Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Porsche rijders uit Twente

01 nov 2015 13:00

BL schreef:
brian951 schreef:Heb een aantal jaar geleden twee keer een tourrit georganiseerd..

https://youtu.be/fl-a8qgxueM

wil dit best nog een keer doen.. met een kopje koffie ben je nog wel een keer klaar ;)

Ha Brian dat weet ik nog wel, daarna zijn we wezen karten in Oldenzaal.
Ik reed toen ook al in m'n Witte 944S. 7 jaar geleden.

Toen nog zonder stickers zo te zien ;)
Was zeker leuk.. gaan volgend jaar een mooi vervolg er aan geven 8)

01 nov 2015 15:03

Net terug van cars&coffee
Prachtige auto's en prachtig weer
Bij de uitgang zqg ik nog een 993 4s staan met kenteken tx-zz-01 dacht dat is vast de auto van heran :popcorn:

Maar mooi evenement en veel burn outs gezien en toerentalbegrenzers in horen grijpen,tot de politie op kwam dagen :mrgreen:

01 nov 2015 15:08

Heeft me veel moeite gekost om in Beckum te komen want alles was afgezet rond Boekelo ivm de ralley......

Uiteindelijk wel langsgereden maar niet gestopt....en die burnouts en in de toeren joekels vind ik iets voor zielige jongetjes...hoe groot ze ook zijn..... :bang: .....

Was overal knap druk met Fietsers ed dus ben gauw weer huiswaarts gegaan.....nu ff wandelen en genieten vd bossen hier.... :thumleft:

01 nov 2015 16:10

erwin964c4 schreef:Net terug van cars&coffee
Bij de uitgang zqg ik nog een 993 4s staan met kenteken tx-zz-01 dacht dat is vast de auto van heran :popcorn:

Dat was niet de mijne, die begint met 08. Was het ook een grijze? Ik heb die zelf niet gezien.
Toen ik parkeerde nog even kennis gemaakt met Neptukker :D
Cars & coffee was wederom gezellig en geslaagd.

01 nov 2015 18:07

Nee nu je avatar gezien en het was hm idd niet, was een donkere

Maar was idd erg leuk om je eens te vermaken op zo'n manier ik vond persoonlijk de nissans gtr 's nogal racy en in het begin een blauwe rsr en uiteraard de nodige amg mercedessen enz enz enz

01 nov 2015 21:39

altijd goed om te zien dat er bij verschillende soorten autos verschillende types horen.
ik vond het mwah.
veel grote amg stickers en dat werk.

01 nov 2015 23:34

Was er(veuuls te laat) om half 12, en stond in de file om op het terrein te komen.
Geen toegang "want we hebben al te veel Porsche staan.. :?
Toen maar even met m'n zoontje een ijsje gehaald bij de MC, geen auto gezien :mrgreen: :mrgreen:

01 nov 2015 23:44

Wij waren vroeg, dachten we, reden om 10.45 uur het terrein op en hadden een mooie plek. Er waren inderdaad al diverse Porsche. Ik vond het zeker de moeite waard! Veel mooie auto's gezien.

02 nov 2015 9:29

Was leuk en ik heb dus Heran ontmoet.

Kwam met Boxster terrein niet meer op. :roll:
Kan ik begrijpen. Parkeerruimte was beperkt gezien de grote opkomst probeerden ze diversiteit van auto's te krijgen. Idee van Cars and Coffee wordt daarmee wel wat aangetast maar daar gaat de organisatie vast wat aan doen door grotere locatie te zoeken. Veel mooi spul gezien.

02 nov 2015 18:20

Heran schreef:Wij waren vroeg, dachten we, reden om 10.45 uur het terrein op en hadden een mooie plek. Er waren inderdaad al diverse Porsche. Ik vond het zeker de moeite waard! Veel mooie auto's gezien.

Zweeft op internet nog een foto van je auto naast die rode viper.....

02 nov 2015 19:06

Die had ik al gezien. Je bedoelt denk ik die van klassiekerrally.nl neem ik aan? Verder heb ik nog geen foto kunnen vinden. Er is voldoende gefilmd en gefotografeerd.

02 nov 2015 19:46

Je was 1 vd weinigen die netjes wegreed......en idd klassiekerralley.nl.
66316

02 nov 2015 22:51

Netjes en rustig, zoals dat hoort met een koude motor. Velen reden als idioten daar weg, met publiek zeer dichtbij.

07 nov 2015 10:22

Met 12-13 liter olie mag je idd een flinke stuk warmrijden.....persoonlijk wacht ik altijd af totdat de naald zich gesetteld heeft op zijn eind waarde. En dan nog rij ik 'go with flow'.....

Ik kwam via YouTube André tegen in zijn schitterende kleur 911, voor de rest leuke bolides gezien...

66342

21 nov 2015 20:53

Lijkt erop dat het nu echt afgelopen is met rijden, ik bedoel per 1 dec. verplichte winterstop want komende week wordt het met donkere weer ook niets....

22 nov 2015 12:26

Doe mee, kom wel is waar uit hasselt. Maar hier in omgeving is niks.
een paar keer met duc1 meegereden in sallandrit tocht.ik heb Boxter. Plat praten kan.k ok

22 nov 2015 20:00

Fock, is zeker leuk als je weer mee kan rijden.....

groet uit Twente/Salland

:D :D :D :D :ba: :ba: :ba:

22 nov 2015 20:44

Er is meer dan voldoende interesse om iets te organiseren in het voorjaar. Leuk :ba: Zie er al naar uit.

23 nov 2015 22:46

ik zie dit topic nu pas.

een koffiemeeting lijkt me wel leuk

28 nov 2015 15:06

Wanneer vertrek?

04 dec 2015 21:50

Wonend in Twente, maar nog op zoek naar mijn eerste P ben ik toch graag van de P-artij
Laatst bijgewerkt door jpfi911 op 05 dec 2015 4:44, in totaal 1 keer bewerkt.

04 dec 2015 22:26

Wie weet ben je in het voorjaar wel de gelukkige bezitter van een Porsche

29 dec 2015 13:13

Als dat toch eens zou kunnen........ :cheers:

01 jan 2016 17:47

Sterker nog, het is gelukt! Ben op het randje van het oude jaar geslaagd....!!! :D :D
Dus ik zie uit naar de eerste Twentse rit.

01 jan 2016 20:19

Leuk, en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

En natuurlijk zijn we gek op foto's....

En de mijne hangt aan de druppellader en wacht op het voorjaar, ivm verplichte winterstop.
66879
Plaats een reactie