Re: La Targa Passaggio Amsterdam - Jubileum editie!
09 apr 2015 20:34
Voor de mensen zonder Facebook: vandaag heb ik de jubileumstickers bij Jeroen914 opgehaald en tot mijn verrassing had hij al 60 logo stickers van La Targa Passaggio gereed. Dus morgen zijn niet alleen de jubileumstickers en de raambanner te koop, maar ook de veel gevraagde ""snelheidsmeter stickers" (logo).
Voorbeelden:
En voor de mensen die nieuwsgierig zijn hoe de logo stickers gemaakt worden is er een filmpje
Laatst bijgewerkt door Lionhunter op 09 apr 2015 20:48, in totaal 1 keer bewerkt.
09 apr 2015 20:36
...was maar een GRAPJE Sylvia!! (van die olie) Een 911 die niet lekt heeft geen olie meer (zei een zekere Magnus Walker eens tegen mij). En jouw voorbeeld mbt stickers ga ik volgen
10 apr 2015 12:17
Eerste tunnel al afgesloten hoor ik net Auto gewassen, gepoetst, wezen tanken, klaar voor de avond en de jubileum sticker!! Wil er graag vast 1 reserveren!!!
10 apr 2015 12:44
Remmel schreef:...was maar een GRAPJE Sylvia!! (van die olie) Een 911 die niet lekt heeft geen olie meer (zei een zekere Magnus Walker eens tegen mij). En jouw voorbeeld mbt stickers ga ik volgen
JP die ouwe van mij lekt niet en olie peil toch dik in orde.
10 apr 2015 19:24
Zag een paar van jullie voorbijrijden op de A4, o.a. Oranje pre impact, bruine 997 turbo (?) cabrio, zilveren 996 cabrio (Richard?). Ik kroop aan de overkant met 30 km/u richting Leiden...
10 apr 2015 23:22
En toch gekomen...vanaf de Mac A-dam Noord waar Hans al aan het snacken was. Volgens Black Betty was ik dus een 'illigalisti' dus sorry Sylvia...ik heb me wel gedragen Was dus ongepland, auto snel uit de schorsing gehaald, roestgaatje met ducktape afgedicht (ik heb ook van die mooie zwarte Mike) en ...vergeten de wielbouten aan te draaien Dat rijdt in het begin best raar... Afsluiting was top, met vijf lufties door de schipholbuis knallen. Kijk uit naar R-dam! Ideetje voor volgend jaar: onder de Arena is ook een tunnel. Leuk voor alle Rotterdammers