01 sep 2005 15:09
01 sep 2005 15:33
Jurgen schreef:Omdat het hier bepaald geen geheim is dat je op zoek bent durfde ik deze vraag wel te stellen..![]()
01 sep 2005 15:38
Mauk schreef: Alleen is mijn budget niet gelijk aan zijn budget......
01 sep 2005 15:42
01 sep 2005 16:34
01 sep 2005 16:51
01 sep 2005 16:55
Bericht staat gewoon bij "zijn"lange draadje "Carerra bekend?"26 aug. geplaatst door mij.Jurgen schreef:Had tussen neus en lippen door van Erwin vernomen dat hij toen een leuke (blijkbaar dus 2-) S wist te staan voor jou, maar had in jouw zoektocht hier niets van vernomen.. .Omdat het hier bepaald geen geheim is dat je op zoek bent durfde ik deze vraag wel te stellen..![]()
Het einde is nog niet in zicht..
01 sep 2005 16:58
er zijn meer hondjes die fikkie heten....Mauk schreef:Jurgen schreef:Omdat het hier bepaald geen geheim is dat je op zoek bent durfde ik deze vraag wel te stellen..![]()
Ik heb ook geen geheimen!
En zeker mijn zoektocht is geen geheim! Een hulp als Erwin kan nooit kwaad. Alleen is mijn budget niet gelijk aan zijn budget......![]()
Mauk
01 sep 2005 17:04
01 sep 2005 17:12
01 sep 2005 17:41
Raf schreef:Hallo ER,
Je moet inderdaad soms wel snel zijn voor een mooie .... blijven zoeken !
In mijn album kan je de mijne zien, ik doe hem nooit meer weg ! Dit is gewoon de machtigste Porsche ooit ! Performance, geluid, looks, ...
Ik heb hem nu ca 3 jaar, en hij blijft mij boeien.
De mijne heeft de optie x050, 469pk volgens de dealer ! Ik vond altijd al dat die heel goed ging. En een hele resem andere opties, kijk maar effe in het album.
Echt een goede keus !
Mauk schreef:Jurgen schreef:Mauk , is dat nog wat geworden met die 4S waarover Erwin jou tipte?
4S??? Heb ik iets gemist?? Heb een PB'tje ontvangen over een 2S Vesuvio in Luxemburg. Daar ben ik nog lang niet over uit.... Afstand, kosten, moeite, enzovoort. Misschien zie ik meer hobbels op de weg, dan er in werkelijkheid zijn, maar ik heb er geen ervaring mee (import) en dan valt dat toch niet mee.....
Mauk
01 sep 2005 18:27
yep deze.Maar jij schreef eerder dat het ook een 2S mocht zijn.Mauk schreef:Ah, sorry Erwin2! Maar ook jouw aanbod is geen 4S, dus ik trok niet gelijk de conclusie. We hebben het toch over deze auto?????
Deze advertentie staat nog steeds open op mijn bureaublad, MAAR geen Vesuvio, geen achterruitenwisser, Net niet wat ik zoek....
Mauk
En die achterwisser.....lekker belangrijk,weg met dat dingTja, enige maanden wijzer geworden kom ik na enige overdenkingen toch aan een nieuw lijstje voor mijn droomporsche!:
Type 993, uitvoering liefst een 4S, eventueel een 2S, zelf schakelen!
Kleur: het liefst vesuvio (maar dan volledig origineel uitgevoerd), zwart of eventueel zilver.....
Interieur: donker
volledige onderhoudshistorie bekend
schadevrije toestand, licht schadeverleden toegestaan
Goed onderhouden, mag verlaagd zijn mits rijdbaar in de bebouwde kom.
Zo, om dit draadje maar een nieuw leven in te blazen....
Bekend en aan de eisen voldoen zijn reeds:
exemplaar bij Lammertink:
01 sep 2005 22:59
03 sep 2005 20:30
04 sep 2005 0:35
Raf schreef:Ik wist ook niet dat dat bestond, maar is wel degelijk zo af fabriek geleverd. Volgens de dealer destijds een optie van 15000 euro.