Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Autorai

22 apr 2015 23:38

Ook net terug. Was niet heel druk, gelukkig
Veel moois gezien.
Antoinne, leuk je (weer) gesproken te hebben bij je Peugot. Mooie lijnen, leuk de verhalen erover te horen :cheers:
Berend, ook leuk je een keer gesproken te hebben. Weer wijzer geworden over (de historie van) de Alex-en :thumleft:

23 apr 2015 9:15

Ja was wederzijds. Vandaag en zondag nog de blaren op mijn tong kletsen over die goeie ouwe tijd. Heel bijzonder om te horen hoe de mensen kennelijk het werk van ons ervaarden en hoeveel respect er was voor die oranje neuzen. Als je dan ook nog leuke gesprekken over 993's kunt hebben dan is de dag helemaal goed. :cheers: . (Let op hier zal weer commentaar op komen :lol:)

23 apr 2015 12:57

Cazzo lust ze rauw :lol:

23 apr 2015 21:55

Gisteravond met een zakenrelatie naar de AuoRai geweest. Was erg leuk en te weinig tijd gehad om alles goed te zien.

Wat erg mooi was:
De Peugeot Concept Car en Kia (zie pagina 2) en natuurlijk ons merk, alleen jammer dat er van elk model maar 1 exemplaar stond.

Nog een leuk voorval bij de P-stand:
Wij wilden net de stand betreden, zegt een wachtende Sjonnie: hé, effen achter in de rij aansluiten jij. Waarna de charmante gastvrouw van P tegen mij zegt: hebt u uw Insider-card bij u? Ja, komt u maar verder. Je had die kop van die Sjonnie moeten zien... Hij kon er gelukkig wel om lachen, maar mocht, helaas voor hem, toch niet naar binnen.

23 apr 2015 22:31

Goed om te horen, neem ik mijn Insider card ook mee (zit trouwens standaard in de portemonnee). Ga onverwachts zondag nog, samen met een vriend en zijn neef.

24 apr 2015 12:14

Vraagje aan de Hollandse bende :

Ik heb recentelijk naast de Porsche ook een TVR Chimaera aangeschaft .
Beetje oude jongesndroom zeg maar .

Auto is linksgestuurd en origineel door Nimag Nederland afgeleverd in 1997 .
Oorspronkelijk werd de auto door Nimag in de TVR fabriek besteld als showmodel voor de Autorai van 1997 .

Mijn vraag is nu of iemand van jullie toevallig foto's van mijn auto op de Autorai van 1997 hebben gemaakt .
Het zou leuk zijn deze te bekomen voor de historiek van de auto .
Spijtig genoeg heeft Nimag geen foto's meer beschikbaar van toen , dus hoop ik op een liefhebber hier .

De kleur is Smaragd Black ( zeer donker groen mica ) en het interieur butterscotch ( beige leder )

Dank alvast voor de moeite !

Groeten, Harald

Hierbij een plaatje van de auto :

Afbeelding

24 apr 2015 19:14

Geweldige auto, die rechtse! :cheers:

24 apr 2015 19:25

Is dit dezelfde ?

http://www.autoweek.nl/autotest/291/tvr-chimaera-400

27 apr 2015 10:46

Een kleine impressie van mijn kant:
- Nooit meer op zondag gaan, je kon over de mensen lopen
- Mooie stand van Rolls Roys. Maar als je in de markt bent voor een RR dan ga je toch niet naar de RAI, je laat de dealert toch langskomen
- Het interieur van een Mercedes C, alleen maar bling-bling, werkelijk vreselijk.....
- Even in een Prius gezeten, dat ding stinkt zelfs naar hard plastic
- Een Dacia lekker goedkoop en groooooooot, hard plastic hoort daar dan weer bij
- Honda ???? Wat een overbodig merk
- De huidige Porsche is toch van binnen erg mooi afgewerkt
- Waarom mochten we niet in de GT4 zitten???
- Waarom is iedereen zo weg van VW, ik vat hem niet
- Leuke auto zo'n Opel Adam
- Citroen Cactus....gaaf
- Audi........GAAAAAAP
- Audi TT...verkoper, "wat vind u er van".....Mwaaah..".Wat rijdt u nu"...Boxster...en weg was ie weer
- Jaguar, ik vind ze geen eigen gezicht meer hebben
- Jaguar F-Type, wat is dat ding breeeeed
- Leuke auto die nieuwe Mazda MX-5
- en BMW rules, zonder twijvel........

27 apr 2015 12:59

Peter schreef:- Leuke auto die nieuwe Mazda MX-5

Ik ben het niet met alles eens, maar zeker op dit punt wel! Zeker ook wat kosten betreft, ik denk dat ik 8 jaar zo'n MX-5 kan rijden voor de kosten van 1 jaar Porsche (alleen onderhoud en benzine dan)

27 apr 2015 13:02

Trouwens : 291.000 bezoekers, waarmee ze erg tevreden zijn!

27 apr 2015 15:21

Gisteren ook geweest, was het niet van plan maar een vriend vroeg of ik meeging. Nou vooruit dan!

- We kwamen binnen bij Opel, die hal met Ford, Hyundai etc etc hadden we zo gehad. Bah.
- Een grote verrassing dat de Suzuki Jimmy nog steeds nieuw leverbaar is (tegen een topprijs van 30.000 euro)
- Mazda MX5 leuk wagentje, Mazda 6 ziet er prima uit (maar ik zou hem nooit kopen)
- De klassiekerhal kon me ook niet bekoren eigenlijk, mooiste vond ik de Volvo 850 T5-R Cream Yellow (maar ik heb nu eenmaal iets met die kleur). Verder veel slecht gepoetste auto's, of niet interessant (Fiat Panda, Renault Espace etc.)
- BMW stand was geen zak aan
- Peugeot ook niet
- Bijna geen 1 stand trouwens
- Van der Kooi was wel leuk, net zoals Louwman en Ferrari (al had ik graag de 458 Speciale gezien)
- Jaguar is goed bezig
- Porsche stand was alleen toegankelijk op uitnodiging, dus ik mocht niet binnen. "Ik heb geen uitnodiging maar wel mijn Insider kaart bij" en toen waren we wel van harte welkom haha.
- Ontzettend druk op de VW/Audi stand, heel die auto's werden totaal gesloopt.
- Mercedes stand was ook ontzettend druk
- Verder veel rommel te koop (Lotto, huidverzorgingrommel e.d.)

Snap niet dat mensen overal in willen gaan zitten, maar he, misschien hoort dat bij de RAI. Al met al wel een leuke dagbesteding met het mindere weer, maar ik hoef er echt niet meer heen.
Ik werd wel een beetje verdrietig van de kaart met de "7%- en 14%- bijtelling route" die je kon lopen..
Plaats een reactie