Allen,
Ik heb nu de prijzen ontvangen voor de camping. Eten en tickets is op dit moment nog niet bekend maar daar kan ik zelf een inschatting voor maken.
Per equipe zullen we een C35 standplaats tot ons beschikking hebben. Dat is een standplaats van 35 vierkant meter en ongeveer 7m X 5m. Hier moet je auto en tent op kunnen. Afhangend van de hoeveelheid equipes zullen er ook nog een "weg" tussen de tenten bijkomen en kunnen we daar de auto's kwijt.
De standplaats per equipe kost £321 dus ± €455
Vorige keer was de meal deal £60 ±€90: bestaande uit twee maal ontbijt op zaterdag en zondag & Drie maal een twee gangen maaltijd op vrijdag, zaterdagen zondag.
De tickets waren vorige keer ±€120: Bestaande uit algemeen toegang voor de weekend, paddock passes en een grand stand ticket.
Mij advies zou zijn een tweede grandstand ticket te kopen en dan komen we op ± €150
DUSGeschatte kosten voor dit weekend is:
Voor een equipe met twee personen: 455 + (2x90) + (2x150) = €935 dus laten we €1000 aanhouden dan hebben we weer geld voor bierpasjes 
Voor een equipe met een persoon: 455 + 90 + 150 = €695 dus laten we zeggen €750. Ook hier zal de overgebelen centjes richting bierpasjes gaan.
Nu het prijzen bekend is wil ik opnieuw een inventarisatie gaan doen. De lijst op dit moment is:
Equipe 4: Willem & Sigrid
Equipe 12: Pat Carrera 4S