Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Vet Cool Man 2015 - zaterdag 13 juni

16 jun 2015 10:16

Voor de eerste keer meegedaan, zonder twijfel, volgend jaar weer! Goed en integer georganiseerd, en wat is het mooi om een jongen van 11 met ziekte van Croon (en z'n broer) een super gave dag te bezorgen! Veel leuke mensen gesproken, veel mooie P's gezien & gehoord!. St. Geluk & Vrijheid, petje af! :cheers: :cheers: :cheers: Tot volgend jaar!

16 jun 2015 11:22

Was een bijzondere dag. Eerste keer voor mij.
Zet je weer even met beide beentjes op de grond! Bij mij een meisje van 18, zus van 2 broers die ziek zijn (waarvan 1 erg ziek). Erg goede gesprekken gehad en het gezin heeft zichtbaar genoten! Ook genoten van alle Porsches. Wat een geluid zeg die 991 GT3...

Complimenten aan de organisatie. Volgend jaar weer en hopen op beter weer.

17 jun 2015 0:32

Johndc schreef:Via deze link is het filmpje van de Porsche Vet Cool Man rit 13 juni 2015 op de RDW kombaan te Lelystad te zien vanuit Zwolle, die ik heb gemaakt.
https://youtu.be/YuGqEn7qlFc
Ik heb een ronde of 10 gereden :D

Leuk filmpje!!

17 jun 2015 20:25

Johndc schreef:Via deze link is het filmpje van de Porsche Vet Cool Man rit 13 juni 2015 op de RDW kombaan te Lelystad te zien vanuit Zwolle, die ik heb gemaakt.

Hi John, leuk filmpje heb je gemaakt :D :D . Wellicht zien we elkaar binnenkort weer bij de Opkikkerdag.

Gr. Harold

17 jun 2015 20:30

Inmiddels staan de foto's die de fotografen gemaakt hebben ook op de site.
http://www.gelukenvrijheid.nl/fotos

Afbeelding

17 jun 2015 22:04

Helaas staan nog niet alle foto's online. De foto's van mijn fotograaf kan ik nog niet vinden. Wachten is best moeilijk.

18 jun 2015 9:26

Afbeelding

Afbeelding

Het was weer top, al was het weer niet top... :thumleft:

Wat ik alleen een beetje vervelend vind, is dat er geregeld kinderen over de deur heen 'hangen' om het interieur van mijn auto te kunnen bekijken. Ze schuren dan met de ritsjes van hun jasjes over de zijkant van de auto met best stevige krassen tot gevolg... :?

Je kunt er ook niet voortdurend bij blijven en elk kind wegjagen, natuurlijk... Dat snap ik ook wel...

18 jun 2015 12:36

Vervelend idd, maar lastig te voorkomen. (anders dan evenementen weren)
Mocht je 't bij een evenement verwachten zou je kunnen overwegen een doek of deken oid over de deur te hangen.

18 jun 2015 13:35

Black Betty schreef:Ze schuren dan met de ritsjes van hun jasjes over de zijkant van de auto met best stevige krassen tot gevolg... :?

Ik heb je (top!) 356 gezien (en staat in mijn filmpje, zie eerdere post). Is het iets er een doek overheen te hangen, net zoals in de garage over de spatborden wordt gedaan wanneer onderhoud aan de motor gedaan wordt?

18 jun 2015 13:37

inpakken in bolletjes plastic blijft tie lekker droog ook. :mrgreen:

18 jun 2015 14:17

Misschien een bordje of sticker op elke deur met 'niet aanraken'. Een bordje kun je in je raamopening prikken.

18 jun 2015 15:04

Antoine kennende komt er een prachtig in de juiste kleuren kruislinks doorgestikt bescherm hoesje.... :res:

18 jun 2015 15:15

Ik heb al vaker bij de organisatie aangegeven dat ze in het programma boekje duidelijk moeten aangeven dat er alleen gekeken mag worden en niet de wagens aanraken tenzij daar toestemming voor gegeven is. Wij zijn daar tenslotte zuinig op. Daar wordt nog steeds te weinig aandacht aan geschonken. Een paar jaar geleden werdt mijn voorklep gebuikt als glijbaan. Moeder stond ernaast en vond het blijkbaar prima. Ik was hels.
Laatst bijgewerkt door Ber op 18 jun 2015 17:26, in totaal 1 keer bewerkt.

18 jun 2015 15:16

concor schreef:Misschien een bordje of sticker op elke deur met 'niet aanraken'. Een bordje kun je in je raamopening prikken.

Welke raamopening? :cheesy:

18 jun 2015 20:26

Kinderen he, snap ook niet dat ze ze toelaten op zo'n Porsche feest.

18 jun 2015 23:13

Beetje flauw. :?

19 jun 2015 13:20

leuk filmpje van IJssel TV https://youtu.be/-zRhJpDUsWs

19 jun 2015 21:31

Ik schrok me rot van de claxon op het einde :mrgreen: :cheers:

19 jul 2015 21:02

Beste iedereen,

Alweer een kleine maand geleden vond de dertiende editie van de Vet Cool Man plaats, maar wij zijn nog steeds aan het nagenieten. Het was wat ons betreft weer een geweldig succes!

Wij willen daarom iedereen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen aan deze mooie dag nogmaals hartelijk bedanken. Stichting Geluk en Vrijheid is continue bezig haar evenementen te verbeteren, hier kunnen we uw hulp goed bij gebruiken. In onderstaand bericht kunt een link vinden naar een online enquête om de Vet Cool Man te evalueren, de input hiervan zal door ons gebruikt worden om de editie van 2016 nog 'Vet Cooler' te maken.

Link naar enquête: http://www.gelukenvrijheid.nl/archieven/1491

De resultaten van de evaluatie zullen na ongeveer een maand op onze website gepubliceerd worden. Helpt u ons de Vet Cool Man van volgend jaar te verbeteren?

Alvast hartelijk bedankt namens de organisatie!

Stichting Geluk en Vrijheid
Plaats een reactie