Toch moet je dat gietwerk niet overschatten, john britten bouwde zelf ook een blok in zijn schuur in nieuw zeeland Het is een combinatie van ongelooflijk veel geduld, lef en kennis om een mal te maken . Het gieten is dan "peanuts". Ik heb vroeger een eigenaar van een lola mk1 overgehaald om zijn wielophanging te demonteren en uit te lenen aan mij. Hiermee heb ik toen bij een gieterij in de buurt van Rotterdam 4 nieuwe exemplaren laten maken. 2 stuks gingen toen met het origineel terug naar de eigenaar. Met de andere twee heb ik toen mijn exemplaar afgebouwd.
Van de prijs kun je niets zeggen, alleen is wel belangrijk om te weten hoe de staat van onderhoud is en wat het is.....een E of een S of een R ....een Biposto, bouwjaar bv.
Heb zelf al teveel motoren staan anders had ik zeker interesse.
En wat te denken van een cbx1000 (mischien wel het mooist motor geluid wat er te koop al moet ik zegen dat een cayman s armytrix ook zeer dicht in de buurt komt)
bb92 schreef:En wat te denken van een cbx1000 (mischien wel het mooist motor geluid wat er te koop al moet ik zegen dat een cayman s armytrix ook zeer dicht in de buurt komt)
Ik wil de heren hier op het forum bedanken voor dit topic... Het onderwerp "Scrambler" laat mij inmiddels niet meer los... bedankt hiervoor... Er zit maar één ding op in de nabije toekomst... en dat is er eentje zelf te gaan bouwen... zucht... En het is niet zo dat ik tijd over heb ofzo...
Afschuwelijke tering herrie zon CBX met open pijpen, vreselijk aso. Daarnaast zijn die dingen geen bocht om te wringen. Heb er in Oss nog een paar buitenom ingehaald met de 1971 Laverda van mn broer
Cloaca schreef:Ik wil de heren hier op het forum bedanken voor dit topic... Het onderwerp "Scrambler" laat mij inmiddels niet meer los... bedankt hiervoor... Er zit maar één ding op in de nabije toekomst... en dat is er eentje zelf te gaan bouwen... zucht... En het is niet zo dat ik tijd over heb ofzo...
Scramblertje al gezien die Jef Wardenaar uit Nieuwleusen heeft gebouwd?
Cloaca schreef:Ik wil de heren hier op het forum bedanken voor dit topic... Het onderwerp "Scrambler" laat mij inmiddels niet meer los... bedankt hiervoor... Er zit maar één ding op in de nabije toekomst... en dat is er eentje zelf te gaan bouwen... zucht... En het is niet zo dat ik tijd over heb ofzo...
Scramblertje al gezien die Jef Wardenaar uit Nieuwleusen heeft gebouwd?