Re: MIVW Porsche treffen by DrKnauf Vliegveld Valkenburg 201
28 jul 2015 13:16
Pw250 schreef:
leander schreef:Ik kom ook met de Porsche Boxster S
Waar kan ik meer informatie hierover vinden als zijnde; tijden, programma en locatie (adres)?
Gr Leander
MIVW.nl en begin vh topic
Van 9.00-17.00, bij vliegveld valkenburg. Qua programma is er niet echt iets terug te vinden, waarschijnlijk gewoon parkeren, autootjes kijken en koffie drinken..
Ik neem wel aan dat het een come and go evenement is, en er dus continu kan worden op en afgereden?
28 jul 2015 20:26
Hoop dat ik mn raam dicht kan krijgen voor zaterdag........schakelaar kapot, omgewisseld met links maar helaas geen sjoege..... iets met blauw en zwart draadje uitproberen geloof ik......
28 jul 2015 23:50
Ik moet me helaas ook afmelden. Zou eigenlijk met de VW Derby van een maat meerijden (is tenslotte een VW meet) maar moet op een ander vliegveld mensen + verhuisraad ophalen .
Maak er iig allemaal een mooi dagje van en het is en blijft de grootste VAG meet van NL met veel mooie auto's van hoog niveau (ook genoeg pauper uiteraard).
29 jul 2015 16:07
Houd rekening met onderstaande,
A44 Amsterdam - Wassenaar
Waar: A44, Leiden - Leiden-Zuid Wanneer: 30-07-2015 22:00 t/m 03-08-2015 05:00 Hinder: 10 tot 30 minuten Waarom: Vervanging brugkleppen en groot onderhoud asfalt Welke hinder: De A44 is in beide rijrichtingen afgesloten. Verkeer dient rekening te houden met 20 a 25 minuten vertraging door omrijden. Doorgaand verkeer wordt grootschalig omgeleid via de A4 / N14 of A4 / A12 v.v. Bestemmingsverkeer wordt lokaal omgeleid. Doordeweeks tussen de afsluitingen zijn er tot 7 augustus versmalde rijstroken en geldt een limiet van 70 km/h.
29 jul 2015 16:50
zaterdags heb je daar waarschijnlijk minder last van qua files zo vroeg !
mensen vanuit den haag rotterdam zoetermeer alles vanaf de utrechtse baan etc etc op de a44 NEEM afslag wassenaar (op de hoek waar vroeger mercedes benz zat) en ga via duinrell richting vliegveld valkenburg
alle mensen die vanaf amsterdam op de a44 zitten neem afslag nr 7 oegstgeest en ga dan binnendoor richting vliegveld valkenburg
29 jul 2015 17:30
Hoi Mike,
Staan we weer op dezelfde plek als vorig jaar en is er een speciaal wachtwoord voor de mensen bij de hekken om er te komen? Vorig jaar werd ik naar de reguliere ingang gestuurd toen 15euro betaald en toen ik in al het vw geweld was beland kwamen er opeens 2 officials op brommertjes naast me rijden en die loodsten mij naar de speciale porsche parkeerplaats. Later bleek dat ik toch via een shortcut er had kunnen komen en dat de jongens bij de hekken het even niet meer wisten.
30 jul 2015 19:52
Pw250 schreef:@Hans: Entree is voor rekening van Mike toch!?
Driver4S schreef:Hoi Mike,
Staan we weer op dezelfde plek als vorig jaar en is er een speciaal wachtwoord voor de mensen bij de hekken om er te komen? Vorig jaar werd ik naar de reguliere ingang gestuurd toen 15euro betaald en toen ik in al het vw geweld was beland kwamen er opeens 2 officials op brommertjes naast me rijden en die loodsten mij naar de speciale porsche parkeerplaats. Later bleek dat ik toch via een shortcut er had kunnen komen en dat de jongens bij de hekken het even niet meer wisten.
30 jul 2015 21:26
Moest vanmiddag naar de dealert en gelijk maar door naar Noordwijkerhout. Veel jonge gasten met kippetjes en allemaal met het Knauf gen zo laag. Een aantal rijden ook zonder kenteken voor ... Mooi spul tussen. Ben benieuwd zaterdag.