Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Appende apen

09 mei 2015 19:51

Soms verlang je terug naar de tijd waarin er nog geen e-mail bestond.

09 mei 2015 19:54

Het valt mij idd ook op dat indien ik naar Amstelveen rij erg veel mensen met de telefoon op het stuur proberen auto te rijden.
Maar ook fietsers kom ik steeds vaker tegen alleen op het schermkijkend, dit is in Nederland nog niet verboden!!!!
Maar ook als je op het werk aan het praten bent met iemand en deze persoon krijgt een bericht binnen is deze vaak zo afgeleid dat ik het idee heb dat men het verhaal wat ik vertel niet meer mee krijgen. Dit doen ze over het algemeen maar 1x :wink:

09 mei 2015 20:02

zo verbreek ik al jaren de verbinding als iemand waarmee ik mee in gesprek ben (telefonisch) meldt 'aha, wisselgesprek. een moment...' Wat? Ander gesprek belangrijker dan ons gesprek dat al aan de gang is? Boem. :^:

09 mei 2015 20:11

horn schreef:Wat? Ander gesprek belangrijker dan ons gesprek dat al aan de gang is? Boem. :^:

Dat bedoel ik, narcistisch.... :wink: :mrgreen:

10 mei 2015 21:19

steef schreef:... zien echt helemaal niets meer in het verkeer :!: Net zo weinig als iemand die zit te bellen, ook al is dat handsfree!

Waarom zou je het verkeer niet meer zien bij handsfree? Toch weinig verschil met iemand die naast je zit?

11 mei 2015 17:08

Daar zit volgens mij het verschil met appen: 1/4 seconde op de weg kijken en dan weer 5 seconden helemaal niet !
Zat iedereen alleen maar te bellen.

11 mei 2015 17:11

Handsfree bellen vind ik minder een probleem, helpt me juist over het dode punt heen als ik moe ben bijvoorbeeld. Appen: NOOIT...

11 mei 2015 17:22

Krijgt het al bijna niet voor elkaar in 1 keer het juiste te typen als ik me volledig concentreer op het appen laat staan dat ik daarnaast nog moet autorijden ;) :lol:
(Kan ook aan mijn kunde met een Ipheun liggen!!)

11 mei 2015 21:15

Probleem is de te grote foons...

Neem een kleinere, eentje die je in je hand kan houden én waarbij je duim het hele scherm kan betasten...

Dan een beetje cruisen op de snelweg, links sturen, rechterhand op ooghoogte app-end...
Dan zie je genoeg...

O ja, zo iets als het swiftkey keyboard helpt ook enorm.
Want meestal heb je toch maar je standaard zinnetjes nodig...

11 mei 2015 22:22

meen je dat 912? hopen dat het goed blijft gaan waarvan ik bij lange na niet overtuigd ben

11 mei 2015 23:19

En ik hoop dat 912 een geintje maakt, maar ik vrees van niet.
In het geval van "geen geintje": geen respect, geen begrip en ongeloof.
Pleur dat ding in een hoek en pak hem weer op als je thuis bent of op een
parkeerplaats staat. Dan reageer je een uurtje niet. So what !

11 mei 2015 23:19

912 sukkelt met 70 op de rechterbaan, dus dat komt wel goed.. :wink:

11 mei 2015 23:27

@BobC4: plus 10000000000000
Plaats een reactie