Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: PUUR ?

24 jul 2015 19:14

Dat mag helemaal niet (meer). Als de abb periode is afgelopen kun je gewoon opzeggen. Ik geloof dat t dan nog max 3mnd kan doorlopen.

24 jul 2015 21:12

Een belangrijke nieuwe wet voor consumenten is de Wet van Dam. Na een overgangsperiode van een jaar is deze vorig jaar officieel van kracht geworden. Op grond van deze wet mag een consument, ongeacht de algemene voorwaarden een stilzwijgend verlengd contract elke maand opzeggen. Bij een verlenging van een jaar, kun je die tóch elke maand opzeggen, mits het echt een voortzetting is van het oude contract en je dus niet op een nieuwe aanbieding bent ingegaan. Heb je het abonnementsgeld vooruit betaald? Dan moet je dat bedrag terug gestort krijgen.

LET OP:
Hoewel abonnementen op kranten en tijdschriften onder de Wet van Dam vallen, gelden er toch andere regels: een abonnement op krant of tijdschrift mag niet per maand maar per drie maanden worden opgezegd. De consument moet uiterlijk opzeggen aan het eind van de tweede maand van de verlenging. Als hij dat niet doet, zit hij weer drie maanden vast aan het abonnement. Deze uitzondering in de Wet van Dam is gemaakt om de kwetsbare uitgeefindustrie te beschermen in economisch moeilijke tijden.

10 aug 2016 21:52

Jeroen914 schreef:'k heb 'm net even door gebladerd in de boekwinkel...
en 'm toen weer terug in het schap gezet

Weet iemand wanneer het Augustus 2016 nummer uit komt :?:

10 aug 2016 22:19

Ik begreep in september 2017.

10 aug 2016 22:39

:mrgreen:

Ik lees net 05-08-2016 in digitale form - en neem aan dat de papieren versie toen ookal in de winkel lag.

Heb ik er of overheen gekeken .. of was deze wellicht al uitverkocht :?: :roll:

Mocht iemand een hard-copy (over) hebben :idea:

10 aug 2016 23:15

Net hier op vakantie weggegooid na het lezen... Al die blaadjes scheelt bijelkaar 2kg mee terug nemen :-)
Eerste keer dat ik dit blad las, maar vind het niet de moeite waard: paar aardige artikelen, met name 2 leuke artikelen over de Boxster. Maar heel veel reclame (bv 4 pagina's tuin / buitenverlichting als zg artikel) en ook veel artikelen die net geen reclame zijn, maar scheelt niet veel. Niet te vergelijken met RS magazine. Ik koop m niet meer.

10 aug 2016 23:37

Ticcie schreef: met name 2 leuke artikelen over de Boxster.

Is dat niet #7 van Juli :roll:

11 aug 2016 11:41

Nederlandse markt is te klein voor een goed blad voor een niche segment; lekker Total 911 kopen.

11 aug 2016 18:36

heeft iemand de drie eerste nrs van 2016 nog waarmee hij/zij verder niks meer mee doet?
Plaats een reactie