Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
20 apr 2015 12:43
inderdaad goed om Kimi eindelijk weer eens op het podium te zien

En hij was nog spraakzaam ook

is wel eens anders geweest.....
20 apr 2015 16:51
ja hij had al zolang niet op het podium gestaan dat ie woordjes heeft kunnen sparen
20 apr 2015 22:29
hij heet niet voor niks iceman :
.
29 apr 2015 18:12
Veel kunnen de komende race bekijken op de nieuwe zender Sport1 Racing:
Om de autosportliefhebbers kennis te laten maken met dit nieuwe kanaal, maken we Sport1 Racing van vrijdag 8 tot en met zondag 10 mei gratis beschikbaar voor abonnees met een digitaal pakket van Ziggo*.
Dit was voorheen natuurlijk Sport1
29 apr 2015 19:26
ik heb een abo op sport1 voor de F1. Moet ik nou weer gaan switchen?
29 apr 2015 20:02
Nee, je krijgt er gewoon een kanaal bij waar men alleen motorsport uitzendt.
09 mei 2015 15:06
Toro Rosso ziet er goed uit dit weekend!
09 mei 2015 15:06
Knap weer hoor van Max, 6e net achter Sainz, ook knap 5e!(wel thuisvoordeel).
09 mei 2015 15:12
En nog licht teleurgesteld ook tijdens interview RTL+, had meer ingezeten omdat de balans naar eigen zeggen minder was dan bij de laatste vrije training.
Ik zeg zeer netjes (zelfs de Iceman van hierboven in z'n Ferrari verslagen!) en kijk alvast uit naar morgen...
09 mei 2015 16:29
Ja idd, dat interview ook gezien op RTL Duitsland, ga straks toch nog ff kijken wat de BBC te melden heeft om 18.10 uur.
09 mei 2015 19:07
Ongelooflijk wat een topper!!!!
09 mei 2015 19:23
alvin01 schreef:Ja idd, dat interview ook gezien op RTL Duitsland, ga straks toch nog ff kijken wat de BBC te melden heeft om 18.10 uur.
Geen Ziggo?
09 mei 2015 19:58
Nee Kpn, die heeft dus wel Rtl duitsland.
Maar kijk graag naar de BBC, vind dat die erg goed verslag geven.
Alleen ivm geld/kostenbesparing zenden ze niet alle races uit.
09 mei 2015 21:19
Iemand een idee of en waar je de race rechtstreek via internet kan bekijken ?
Alternatief is de samenvatting bij BBC kijken, maar dan is de spanning er al af.
09 mei 2015 22:10
Vipbox.eu.
10 mei 2015 7:30
Mooie prestatie van Der Max.
Hij lijkt qua stijl niet op pa gelukkig...
Dan kon je ervan uitgaan dat hij samen met teamgenoot de eerste bocht eruit lag in een dwaze inhaalpoging
(maar ben toch blij als hij die bocht door is....)
10 mei 2015 10:44
Blauwe Blazer schreef:Dan kon je ervan uitgaan dat hij samen met teamgenoot de eerste bocht eruit lag in een dwaze inhaalpoging

Kun je mij aangeven wanneer zijn vader dit gedaan heeft/overkomen is?
Je vergeet (en vele met je) dat toen Jos in de F1 instapte hij ook net zo onervaren was als Max nu is. En als je de voorbereidingen van Max in de winter er afhaalt dan was hij nog een stuk minder ervaren. Als Jos dezelfde weg had bewandeld als Max nu doet, van een klein naar een groter team was het waarschijnlijk allemaal anders afgelopen. En daarbij ik heb altijd genoten van de rijstijl van Jos en ja hij maakte fouten. Maar van alle andere nederlanders welke ooit erna hebben gereden in de F1, op Max na, heb ik echt geen en dan ook echt geen één seconde van genoten.
10 mei 2015 11:10
Door Jos ben ik de F1 echt gaan volgen. Ik blijf het altijd tekenend vinden dat Schumacher in de jeugd nooit van Jos gewonnen heeft. Dan moet je dus wel wat kunnen. Denk dat er wat andere dingen de oorzaak zijn geweest voor het feit dat Jos wellicht niet alles uit zijn carriere heeft gehaald. Maar ik kijk met hetzelfde plezier weer naar Max. Mee kunnen doen om de knikkers ipv in de staart je rondjes rijden is een stuk uitdagender om naar te kijken!
10 mei 2015 11:54
horn schreef:
Door Jos ben ik de F1 echt gaan volgen!
Ik door Gijs van Lennep, Jan Lammers, Huub Rothengatter, Michael Bleekemolen en Boy Haye wie kent ze nog

Had Gijs toen geen actie, een tientje voor Gijs
10 mei 2015 12:59
Ik ken ze allemaal
Ik was een supergrote fan van Lammers, en eigenlijk nog steeds. Prima kerel die ontzettend hard kan autorijden in zo'n beetje alles wat wielen heeft. Als ze hem destijds in een Lotus of Williams hadden gezet.....
10 mei 2015 13:08
En Carel Godin de Beaufort! God ,wat worden we oud
10 mei 2015 15:54
Tja ... Toch behoorlijk teleurstellend gevoel over de race van max.
Sainz kicked ass.
Benieuwd waarom hij er niet voor kon blijven?
10 mei 2015 16:15
Volgens Robert Doorenbosch als gevolg van bandenkeuze....?
10 mei 2015 16:47
Weer 2 uur gekeken en weer balen
Waarom mag het ons niet lukken
Denk dat ik de volgende keer maar een stukkie met de 911 ga rijden