Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Voorstellen

06 apr 2014 12:22

Ik begrijp het, jammer dat de reputatie van de 996 het plezier van het Porscherijden bij jou weg nam. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn!
En zo'n stomme reden is het dus helemaal niet. Kwestie van gevoel en dat is bij iedereen anders.
Veel fun met de Boxster! :drive: :thumleft:

06 apr 2014 14:14

3AE '99 schreef:Ik begrijp het, jammer dat de reputatie van de 996 het plezier van het Porscherijden bij jou weg nam. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn!
En zo'n stomme reden is het dus helemaal niet. Kwestie van gevoel en dat is bij iedereen anders.
Veel fun met de Boxster! :drive: :thumleft:

Tnx

11 jan 2016 12:01

Hello it's me (again)

Ook het 986 avontuur is vanwege een andere werklocatie van mijn vrouw uiteindelijk geëindigd (inmiddels ook alweer ruim een jaar geleden)

Maar........................ Ik kan er niets aan doen het niet bezitten van een Porsche (welke dan ook) is een groot gemis, dus........ de zoektocht is weer gestart (misschien is dat eigenlijk veel leuker dan het bezit :D)

De zoektocht is gestart voor een 3e niet DD auto, naar de volgende modellen gaat mijn voorkeur uit: 986S, 987S of een 996 Cabrio. Budget onder de 20k

Heb inmiddels 2 996MK2's cabrio's bekeken echter was dit het absolute max van mijn budget waardoor ik geen ruimte meer heb voor onvoorziene kosten of verbeteringen waardoor ik uiteindelijk mijn budget aangepast heb.

Is er toevallig iemand bekend met deze 996MK1 tip http://ww3.autoscout24.nl/classified/273832023?asrc=st|as

Re: Hello it's me (again)

11 jan 2016 13:18

Je hebt toen je 996 weggedaan vanweg de horrorstories en nu toch weer aan het kijken naar een 996 mk1?
Je hebt gelijk hoor als je je niet laat leiden door die verhalen, maar het verbaast me wel

11 jan 2016 13:26

Ik snap je verbazing ook inderdaad, hierdoor ben ik ook zeer oplettend bij een mogelijke aankoop en zal zeker een AKK afdwingen (niet dat een AKK alles zeggende is) waardoor je misschien iets meer zekerheid hebt.

En zoals ook overal te lezen is, zijn 92% van deze motoren wel goed.

Maar goed het kan ook zomaar een Boxster 3.2 of 2.7 worden.

11 jan 2016 13:29

Oké duidelijk. Je kan ook geld reserveren en de update laten doen bij Resto, dan rij je daarna altijd met een gerust gevoel. Succes met de zoektocht!

11 jan 2016 13:38

Indien het een 996 wordt is dat zeker ook het eerste wat ik laat uitvoeren :D

15 jan 2016 11:20

Iemand bekend met deze 996MK1 Cabrio TV-XL-69

Afbeelding

Re: Hello it's me (again) and (again)

10 jan 2018 10:55

En daar ben ik weer :cheers: voor de derde keer, tja.............. iets met Porsche

Deze keer een Boxster S overgenomen van forumlid.

Zeer goed onderhouden, inclusief de Resto mods en een AKK bij Resto, top auto!

Afbeelding
Afbeelding

Re: Hello it's me (again

10 jan 2018 11:38

Leuk! Ziet er goed uit!

10 jan 2018 16:30

Je bent echt niet weg te krijgen hier :mrgreen: :wink: Veel :drive: plezier met je Boxster S :salut:
Plaats een reactie