Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
28 aug 2015 8:22
Shit happens
28 aug 2015 8:56
plotseling gas los; dat dacht ik ook. beetje te overmoedig de bocht uit. oeps te hard, gas los en daar gaat hij. heb ik ook wel eens gehad op een klaverblad. gelukkig geen schade alleen thuis even schone onderbroek aantrekken

(idd shit happens

)
28 aug 2015 9:16
fins schreef:Lekker happen, toch!

Yep, ze zitten er altijd tussen... rookies...

Maar na het filmpje gezien te hebben vind ik het sowieso een rare actie op die plek...
Stel het was goed gegaan.... wilde hij dan tussen het tegemoed komende verkeer en zijn trailer doorknallen?
28 aug 2015 9:20
Ach een paar louvres er in maken en je ziet er niets meer van.
28 aug 2015 9:49
Johann schreef:...volgens mij was de wegdek klam anders zie ik niet hoe je met slicks zo heftig kunt glijden. Hij ging volgens mij ook helemaal niet zo hard.
hoeveel km moet je rijden om je slicks op temperatuur te hebben? hebben koude slicks veel meer grip dan koude straatbanden?
28 aug 2015 16:31
Magnus kan maar beter auto's bouwen dan er in rijden
Onwaarschijnlijke overmoedige actie op een plek waar het absoluut niet kan. Gelukkig liep het goed af.
28 aug 2015 16:53
"Still, the fault lies with Magnus for driving way too fast and way too recklessly on a traffic-filled public road with the truck clearly in sight. And you’d think a guy who spends as much time around 911s as he does would know how to handle the car better. "
Helemaal me eens.
28 aug 2015 19:39
Ach. Boys will be boys. Wie zonder zonden is werpe de eerste steen...
28 aug 2015 21:42
Hij zag gewoon even niks...
29 aug 2015 15:30
Cloaca schreef:Maar na het filmpje gezien te hebben vind ik het sowieso een rare actie op die plek...
Stel het was goed gegaan.... wilde hij dan tussen het tegemoed komende verkeer en zijn trailer doorknallen?
Ja dat had ik nou ook! Wat als het goed was gegaan, wat was dan zijn bedoeling??
29 aug 2015 17:47
horn schreef:Ach. Boys will be boys. Wie zonder zonden is werpe de eerste steen...
+1, domme pech en niet doelbewust te hard, iedereen is wel eens ergens een keer (bij een evenement ) snel weg getrokken
29 aug 2015 19:56
... maar bij sommige comments vraag ik me af of we allemaal wel naar hetzelfde filmpje hebben zitten kijken ...
29 aug 2015 20:03
ik vind z'n geproduceerde filmpjes beter..
29 aug 2015 20:06
Dit was ook pas de "trailer", eindresultaat gaat later dit jaar in première.
30 aug 2015 0:26
MarkS schreef:Dit was ook pas de "trailer",

in dit geval was de trailer ook het einde...
30 aug 2015 10:35
Cloaca schreef:sowieso een rare actie op die plek...
Stel het was goed gegaan.... wilde hij dan tussen het tegemoet komende verkeer en zijn trailer doorknallen?
Ja, want uiteindelijk was het de bedoeling om er zo tussen door te knallen
https://www.youtube.com/watch?v=SOpjz3vcY1QHet overige verkeer hoorde natuurlijk bij de show