Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
29 sep 2015 9:07
dus we hebben vergelijkbaar geluid zeg maar Willem, moooooooooooii
29 sep 2015 18:45
WillemB schreef:Dansk sport einddemper

Die heb ik bij die van mij er ook onderzitten. Wellicht heb je hem gehoord vorige week bij Rauw.
29 sep 2015 22:29
Paar winterbanden en velgen voor de 964...
30 sep 2015 7:44
Winterbanden?! Wat moet je daar nu mee...........
30 sep 2015 8:38
Set Cup 1 wielen ipv de Cup 2 wielen die onder mijn 964 zaten, heel blij mee!
13 okt 2015 10:45
Set 18" Cargraphics eindelijk gemonteerd en uitgelijnd. Vorig jaar van Wouter gekocht. Geen gezicht op een grijze, maar op een rode geeft het een mooie outlaw look

13 okt 2015 11:27
Ook nog via eBay een reparatieset gekocht voor mijn deurbak. Alles bij elkaar 100€, inclusief invoerrechten en btw. Met popnagels en lijm aan de slag blijft goedkoper én vooral leuker dan een nieuwe bestellen..

13 okt 2015 12:04
Waar heb je die reparatieset voor de deurbakken gekocht?
Heb je een websie voor me. Helaas de 3.2 heeft hetzelfde probleem, hopelijk is dit een permante oplossing
13 okt 2015 12:08
Wielen staan echt super onder n rode
13 okt 2015 12:16
Liam schreef:Set 18" Cargraphics eindelijk gemonteerd en uitgelijnd. Vorig jaar van Wouter gekocht. Geen gezicht op een grijze, maar op een rode geeft het een mooie outlaw look

liam kheb d,r ff en paar balen gips in gegooid om te kijken hoe het nog beter staat als die ietsiepietsie lager staat

i hope you don,t ind bro

stoere bak hoor zo in zzz red
.
13 okt 2015 12:32
staan top onder die lage rooie!

ik vond ze overigens onder die van Wouter ook waanzinnig goed staan...
13 okt 2015 15:03
Wil hem op zich ook lager, maar dan vrees ik dat ik mijn schermen moet gaan rollen... Nog geen zin in
13 okt 2015 15:06
Nee Joh, zoals het nu is vind ik hem juist goed. De wielen past nu heel mooi in de kuipen, en hij is a laag zat.
13 okt 2015 16:23
quickstep schreef:Waar heb je die reparatieset voor de deurbakken gekocht?
Heb je een websie voor me. Helaas de 3.2 heeft hetzelfde probleem, hopelijk is dit een permante oplossing
Heb ze op eBay gekocht. Check deze link:
http://www.ebay.nl/ulk/itm/281495390132 Overigens heb ik het linker exemplaar nog liggen. Ik had alleen een probleem bij de rechterdeur
13 okt 2015 18:27
iest smallere en plattere banden en je hoeft niks te doenqua rollen
je hoeft niet zo laag als ik hem geshopt heb

mag wel
.
15 okt 2015 18:11
Setje originele porsche bandenschoenen (flatstoppers) waarop de 930 in de wintermaanden kan staan. Voorkomt platte banden zonder teveel gedoe. Zag ze verleden week op de porsche technische avond in Rotterdam en gelijk een setje besteld.
15 okt 2015 20:11
Ik heb ooit bij Vocor iets dergelijks gekocht. Dat was hard plastic en schoof telkens voor de auto uit, als je er op wilde rijden. Door de gladde garagevloer. Oplossing is vast maken dmv schroeven maar dat is voor mij niet handig. Hoe is dat met deze oplossing?
Ben benieuwd - met de winter voor de deur zoek ik ook weer iets.
15 okt 2015 20:51
@Tristan. dit zijn zachte rubberen schoenen en schijnen niet te verschuiven ook niet op een gladde tegelvloer waarop ik ze heb gebruikt zien worden. Ik heb zelf gewoon beton in de garage en ga het binnenkort eens proberen.
15 okt 2015 20:57
Setje Intrax 1K2, kijken of we de 964 een beetje op 993 niveau kunnen krijgen qua sturen
31 okt 2015 21:38
Nieuwe bobine ivm misfires. Prima zelf te vervangen. De bumper eraf halen is handig, de einddempers eraf was niet nodig. Er waren vorig jaar al 6 nieuwe pijpjes in gezet, daarvoor zou ik wel de dempers hebben weggehaald.
01 nov 2015 22:11
Bij PCR nieuwe dempers voor motorkap en, net als Driver4S, een setje originele porsche bandenschoenen (flatstoppers). M'n 924Sje staat alweer gestald.
Ik kreeg haar wel op die (gele) stoppers van Vocor gereden, maar er niet meer af. Moest uiteindelijk met de krik. M'n barchetta kreeg ik er wel vanaf gereden.
Ga ook ff goed nadenken of ik m'n 924S, na 20 jaar in mijn bezit, ga vervangen door een Coupe Fiat 2.0 Turbo 20V Plus. De voors en tegens tegen elkaar afwegen. Helaas is vier auto's in bezit echt teveel van 't goede...
01 nov 2015 22:14
Ga ook ff goed nadenken of ik m'n 924S, na 20 jaar in mijn bezit, ga vervangen door een Coupe Fiat 2.0 Turbo 20V Plus.
Niet doen, niet doen, niet doen....
02 nov 2015 14:22
Over de Flatstoppers: voor diegenen die EUR250 voor de originele 'Porsche' flatstoppers ook veel geld vinden, heb ik wellicht een alternatief: bij Matthys in Belgie.
Via internet te vinden (zoek op bandenschoenen). Deze kosten EUR150.
Ik heb de producten zoals aangeschaft door bovenstaande forumleden niet gezien, gevoeld, geproefd maar denk dat deze ook ok zijn.
Ik heb ze binnen, dus mochten er vragen zijn...
02 nov 2015 15:02
Marcel M schreef:Bij PCR nieuwe dempers voor motorkap en, net als Driver4S, een setje originele porsche bandenschoenen (flatstoppers). M'n 924Sje staat alweer gestald.
Ik kreeg haar wel op die (gele) stoppers van Vocor gereden, maar er niet meer af. Moest uiteindelijk met de krik. M'n barchetta kreeg ik er wel vanaf gereden.
Ga ook ff goed nadenken of ik m'n 924S, na 20 jaar in mijn bezit, ga vervangen door een Coupe Fiat 2.0 Turbo 20V Plus. De voors en tegens tegen elkaar afwegen. Helaas is vier auto's in bezit echt teveel van 't goede...
Leuke wagen zo'n Fiat coupe. Niet alle onderdelen zijn even makkelijk te vinden......
02 nov 2015 15:40
Kennis van mij heeft er een tijdje in gereden. Was er zeer content mee, probleemloze auto.
Toen hij hem wilde verkopen (want geen alfa) viel dat zwaar tegen. Uiteindelijk voor een bodemprijs weggegaan...