermelden!?!? :lol: :wink:

Heb ik eindelijk een roze wolk gevonden, duwt iemand er mij weer vanaf :shock:

07 apr 2015 21:06

De prijzen voor luchtgekoelde 911 jes liggen in Dld nu al hoger dan in nl. Voor de 993s vroegen zij op retro classics 119. De boeven. Gezien de komst van de Russen Aziaten en Arabieren op de klassieker markt zullen de prijzen van zeldzame auto's echt niet snel gaan dalen. Voor de toekomst verwacht ik veel waarde potentie bij de 914. Voor de 914-6 vragen zij nu al rond de 60k terwijl daar in het verleden niemand interesse in had.

07 apr 2015 21:11

Jongens, jongens, valt toch allemaal best wel mee met die waarde-stijgingen van de 964?

http://www.world-of-911.de/klassiker.php
Plaats een reactie