Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: 50 tinten grijs??

03 jul 2015 9:03

Vind ik dan weer wel mooi...

03 jul 2015 9:21

@Molen - met de lakkleur vind ik het wel een hele mooie combinatie. Ik denk dat je nu heel blij zou zijn met die auto, lekker retro, of nog steeds niet?

05 jul 2015 1:01

Idd erg veel grijs. Een tijdje terug heb ik een Cayman besteld. In lichtblauw ... Heb daarna weken geaarzeld te switchen naar agaatgrijs, omdat dat minder opvalt en 3000 euro goedkoper is. :-) Maar uiteindelijk toch lichtblauw doorgezet nadat ik vanuit een reuzenrad een parkeerplaats zag (98% grijs, zwart, donkerblauw en tegenwoordig ook weer wit).

05 jul 2015 7:02

Belangrijkste blijft toch dat je een kleur kiest die je mooi vindt.
En natuurlijk wordt je beïnvloedt door de trend en je omgeving dus er komt een tijd dat sprekende kleuren weer in zijn.
Wanneer weet niemand.

05 jul 2015 8:16

kocht ooit mijn 964 cabrio in coralred metallic. Auto was erg goed maar ik twijfelde erg over de kleur. Reacties hier op het forum razend enthousiast. "Wat een gave kleur, eindelijk eens geen zwart, grijs of zilver, etc etc".
Ik dacht 'it grows on you', maar dat is nooit gebeurd. Ik vond het niet lelijk maar echt enthousiast was ik er niet over. Ook niet toen ik hem jaren later weer verkocht. Vanaf dat moment heb ik besloten geen auto's meer te kopen in een kleur die ik niet mooi vind. Je gaat er niet aan wennen. Ik niet tenminste.

Afbeelding

05 jul 2015 9:07

Toen ik in 2010 een witte 964 targa kocht, kreeg ik ook te horen 'met een witte blijf je zitte', dat klopt heb hem nog steeds :mrgreen:

een felsengrune 3.2 kwam erbij, was geen bewuste keuze, begin ff aan moeten wennen, maar vond de kleur later super. Auto niet zo zeer vanwege kleur gekocht, maar vanwege goede staat

De huidige coupe is elfenbeim weiss, vond het gelijk mooi,

05 jul 2015 10:11

Ik houd persoonlijk ook veel meer van wit en felle kleuren maar vind een 911 in iedere kleur mooi ook de grijzen. Echt lelijk wordt het nooit. Niets zo gevoelig om over kleuren in discussie te gaan. Mijn favoriet "Hell Elfenbein op een jaren 70 911" :cheers:

05 jul 2015 13:09

molen934 schreef:Bij aanschaf twijfelde ik al, toch maar gekocht en 8 jaar gehad en 8 jaar niet mooi gevonden dit interieur :oops:
15295

Ik vind dit wel een mooie combinatie. Zeker voor een auto uit die tijd.

Zelf houd ik van blauw maar dan moet er wel net een geschikte staan in die kleur.
Zwart kan natuurlijk ook maar daar zijn er al zoveel van.

Deze staat net een jaartje te vroeg te koop. Vind de kleur prachtig!

Afbeelding

05 jul 2015 13:22

Alweer een maand voorbij Ewout! :thumleft: :mrgreen:

05 jul 2015 13:44

Ik weet het. Wij hebben dit jaar net zakelijk fors geïnvesteerd uit eigen middelen en ik wil echt niets bijleggen maar verleidelijk blijft het :mrgreen: :drive:

05 jul 2015 20:49

Wat kost het om je auto te laten wrappen? Het is voor mij nu echt een irritatiefactor geworden dat ik blijkbaar alleen maar kan kiezen uit grijs (in meerdere varianten). Ik wil een auto met een kleur die zegt "Ik ben een sportauto"!

19 jul 2015 23:08

Bij http://www.nolimittuning.nl kost het wrappen iets van € 2200 voor een porsche. tenminste, voor mijn 996.

20 jul 2015 6:59

Je kunt ook je wagen laten plasti dippen voor een kwart van de prijs van wrappen...

22 jul 2015 10:51

Ach, ik zou viola ook nooit zelf hebben gekozen, maar het hoort nu eenmaal bij deze serie. Zou ook niet gauw met een jubi voorzien van een van de andere kleuren die is geleverd willen ruilen....

Nog even voor diegene die niet weten waar ik het over heb :mrgreen: :

Afbeelding
Afbeelding

22 jul 2015 12:37

Prachtige kleur, viola :thumleft:
(interessante woning overigens)

22 jul 2015 15:35

iemand idee welke kleurcode dit is?

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... singer.jpg

24 jul 2015 12:18

Hoeft natuurlijk niet perse "Porsche Zilver" te zijn.
Singer mailen?! :popcorn:

05 aug 2015 0:43

Vind deze wel mooi.. ook in het echt.... maarrrrr... in 2007 t laatste stempel in het onderhoudsboekje... Verkoper geeft aan dat er voor een gedeeltelijke tegmoetkoming nog wel een grote beurt bij kan indien ik m neem... verder moet ik t doen qua historie met `ze kennen m wel bij PCG`... vind deze prijs dan wel aan de forse kant.... wat jullie?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lr

05 aug 2015 8:48

Stempeltjes is minder belangrijk als PCG alle onderhoud heeft gedaan. 39k is volgens mij wel redelijk markt conform voor deze auto, mits er geen achterstallig onderhoud is.

09 aug 2015 0:25

Mee eens, maar dan moet het wel aantoonbaar zijn... en dat is t m nu net juist..

24 aug 2015 19:25

Inmddels tot de conclusie gekomen dat er moeilijk om grijs heen te komen is met de wensen die ik heb... Anyway.. deze lijkt mij wel wat.. niet `Golf 4`-grijs maar meer richting zilver... wat vinden jullie hiervan?

http://www.autotrader.nl/auto/porsche-9 ... 5dkm-2006/

24 aug 2015 19:55

Saaie kleur.

24 aug 2015 20:42

staat hem goed die kleur :D

24 aug 2015 21:00

Ik vind hem mooi in dat zilver. :cheers:

25 aug 2015 10:43