Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: Heel & toe / side-flip

15 mei 2015 21:53

Het zal wel aan mij liggen maar zonder aanpassingen aan het gaspedaal lukt het mij
lang van zijn leven niet om te remmen en op een of andere manier ook het gaspedaal
te bereiken. Dan moet ik zulke spastische bewegingen met mijn rechter been gaan maken
dat ik ook hopeloos in de knel kom met het stuur, dat niet verstelbaar is enz.
We zullen zien, misschien ooit in de toekomst iets gaan prutsen met het gaspedaal.

15 mei 2015 22:21

Andere voeten?
:twisted: :mrgreen:

28 mei 2015 22:10

Gewoon oefenen. Motor laten draaien, voetje op het rempedaal en dan de bal van je voet als rotatiepunt gebruiken en dan je hiel naar je gaspedaal draaien en zachtjes gas aantikken. De aanhouder wint hier! De BMW is makkelijker omdat je het met de zijkant kan doen maar bij hard remmen (en daar zijn Porsche's nu eenmaal een kei in!!! :P ) heb je meer controle over je voeten dus is de afstelling van de pedalen van Porsche eigenlijk helemaal zo gek nog niet!

28 mei 2015 22:24

Bob C4 schreef:Het zal wel aan mij liggen maar zonder aanpassingen aan het gaspedaal lukt het mij
lang van zijn leven niet ...

Dat ligt dan idd aan jou :mrgreen:
Prutsen aan je pedalen is nergens voor nodig

29 mei 2015 4:51

Bij mij lukt het ook niet :scratch:

Was gisteren op weg, toen de oliedruk bij stationair plots zo laag kwam dat de motor afsloeg.
Dus wou ik dat compenseren door gas te geven, maar al remmend kon ik niet aan het gaspedaal :scratch:
en moest dus constant wisselen. remmen, dotje gas, remmen, dotje gas tot stilstand en dan op toeren houden.
had dan geprobeerd met heel and toe maar dat lukte me niet

29 mei 2015 4:59

You're doing it wrong :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

29 mei 2015 6:34

Uit de hele oude doos (2004) Heel and toe tijdens remmen beschrijving van 'you're doing it wrong....' :salut:

29 mei 2015 9:28

Ook wel eens geprobeerd, vind t echt lastig.
Lange benen helpen ook niet echt...

29 mei 2015 18:21

:shock:
jij rijdt toch (echte) Alfa's?

Als je het ergens in moet leren is het wel in die dingen.

Synchromessi di secondi...tutti kaputti :mrgreen:

29 mei 2015 20:06

horn schreef:Uit de hele oude doos (2004) Heel and toe tijdens remmen beschrijving van 'you're doing it wrong....' :salut:

Geleerd van dit (oude) topic:

John snapt niet precies waarom en vooral wanneer je HAT gebruikt. Maar we zijn inmiddels ruim 10 jaar verder. :wink:

29 mei 2015 20:17

2000 gtv schreef::shock:
jij rijdt toch (echte) Alfa's?

Als je het ergens in moet leren is het wel in die dingen.

Synchromessi di secondi...tutti kaputti :mrgreen:

ja, dat klopt, wordt toch tijd t ns onder de knie te krijgen...
Plaats een reactie