22 nov 2015 17:15
drknauf schreef:
22 nov 2015 19:25
22 nov 2015 19:46
22 nov 2015 21:15
22 nov 2015 21:26
22 nov 2015 21:42
23 nov 2015 7:48
23 nov 2015 8:47
23 nov 2015 13:22
23 nov 2015 15:10
23 nov 2015 16:04
Remmel schreef:Met zo'n interieur maakte het gewicht niets uit en leek alles snelllll;
23 nov 2015 16:15
23 nov 2015 20:00
23 nov 2015 20:59
Prachtig 928Shark!
Heb zo'n vlonder gehad in strosek uitvoering.
Godskolere wat was dat ding zwaar.
Paar keer mee op zolder rondgestuurd maar t'is net of je in een tank aan het dabberen bent.
Verbruik 1:4,5 en het lijkt of alles wat te koop staat problemen heeft met het gasklephuis ( kost je dus meteen centen).
Uiteindelijk te weinig vermogen voor het gewicht.
23 nov 2015 21:53
23 nov 2015 22:32
928Shark schreef:Hier nog een forummer met een 928:
'old skool' 928S uit 1981 in zinnmetallic met zwart volleder interieur. Inmiddels bijna 9 jr in bezit en fasegewijs helemaal in orde gemaakt. Volledige motorrevisie gehad '08, interieur gedaan '12 en opnieuw gespoten '14.
23 nov 2015 23:28
23 nov 2015 23:33
rens914 schreef:Heb zo'n vlonder gehad in strosek uitvoering.
Godskolere wat was dat ding zwaar.
Paar keer mee op zolder rondgestuurd maar t'is net of je in een tank aan het dabberen bent.
Verbruik 1:4,5 en het lijkt of alles wat te koop staat problemen heeft met het gasklephuis ( kost je dus meteen centen).
L
Uiteindelijk te weinig vermogen voor het gewicht.
23 nov 2015 23:36
928Shark schreef:Bedankt mannen!
In 1981 was idd de SC met 204 pk de 'tegenhanger'. Maar goed, je kunt ze niet vergelijken. Ene een GT en andere een sportwagen pur sang.
24 nov 2015 0:29
24 nov 2015 10:51
24 nov 2015 10:52
24 nov 2015 11:13
24 nov 2015 14:02