10 sep 2015 11:39
Cazzo Super Veloce schreef:Nog nooit in een 993 gereden?
Puur voor de looks kun je voor een 964 gaan, das persoonlijk, hoewel die voorbumper nog steeds pijn aan mn ogen doet.
993 rijdt beter dan 964.
10 sep 2015 11:43
10 sep 2015 11:46
10 sep 2015 12:09
horn schreef:Als ik er de centen voor had liet ik een 993 TT voorzien van de voorschermen en koplampen van een 964. En dan zou ik hem nooit meer verkopen.
10 sep 2015 12:21
10 sep 2015 12:43
Cazzo Super Veloce schreef:Nog nooit in een 993 gereden?
Puur voor de looks kun je voor een 964 gaan, das persoonlijk, hoewel die voorbumper nog steeds pijn aan mn ogen doet.
993 rijdt beter dan 964.
10 sep 2015 13:23
10 sep 2015 13:38
10 sep 2015 13:40
10 sep 2015 13:42
10 sep 2015 13:46
10 sep 2015 13:51
Cazzo Super Veloce schreef:Zeker weten dat ik met de 993 (een halve minuut?) sneller ben op de NS dan met de 964.
10 sep 2015 13:53
10 sep 2015 14:01
Ronaldo schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Zeker weten dat ik met de 993 (een halve minuut?) sneller ben op de NS dan met de 964.
Als 't daar om gaat kan je beter helemaal geen 993 of 964 kopen, maar een GTR
Ik vind de 964 rauw en snel genoeg, en in combinatie met de looks niet te verslaan door een 993. (Of een GTR)
10 sep 2015 14:02
Johann schreef:Ik zou alles inruilen op een 964 Turbo S....stel je voor een RS met en Turbo....nothing beats that....een 993 GT2 komt wel heel dicht bij (De enige 993 die ik zou willen hebben)
10 sep 2015 14:15
Cazzo Super Veloce schreef:En over uiterlijk zullen we het niet meer hebben: de 993 4S is gewoon de mooiste
10 sep 2015 14:17
10 sep 2015 14:19
10 sep 2015 14:27
Cazzo Super Veloce schreef:Johann schreef:Ik zou alles inruilen op een 964 Turbo S....stel je voor een RS met en Turbo....nothing beats that....een 993 GT2 komt wel heel dicht bij (De enige 993 die ik zou willen hebben)
Waarom heb je dan de kappers-uitvoering van de 964 gekocht (C4)?
10 sep 2015 15:33
Cazzo Super Veloce schreef:Tuurlijk is het persoonlijk, maar toen ik laatst weer in mn 993 reed, na een aantal circuitdagen en een dagje NS met de 964, viel me op hoe stabiel en "zuiver" hij rijdt, terwijl de 993 helemaal standaard is en de 964 een B6 onderstel heeft.
993 is door Lothar wel perfect afgesteld, en dat is belangrijk bij dit type.
10 sep 2015 15:40
10 sep 2015 15:50
MarkS schreef:Horn bedoelt ook de Cooper S
10 sep 2015 16:06
Johann schreef:Ik zou alles inruilen op een 964 Turbo S....stel je voor een RS met een Turbo....nothing beats that.
10 sep 2015 16:21
Cazzo Super Veloce schreef:Is niet de enige reden om een 993 te kopen, natuurlijk, alleen ter illustratie dat een 993 beter stuurt dan een 964.
10 sep 2015 16:32