Netjes 8st geworden, heel goed, maar wat was het geworden als het niet fout was gegaan bij de start. Ik denk zelf dat men verwacht dat Sainz een straf krijgt omdat hij een Lotus inhaalde en hem daarom voor Max zou willen laten eindigen. Maar we zullen het zien.
Nou max heeft nog maar weinig grind gezien en z'n vader heeft de tuin van hemzelf en al zijn buren volliggen met grind. Hij lijkt gelukkig dus niet op z'n vader
Ronaldo schreef:Ze praten ook nog met VW. Misschien met dieselmotoren..?
Over de geruchten dat Audi of Volkswagen Red Bull van motoren gaat voorzien, zegt Marko: "Ik denk niet dat zij een panklaar motorconcept de la hebben liggen.
Ik weet niet of iemand naar de BBC heeft gekeken. Ik wel en heb de eerste 1/2 van de Race minimaal 50% Max zien rijden. Ook de nabeschouwing van de BBC werd hij echt de hemel in geprezen. Super gereden.
Wat een topper jongens, hij was ook steeds in beeld Ondanks dat ik in bed keek zakte ik niet weg Denk als vader zijnde dat de spanning wel erg hoog zal zijn, vooral het gevaar met die snelheden
Zeker weer een mooie race van Max, hij was juist degene die het meeste voor spanning in de wedstrijd zorgde. Hopelijk is volgende keer alles over het hele weekend op orde, dan zit er tenminste een zesde plaats in.