Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Porsche Paddock komt er weer aan. zondag 2 augustus

02 aug 2015 22:51

Heb het gezien. Wandelgangen klopt. Porsche (dame) heeft gehandeld door te stoppen en te checken tot marschalls kwamen. Persoon in mg hing tijdje met hoofd buiten boord. Hoop dat het hem weer goed gaat.

Bertjan schreef:
Octaaf schreef:Weet iemand wat er is gebeurd tussen die 911 met GT3 vleugel en die MG? Ze begonnen gelijk een scherm neer te zetten en de ambulance kwam er bij.

Ik weet niet zeker, maar wat ik er van mee heb gekregen is dat de persoon in die MG onwel werd en slingerend uiteindelijk binnenbocht Tarzan tot stilstand is gekomen. Volgens mij geen touché met die 911, maar een bezorgde bestuurder die ging checken. Maar zoals gezegd, dat is een beetje vanuit de wandelgangen.

03 aug 2015 7:53

Wij hebben de bestuurder van de MG later nog (gezond en wel) gezien toen ze de schade aan zijn auto opstonden te nemen. Warmte of spanning waren hem waarschijnlijk teveel geworden. (Denk ik, voor de rest nergens op gebaseerd) Hij mocht in ieder geval niet meer naar huis rijden. De auto kon nog wel gewoon rijden. Ongeluk ook zien gebeuren, hij hing zelfs half uit de auto en raakte de vangrail. Zag er niet heel best uit. Dus later waren we eigenlijk best opgelucht dat ie gewoon zelf bij zijn auto stond.

03 aug 2015 8:30

Zag het ook gebeuren, niet best :oops:
Hij zal zich wel even moeten melden bij de huisarts neem ik aan :idea:
Denk ook wel eens aan de mannen van de F1 als die voor de start staan, denk maar dat die hartslag pittig is :!:

03 aug 2015 19:21

Weer een flinke verzameling Porsches waarvan er al vrij vroeg op de dag veel van waren vertrokken, jammer!

Op 1 na Inderdaad :mrgreen: Mooie combi circuit en strand.
Afbeelding

04 aug 2015 21:32

P32again schreef:
Weer een flinke verzameling Porsches waarvan er al vrij vroeg op de dag veel van waren vertrokken, jammer!

Op 1 na Inderdaad :mrgreen: Mooie combi circuit en strand.

Hahaha! Jij was de laatste die vertrok?
Plaats een reactie