Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

15 sep 2005 20:30

Devils son schreef:- een optie uit het exclusive-program, die ik niet heb kunnen ontcijferen (XC4).

In een helder moment heb ik mij bedacht dat ik nog prijslijsten van de 964 had liggen, incl. prijslijst van het Exclusive program (blijkbaar zeldzaam, want er staan opties in die Adrian Streather niet in zijn boek heeft staan).

Het betreft: Porsche embleem in de pookknop. Optie die in Duitsland destijds 115 euro kostte...

While we're on the subject: meest schokkende optie uit het Exclusive program: XD8... pauperhaak voor DM 4.350.

Duurste optie: XD6... Motor-leistungssteigerung (911 turbo), voor het lieve sommetje van DM 19.500

15 sep 2005 21:24

Devils son schreef:
Devils son schreef:- een optie uit het exclusive-program, die ik niet heb kunnen ontcijferen (XC4).

............meest schokkende optie uit het Exclusive program: XD8... pauperhaak voor DM 4.350.

Ik geloof dat jij de enige bent die het woord Pauperhaak gebruikt :lol: Als ik ff google, dan kom ik weer bij jou terecht: http://www.degeinigekoe.nl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3418

15 sep 2005 21:41

Aha :)

Geniet van je wagen, en maak je wat minder druk in allerlei onnodige discussies op dit forum.

Beschouw het als een tip van een confrater die vindt dat hij in zijn beroepsleven al ernstig genoeg moet zijn :wink:

15 sep 2005 21:52

Carrera4s schreef:Beschouw het als een tip van een confrater die vindt dat hij in zijn beroepsleven al ernstig genoeg moet zijn :wink:

Misschien komt het anders over, maar ik ben hier zelden ernstig bezig. Ter leering ende vermaeck...

15 sep 2005 21:55

Rudolf schreef:
Ik geloof dat jij de enige bent die het woord Pauperhaak gebruikt

Nee hoor. Ik wordt gewoon gestalkt door google! :wink:
Plaats een reactie