Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
20 apr 2015 11:19
steef schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Snel weg doen Franz!
De markt gaat c(r)ashen!!!
Dat zou jij wel willen hè, Cazzo...
In your dreams!
Van mij mag het.
Heb wel max 20K over voor n superstrakke zwarte 964 C2 zonder schuifdak, roest en lekkages
20 apr 2015 11:27
Zal vast wel iemand zo gek zijn om 20 k te accepteren met inruil van die roestbak van een 993
20 apr 2015 12:44
Tulpenmanie
20 apr 2015 19:40
Cazzo Super Veloce schreef:steef schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Snel weg doen Franz!
De markt gaat c(r)ashen!!!
Dat zou jij wel willen hè, Cazzo...
In your dreams!
Van mij mag het.
Heb wel max 20K over voor n superstrakke zwarte 964 C2 zonder schuifdak, roest en lekkages

Ah, is dat wat de BMW nog waard is?
20 apr 2015 19:45
arenarood schreef:http://link.marktplaats.nl/m896615619

Hij verkoopt ook shockbrekers. Die hadden we dus eerst moeten aanschaffen voordat we op die link klikten.
01 mei 2015 16:32
PTT schreef:140% in 3 jaar tijd

Altijd baas boven baas, maar ik heb dan ook geen Petkiepert....
131% in 3 jaar tijd

volgens Luxwolda gaan we nu met 5% per jaar omhoog,.... belastingvrij

Nooit van m'n leven z'n goede investering gedaan, én ik mag er mee in Rotjeknor komen
01 mei 2015 20:37
Maar of je dat wilt...
01 mei 2015 21:08
Tweedehands P onderdelen, nog zoiets. Tweedehands benzineleidingen van een 924 of 944, het deel van het midden tot de motor, gaan 4/5 van de nieuwprijs. Niet moeilijk, nieuwe zijn echt zeldzaam.
Mijn ophanging is vernieuwd. Ik keek nog eens in de bak met half versleten onderdelen, maar het lijkt me toch teveel gedoe daarmee duizend euries bijeen te scharrelen.
Met oude 914 onderdelen moet dat makkelijker lukken. En zeggen dat er veel mensen volledige 914's in onderdelen liggen hebben ...
01 mei 2015 21:17
hendrik914 schreef:Tweedehands P onderdelen, nog zoiets.
Ook zoiets. Hebben we een
apart topic voor
04 mei 2015 10:12
zag hem op FB. Er zal vast wel weer iemand zijn die het neertelt. Ik zou het, ook al had de centen liggen, niet zijn. Wat een hok.
04 mei 2015 10:21
Het valt me sowieso op dat de meeste km standen van dit soort auto's in DE verdacht laag zijn. Een 964 met meer dan 150k op de teller is bijna zeldzamer te vinden dan de modellen met < 100k.
04 mei 2015 10:28
What a fool believes, he sees.
04 mei 2015 10:57
terwijl ik altijd heb begrepen dat juist in Duitsland heel streng werd opgetreden tegen mensen die tellers terugdraaien.
04 mei 2015 10:59
Vraag me af waar zon plek op het dak vandaan komt?
Tellerstand minimaal 100K teruggedraaid, gok ik.
Wel zonder schuifdak en achterwisser...
04 mei 2015 11:03
Continu met je arm op je auto hangen om te laten zien dat die Porsche van jou is.

een whale tail nep spoiler van een 3.2 achterop doet ook niet veel goed aan de auto.
04 mei 2015 12:06
Als er maar boekjes bij zitten jongens
04 mei 2015 12:24
horn schreef:terwijl ik altijd heb begrepen dat juist in Duitsland heel streng werd opgetreden tegen mensen die tellers terugdraaien.

Klopt wel maar veel Porsche's zijn (ook in DLD) (her) import natuurlijk...
Er werd (nu nog steeds) veel teruggedraaid bij invoer naar NL.
Leuk al die KM registratie's, maar zolang we niet Europees samenwerken heeft dat geen zin natuurlijk..
En straffen in NL?? Dat doen ze volgens mij nog steeds niet
04 mei 2015 12:31
Johann schreef:Zou dit in deze markt een reële vraagrijs zijn?

Goede auto's zijn altijd te goedkoop, en goedkope bijna altijd te duur. 70d Japanse kilometers, dus nooit strooizout gezien en alleen maar door eigenaren gereden die er apetrots op zijn en de auto alleen op zondag gebruiken?

.
De groene bij van Krey is m.i. veel mooier en biedt veel meer waar voor zijn geld.
04 mei 2015 20:40
Alleen nog even overmaken naar een oom in Nigeria..
04 mei 2015 21:00
Op Early S zijn er meerdere draadjes over deze auto. Conclusie: koekwaus.
1964 911's zijn door het dak gegaan maar ik denk dat een (echt) prototype nooit meer dan USD 2-3 mio op een HELE goede dag op zal brengen.
04 mei 2015 21:39
Johann schreef:44,5k voor een, in mijn opinie, afgerachte 964.Ik dacht eerst, met een beetje tijd is deze wagen bijna kostenneutraal terug te bouwen naar standaard. Maar als je verder kijk zie dat de lak slecht eraan toe is en de KM stand van 78k geloof ik ook voor geen meter.
Zou dit in deze markt een reële vraagrijs zijn?

En dan te bedenken dat je voor iets meer een F360 hebt, volledig gedocumenteerd, in smetteloze staat.
Niet meer in verhouding..
Die gaan trouwens binnenkort ook rap omhoog, net als o.a Testarossa, die voor een paar jaar geleden ook voor 40K aangeboden werden. Nu amper te vinden voor onder de 100K..
04 mei 2015 21:52
Ik vroeg me vanavond af toen ik wat sites van specialisten zat te bekijken; gaat daar nu een shake-out plaats vinden? Het was natuurlijk even leuk, maar als het aanbod en kwaliteit af begint te nemen (en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat het geval is), moeten zij zich dan ergens anders op gaan richten? Mogelijk watergekoeld, of evt andere merken? En hoe duurder, hoe minder km's er wellicht gereden worden, zorgt dat dan ook voor minder gebruiksafhankelijk onderhoud en dus inkomsten? Just wondering...
Edit; Of is dit teveel off topic hier?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.