07 maart 2015 22:22
08 maart 2015 14:56
08 maart 2015 15:04
08 maart 2015 16:23
08 maart 2015 21:30
Gypsy_911 schreef:giulia schreef:Help me even...naafdoppen goed plaatsen?
Porsche wapen met het puntje naar het ventiel
08 maart 2015 21:53
09 maart 2015 10:32
Ronaldo schreef:Grappig deze instructie te zien, die t juist andersom voorschrijft.
09 maart 2015 14:54
09 maart 2015 19:10
EriC4C schreef:Ronaldo schreef:Grappig deze instructie te zien, die t juist andersom voorschrijft.
= Originele Porsche documentatie
09 maart 2015 20:55
EriC4C schreef:Ronaldo schreef:Grappig deze instructie te zien, die t juist andersom voorschrijft.
= Originele Porsche documentatie
09 maart 2015 22:27
09 maart 2015 23:02
10 maart 2015 0:08
10 maart 2015 8:44
giulia die voor het ophalen van de eendenstaart schreef:Hij maakt ze met een gelcoat laag die in principe alleen nog maar opgeschuurd moet worden voor de spuiter er op los kan gaan.
Ze claimen een erg goede pasvorm en ik geloof dat ook wel gezien de ervaring en projecten die ze doen.
Wat een prietpraat weer. De ducktail van FSH heeft een perfecte pasvorm en kost €500. Dat ligt niet zo heel ver af van de prijs van de van Thull versie. Dit bedrijf heeft dusdanig veel ervaring met polyester en gfk delen dat die pasvorm wel snor zit.
Ja....bij hun was de pasvorm in den beginnen niet optimaal. Ze hebben net zo lang lopen schaven totdat het wel goed was met als resultaat een prima pasvorm.
Bovendien, mocht het echt niet naar het zin zijn dan wordt dat keurig opgelost.
Verder nogmaals gevraagd naar de passing en die is perfect. Ze hebben het model gemaakt op basis van de omtrek van de motorklep zodat alle aansluitingen en naden strak zijn. Ik heb dusdanig goed contact en informatie van ze gekregen dat ik er het volste vertrouwen in heb.
giulia die na het ophalen van de eendenstaart schreef:Ze doen het in de loze uurtjes en ik heb geen haast. Feit blijft dat je altijd, ook met frame, wat bij moet vijlen of schuren. Het blijven hand gebouwde auto's en 1 of 2 mm afwijking links, rechts of boven resulteert in wat fijn slijperij.
De grille is nog niet gemonteerd, alleen met de middelste T schroef. Dan is het logisch als de hoeken nog niet vastzitten dat die dan nog omhoog staan.
Ik ben nog niet bij de auto geweest en kan het spuitwerk van de klep nog niet beoordelen. Is het niet goed dan gaat het overnieuw. Klep is grondig meerdere malen geschuurd en gespoten.
Vanmorgen opgehaald. Ik ben er blij mee. Is het perfect? Nee, kan ietsjes beter maar ik vind het goed zo en het budget heeft ook een plafond. Op een gegeven moment gaan de uren echt tellen als je maar bezig blijft (wat een nobel streven is)
Kritische kijkerts zullen de naden misschien net niet goed genoeg vinden of dat de klep mooier afgehangen had kunnen worden. Het rooster vergt nog even wat fine tuning maar dat komt ook omdat er 2 T-boutjes verdwenen zijn. Het zit 'm in mm werk en dat ga ik lekker zelf doen op mijn gemak in de garage. Voor wat er gedaan is voor het door mij gedane bedrag ben ik meer dan tevreden.
15 maart 2015 18:20
15 maart 2015 18:25
15 maart 2015 18:30
03 apr 2015 10:44
03 apr 2015 11:38
08 apr 2015 13:24
08 apr 2015 13:50
28 feb 2016 17:49
28 feb 2016 19:19