Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
07 apr 2015 22:59
Waarschijnlijk redenatie dat 't risico bij straatauto's een stuk kleiner is. Alhoewel er natuurlijk bij TF een hoop rijdt wat op de grens zit tussen straatauto en race..
Maar er staat niet dat het alleen bij races is toch? Misschien ook limieten bij TF?
08 apr 2015 9:19
steef schreef:Kunnen ze niet beter die bult eruit schrapen? Of een kleine s-bocht voor die bult erin maken....
mja, maar dan kunnen de rondetijden zoals die er nu staan (en voor sommige constructeurs een belangrijke "maatstaf" zijn) niet meer vergeleken worden natuurlijk
08 apr 2015 10:49
Wat ik uit het verhaal van de DMSB begrijp is dat de snelheidsbeperking ook tijdens de TF geldt.
Voor constructeurs die tests op de NS doen ligt het anders 2.2VTEC. Die claimen het circuit met bepaalde afspraken en veelal worden ook toeschouwers niet toegelaten. Daarnaast sluiten ze vaak speciale verzekeringen af. Vriendinnetje van mij is er tijdens een fabriekstest vorig jaar met 190 heel hard afgegaan. Naast een total loss auto nog eens zo'n bedrag aan schade aan de NS. Gelukkig had ze zelf bijna niks. Was allemaal werk voor de verzekering.
10 apr 2015 8:43
maurice schreef:Wat ik uit het verhaal van de DMSB begrijp is dat de snelheidsbeperking ook tijdens de TF geldt.
Kan mij dat bijna niet voorstellen. Bij TF rijdt men niet met auto's met een aerodynamisch pakket waar de wind onder zal slaan en bovendien zal geen hond zich er aan houden.
10 apr 2015 10:24
da's een kwestie van 'n cameratje he....kan ze financiëel ook weer wat vooruit helpen.....
10 apr 2015 20:57
caelin schreef:da's een kwestie van 'n cameratje he....kan ze financiëel ook weer wat vooruit helpen.....

De snelheidsbeperkingen daar zijn nooit gehandhaafd. Slecht voor de omzet.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.