Die blauwe targa van een paar posts hierboven heb ik ook zaterdag gezien. Vertrok net bij het Postillon-hotel in Bunnik. Was een oldtimermeeting want ik zag nog veel meer leuks rijden (XJ, E-type, Triumph en er stond zelfs nog een Dafje op de parkeerplaats).
Vorige week - ik meen - donderdag op de A27 Utrecht - Almere vlak voor de afslag Hilversum was een donkergrijze 987 aan de kant gezet door de Hermandad. Hoop dat het meeviel...
vandaag rond 12:30 uur op de A7 noordelijke richting een stukje opgereden met een zwarte 996 met rode wielen, spiegels en een rode ring sticker. Vriendelijk jong stel was hiermee onderweg. Ik was onderweg met de 350z, bij inhalen elkaar even een goedkeurend duimpje opgestoken :8
Zondag een keurige witte 968 CS op NL platen gezien op de Ring. Ging zeer vlot, zelfs in de regen! Was er trouwens zelf ook met mijn CS en er reed bovendien ook nog een blauwe CS rond, lang geleden dat er nog zoveel CSjes te zien waren aan de NS...
Godspeed schreef:Zondag een keurige witte 968 CS op NL platen gezien op de Ring. Ging zeer vlot, zelfs in de regen! Was er trouwens zelf ook met mijn CS en er reed bovendien ook nog een blauwe CS rond, lang geleden dat er nog zoveel CSjes te zien waren aan de NS...
Afgelopen weekend de 1000 bochten route gedaan en ook even bij de ring gekeken. Zowel de witte als de lichtblauwe zien rijden. Die lichtblauwe gaf hem ook aardig van jetje
Vandaag met de dd. een stukje achter een prachtige witte Porsche 356 gereden in Zeeuws Vlaanderen nabij de voormalige veerhaven Perkpolder. Tevens een bruine Porsche 911 Targa gespot op het sluizencomplex Terneuzen. Iemand van hier?
De eerste op de A9 t.h.v Badhoevendorp/Lijnden in de richting van Haarlem. Rond 18.20u. Een donkerkleurige 991. Met het hele alfabet achterop.... "Porsche 911 Carrera 4s". Dikke bak!
De tweede op de kruising Beechavenue/Fokkerweg (Schiphol) rond 22.15u. Een oudje, 930 dacht ik. Donker bruin. Leuk ding om te zien!
porsje911 schreef:Afgelopen weekend de 1000 bochten route gedaan en ook even bij de ring gekeken. Zowel de witte als de lichtblauwe zien rijden. Die lichtblauwe gaf hem ook aardig van jetje
Klopt, ging ook goed die 968 CS! Was blij te zien dat niet alleen moderne hot hatches à la Megane RS de sporen werden gegeven. De aanwezige 993 deed het trouwens ook uitstekend.