19 jun 2015 16:25
19 jun 2015 16:25
19 jun 2015 20:09
19 jun 2015 21:36
19 jun 2015 21:48
20 jun 2015 15:27
steef schreef:Ik zal maar niet zeggen welk bedrag mijn ex964 de afgelopen zeven jaar tot nu heeft gekost! Als je dat nog terug wilt 'verdienen', zal de bubble nog even door moeten groeien!
20 jun 2015 15:37
20 jun 2015 16:36
20 jun 2015 17:23
20 jun 2015 17:54
20 jun 2015 20:51
Dial_888 schreef:Vanmiddag wezen kijken, luisteren en kletsen bij Elfer in Arnhem...wat een prijzen lufties...over de gehele linie naar mijn idee en ook de anderen waarmee ik gesproken heb: een onvoorstelbare prijsontwikkeling.
20 jun 2015 21:23
20 jun 2015 21:28
20 jun 2015 23:05
Johann schreef::mrgreen:![]()
Je mag nog steeds niet naar de A9O meetings komen
20 jun 2015 23:07
Neppert schreef:Hoorde ook dat hij de logo's heeft vervangen voor Audi logo's
![]()
Maar gefeliciteerd Cazzo, C2 is een mooie bak.
20 jun 2015 23:10
Ewout schreef:steef schreef::cheers:Hij is uit de kast gekomen!
Cazzo heeft een 964! Kom dr maar in luitjes...
Toevallig die van Bas gekocht?
20 jun 2015 23:11
Ronaldo schreef:Wtf.
Maar je ziet 't, je hebt early adopters, dan de menigte, en tenslotte volgen er altijd een paar cazzo's.
20 jun 2015 23:12
Pw250 schreef:Whaha, maarre, hopelijk heeft hij dan wel een paar liter olie ingecalculeerd en een jaarlijks bezoek aan de spuiter
20 jun 2015 23:15
horn schreef:ja. een 3.4 met 250000 km op de klok.
congrats cazzo.
Zoals de wijze chinees zegt: "Beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald..."
21 jun 2015 8:15
21 jun 2015 23:26
Cazzo Super Veloce schreef:993 blijft trouwens, is nog steeds de mooiste voor mij
22 jun 2015 0:02
22 jun 2015 1:38
22 jun 2015 7:26
22 jun 2015 9:47
drknauf schreef:kan mij niet gauw genoeg barsten dan kunnen we er gewoon weer mee rijden![]()
.