Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II

18 nov 2015 17:31

Dus kort samengevat: Windows-gebruikers hebben nog steeds een tyfushekel aan Apple en Android-gebruikers blijven schrapers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Daar had je geen onderzoek voor nodig gehad want dat had ik je wel zo kunnen vertellen. :mrgreen: :mrgreen:

18 nov 2015 20:35

En Apple gebruikers zien in dat er een beter OS is.

Die was je nog even voor het gemak vergeten. :scratch:

En Android gebruikers zijn het meest tevreden over hun systeem.

18 nov 2015 21:10

Nou ja zeg, hier lees ik weer dat iPhone bezitters trouwer zijn dan Android bezitters. http://www.retrevo.com/content/blog/201 ... hing-teams 8)

18 nov 2015 21:22

Grappig deze onderzoeken allemaal. Ik weet zeker dat Windows veel markt gaat winnen de komende jaren. Nee, helaas ik heb geen glazenbol.
Met het Windows 10 platform hebben ze iets in handen wat geen ander OS heeft.
Verder hebben alle collega's welke een Windowsfoon hebben echt niet het idee dat ze over gaan stappen.

18 nov 2015 21:32

Ik heb het eerlijk gezegd nooit zo op een algemeen OS wat op meerdere merken telefoons (lees: verschillende hardware configuraties) moet kunnen draaien.

18 nov 2015 22:10

Hey Franz, je onderzoek is 2 jaar oud. Toen wisten ze nog niet dat een nieuw toestel 900 euries kost. :mrgreen:

Tue, 06/11/2013 - 13:15 — Andrew Eisner

18 nov 2015 23:20

Prijs is geen issue voor de Apple clientèle: in Q3 was wereldwijd 14.5% van de verkochte toestellen een Apple, maar [tromgeroffel] ...
94% van de winsten op slimme telefoons ging naar Apple
klik :shock:
The average selling price of iPhones in the quarter was $670 driving 37 percent operating margins, while Samsung's ASP was just $180.

19 nov 2015 11:17

Net mn 6S Plus opgehaald. Best wennen zon groot ding in je broekzak :mrgreen:

19 nov 2015 13:16

Even onder de koude douche zetten. Heb je er geen last meer van :mrgreen:

19 nov 2015 14:24

Heb een Windows Phone nu omdat mijn samsung om fysieke redenen aan zijn einde is gekomen. Samsung liep 1 keer per 2 maanden eens vast op een bug. Maar mijn Windows Phone belt af en toe willekeurig mensen, met koude vingers is het scherm erg onnauwkeurig in het snappen waar je vinger precies zit, hij loopt regelmatig helemaal vast en heeft laatst mijn sim geblokkeerd omdat hij vond dat mijn simpin toch echt veranderd was. Liever af en toe een bugje met een Samsung android dan dit verhaal. Ben blij dat ik hem niet met eigen geld betaald heb.

19 nov 2015 14:39

Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.

1: Iphone 6, super apparaat, geen klachten van dat alles :!:
911: ik wil geen iphone/apple/massaproduct

19 nov 2015 14:51

Inmiddels ruim een maand de 6S in gebruik en zéér tevreden :D
Kan het iedereen aanraden Afbeelding

19 nov 2015 16:26

inmiddels een paar maanden een iphone 6 in gebruik. op zich tevreden, maar ik wil mijn 5 terug. Vind deze echt te groot. Laat staan als ik een 6S zou hebben, zo'n soort Ipad mini :cheesy:

19 nov 2015 16:33

Al 50?
Dan is zon Plus best fijn :mrgreen:

19 nov 2015 16:49

horn schreef:op zich tevreden, maar ik wil mijn 5 terug. Vind deze echt te groot. Laat staan als ik een 6S zou hebben, zo'n soort Ipad mini :cheesy:

:shock: Het verschil tussen een 6 en 6S is 0,2mm hoogte x 0,1mm breedte x 0,2mm diepte en 14gram, dus :res: wanneer je dat verschil merkt :wink:

Het formaat van een 5 of 4 is inderdaad praktischer om mee te nemen en ik was daardoor ook nog steeds blij met mijn 4S, maar ik ben inmiddels ook bijna 50 :^:

19 nov 2015 17:25

Moet altijd wel weer glimlachen om dit topic. Barolo die zo af en toe wat linkjes neerplemt en binnen twee posts gaat het weer gewoon over iPhones :mrgreen:

19 nov 2015 17:40

logisch: Apple rulez :popcorn:

19 nov 2015 17:48

Ik heb een IPhone 4, daar bel en app ik af en toe mee. Hoeft niet groter en ook niet nieuwer.

19 nov 2015 17:49

Was je ook maar zo verstandig met Porsches...

19 nov 2015 18:24

:mrgreen: :mrgreen:

19 nov 2015 19:49

Blijkbaar zijn die appels zo duur dat wanneer je een paar versies overslaat je je 964 kunt inruilen op een 997. :mrgreen:

19 nov 2015 22:52

horn schreef:inmiddels een paar maanden een iphone 6 in gebruik. op zich tevreden, maar ik wil mijn 5 terug. Vind deze echt te groot. Laat staan als ik een 6S zou hebben, zo'n soort Ipad mini :cheesy:

6 plus bedoelde je waarschijnlijk ipv 6S?
Trouwens ik begrijp je, ik heb nu al een tweetal weken een 6 van m'n werk gekregen. Vind het nog steeds beetje onhandig groot.
Dat het scherm groot is, is wel tof. Maar praktisch voor in je broekzak enzo had ik liever een 5S gekregen.

19 nov 2015 23:36

barolo schreef:Wanneer bezitters van een Windows Phone-toestel upgraden naar een nieuwe smartphone, blijft slechts 20 procent loyaal aan het mobiele besturingssysteem. 60 procent stapt over naar Android en 15 procent kiest voor iOS. Dat concludeert Ericsson in zijn Mobility Report.

Heb je dit rapport serieus gelezen? Want als je al niet tot 100 kunt tellen als onderzoeker, wat is je rapport dan waard?
(of mis ik iets en is er nog een vierde speler in de markt? :cheesy: )

Wat mijn inziens wel interessant zou zijn, is die percentages van hierboven, en dan het toestel VOOR de Windows Phone (of OS voor de Windows Phone zegmaar)...

19 nov 2015 23:56

Niet dat ik barolo zijn schijnargumenten in voordeel van android wil verdedigen, maar ios/windows/android zijn niet de enige besturingssystemen hé :D
Symbian, blackberry, ...

20 nov 2015 1:15

Blackberry, bestaat dat nog? :mrgreen:
Plaats een reactie