08 nov 2015 20:55
Maarten schreef:Denk eerder dat dit hem is:
08 nov 2015 20:55
08 nov 2015 20:57
08 nov 2015 21:35
08 nov 2015 21:48
08 nov 2015 21:51
08 nov 2015 21:56
08 nov 2015 22:00
Jaco schreef:Volgens mij is een import auto juist heel makkelijk te controleren op schade. Google het kenteken maar en kijk naar het BPM bedrag, vergelijk het met een zelfde auto van hetzelfde jaar. Als het BPM bedrag lager is, dan is hij als schade auto ingevoerd. Correct me if i'm wrong, maar zo al op het oog een paar mooie auto's als (zware) schade bakken kunnen herkennen.
08 nov 2015 22:09
08 nov 2015 22:12
08 nov 2015 22:23
MY00 schreef:Peter S schreef:Nooit geen import kopen is dat de gouden tip?
Indien je het over een duitse auto hebt en de papieren erbij zijn staat schade hier altijd in vermeld. Dit is in Nederland wel anders.
Dus geen gouden tip volgens mij.
08 nov 2015 22:33
de Fiscalist schreef:Dat kun je dan vaak aan het interieur aardig zien....helemaal uitgeleefd in 50.000 km?? Zal toch niet waar zijn?
En als het wel waar is wil je de auto ook niet hebben
08 nov 2015 23:43
08 nov 2015 23:43
09 nov 2015 0:13
de Fiscalist schreef:Dat kun je dan vaak aan het interieur aardig zien....helemaal uitgeleefd in 50.000 km?? Zal toch niet waar zijn?
En als het wel waar is wil je de auto ook niet hebben
09 nov 2015 0:26
09 nov 2015 11:12
Volgens mij is een import auto juist heel makkelijk te controleren op schade. Google het kenteken maar en kijk naar het BPM bedrag, vergelijk het met een zelfde auto van hetzelfde jaar. Als het BPM bedrag lager is, dan is hij als schade auto ingevoerd. Correct me if i'm wrong, maar zo al op het oog een paar mooie auto's als (zware) schade bakken kunnen herkennen
09 nov 2015 11:38
Jaco schreef:Volgens mij is een import auto juist heel makkelijk te controleren op schade. Google het kenteken maar en kijk naar het BPM bedrag, vergelijk het met een zelfde auto van hetzelfde jaar. Als het BPM bedrag lager is, dan is hij als schade auto ingevoerd. Correct me if i'm wrong, maar zo al op het oog een paar mooie auto's als (zware) schade bakken kunnen herkennen.
09 nov 2015 11:49
Jaco schreef:Volgens mij is een import auto juist heel makkelijk te controleren op schade. Google het kenteken maar en kijk naar het BPM bedrag, vergelijk het met een zelfde auto van hetzelfde jaar. Als het BPM bedrag lager is, dan is hij als schade auto ingevoerd. Correct me if i'm wrong, maar zo al op het oog een paar mooie auto's als (zware) schade bakken kunnen herkennen.
09 nov 2015 11:59
Elferhenkie2 schreef:Er waren vroeger handelaren die schadedelen van populaire auto's op voorraad hadden liggen en die op de in te voeren auto schroefden om op een lager BPM bedrag te komen. Dit soort auto's hebben een lager BPM bedrag en schroefjes met lakbeschadiging, maar is het dan direct een EX schadeauto?
09 nov 2015 12:22
09 nov 2015 12:42
horn schreef:ja, kunnen een bannetje doen. of alle posts van deze gebruiker die verband houden met automotive import verwijderen. Of gewoon nog even dit topic laten bestaan ter info. Maar ik ben eigenlijk erg geinteresseerd in de reactie hierop van de topic starter.
09 nov 2015 14:21
09 nov 2015 15:35
09 nov 2015 16:27