Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Tenenkrommend: RTL autovisie

29 aug 2015 23:36

Nou Autovisie, he leest het... Gebruikt dit als feedback en maak er NOG een mooie show van .

30 aug 2015 8:25

@drknauf: zie daarin dan ook een rol weggelegd voor Autoweeks Sandor van Es. Wat een enthousiaste en deskundige man en autoliefhebber is dat zeg.

30 aug 2015 11:11

Ik kijk gewoon nooit naar Nederlandse autoprogramma's. Heb ik er ook nooit last van. :cheers: :salut: :thumleft:

30 aug 2015 11:19

TOP HIER......hoe krijg je het verzonnen (rest overigens ook) :thumleft: maak maar eens een pilot aflevering Mike :popcorn:

30 aug 2015 11:33

MickRS schreef:Zou dat iets te maken hebben met taal en afzetgebied? :wink:

Maar ik herinner mij nog Stapel op auto's. Niet briljant, maar vergeleken met dit wel briljant. :idea: En in ieder geval goed genoeg om te blijven kijken...

Ben nog van de tijd van "Wereld op Wielen" met Fred v/d Vlugt, wie kent hem nog? (Broer van Sinterklaas) :mrgreen:

65794

30 aug 2015 11:38

das van voor mijn tijd hans , ik ben van de heilige koe tijd :mrgreen:

.

30 aug 2015 11:49

Heilige koe, waanzinnige begintune (Zoveel te doen, Toontje lager), presentator Bob de Jong. M.i. nog steeds het beste Nederlands autoprogramma....

30 aug 2015 11:50

Foto van ff hierboven met Colin Chapman en Mike Spence, 1965

30 aug 2015 11:57

Ik heb nog een paar Fred van der Vlugt uitzendingen in gedachten met o.a. de introductie van de Citroën CX, die toen een besturing had zonder automatische terugloop na de bocht en dat ging hij even demonstreren, met het verhaal dat het veiliger zou zijn. De man was altijd erg serieus in zijn uitzendingen ( en daardoor geloofwaardig).

De heilige koe keek ik wel, maar vond ik minder. Veel tunes, alleen maar gesponserde onderwerpen en in de nadagen zag het er echt uit als een programma dat hij in zijn eentje maakte achter zijn computer en op straat met een video camera.

De video's die Autovisie plaatst met Werner Budding als presentator, vind ik best goed.
Laatst bijgewerkt door ver boven de 200 op 30 aug 2015 22:37, in totaal 1 keer bewerkt.

30 aug 2015 13:36

Het restauratieproject van een 911 met Huub Stapel was een van de zetjes die mij uiteindelijk naar de aankoop van een 911 bracht. :D 8)

05 sep 2015 7:52

Ik heb het tv programma nog nooit gezien en zal er dus, gezien bovenstaande commentaren, ook maar niet mijn best voor gaan doen...

Ben al sinds 1980 :oops: abonnee van Autovisie en betrap mezelf er al een tijdje op dat ik het nog nauwelijks lees. Even snel doorbladeren en de artiekeltjes over mensen met bijzondere auto's, de rest interesseert me vaak geen bal meer. Jammer genoeg. Ik vond Nico de Jong altijd een topper, helaas alweer jaren geleden overleden, en ook Ton Roks vond ik goed. Huidige team inspireert me niet.

05 sep 2015 10:35

Wie kijkt er nog autoprogramma's op tv? Ik heb een lijst van favorites van autoblog en youtube waar per week 2 uur nieuwe content op te vinden is. Inhoudelijk, niet gesponsord en met goede presentatoren. Harry's Garage. Jay Leno's Garage. Petrolicious. MotorTrend. Autocar. Evo. Xcars. Chris Harris on Cars. AUtoblog. En zo zijn er nog wat minder interessante.

De zenders kiezen voor iets als RTL autovisie gewoon tussen de opbrengsten van dit vs die van een tommy teleshopping programma voor een nieuwe sapcentrifuge. Blijkbaar levert dit dan net een eurotje meer op. Dat men er niet meer geld aan besteedt is ook gewoon klein denken. Top Gear leverde de BBC vele malen meer op dan het kostte. Ik ben geabonneerd op EVO, een prima blad, waarom zou ik mijn geld uitgeven aan iets dat dat gaat over een mondiaal product, maar dat alleen voor een klein budget voor een klein taalgebied geproduceerd kan worden? Dan lees ik wel een Engelse versie met meer budget over hetzelfde onderwerp.

05 sep 2015 10:44

Gisteravond tóch maar weer gekeken en deze aflevering kon ik meer waarderen. Onze nationale WRC-trots Kevin Abbring zat aan tafel en dat vind ik wel een interessante gast.
WRC wordt t.o.v. F1 zwaar onderbelicht, terwijl ik een WRC-piloot qua 'kunnen' nog hoger heb zitten dan één uit de F1.
De filmreportages van Werner Budding zijn altijd wel boeiend; de sprint van de McLaren MP650s tegen de sterkste Tesla Model S was adembenemend! Wat is die Tesla snel! Ook het bezoek aan de Toyota collectie was tof.
Tijdens de overige items (top 5 iconische auto's + zoeken naar een occassion (=lees reclame voor Autotrack) duik ik maar ff in het magazine wat ik op schoot heb liggen, anders lees ik het net als Enguess, bijna niet uit.

05 sep 2015 13:12

frankv schreef:Wie kijkt er nog autoprogramma's op tv? Ik heb een lijst van favorites van autoblog en youtube waar per week 2 uur nieuwe content op te vinden is. Inhoudelijk, niet gesponsord en met goede presentatoren. Harry's Garage. Jay Leno's Garage. Petrolicious. MotorTrend. Autocar. Evo. Xcars. Chris Harris on Cars. AUtoblog. En zo zijn er nog wat minder interessante.

Volg Jay Leno's Garage, Chris Harris, Car Throttle, Mighty Car Mods, etc
Koop in de vakantie nog wel eens een autoblad, pik bij de zaterdag boodschappen nog wel eens autoweek mee voor in bad :wink: , verder al jaren geen abo's meer. Vond 911 & PW altijd wel gaaf, maar er kwamen wel steeds meer advertenties in. En heel vroeger las ik Chroom en Vlammen :cheesy:

Afbeelding

06 sep 2015 17:44

Nou ja, Horn, het is allemaal toch nog goed gekomen met je :thumleft:

06 sep 2015 18:11

Enguess schreef:Nou ja, Horn, het is allemaal toch nog goed gekomen met je :thumleft:

Yep... Die met ouwe Koko Petalo Benz kon ie zo op de voorpagina van Chroom en Vlammen :-) :-)

06 sep 2015 18:50

RTL Autovisie wordt opeens weer heel leuk als je Turkije - Nederland zit te kijken :bang:

06 sep 2015 19:05

2-0...............en weer door

06 sep 2015 19:59

en de gifbeker was nog niet leeg... :bang:

06 sep 2015 20:10

ongelofelijk, ziek van maar eerlijk is eerlijk: terecht uitgeschakeld....

06 sep 2015 21:09

we hebben daar niks te zoeken zo. wellicht dat we een leuk onderling toernooitje kunnen doen met Luxemburg en Liechtenstein... :evil:

07 sep 2015 16:24

Zo te lezen blij dat ik beide niet heb gezien :D

07 sep 2015 17:41

Waar was de BBC?
Nu helaas RTL moeten kijken..

07 sep 2015 19:51

Ik vond de overgang van RTL Autovisie naar de wedstrijd van oranje al opvallend, maar jij pakt 'm over mbt de formule 1? :scratch: :mrgreen:

07 sep 2015 20:09

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Plaats een reactie