13 jan 2016 14:29
13 jan 2016 20:59
boxi schreef:Nadeel is dat de A4 van het vorige model issues heeft met die TFSI motoren
13 jan 2016 21:17
Pascal schreef:terzijde, e91 320i, da's 163pk toch? Of zelfs 170?
13 jan 2016 23:35
Cazzo Super Veloce schreef: dan moet ik weer een station kopen voor mn vriendin omdat de hond dan weer niet mee kan
14 jan 2016 0:14
15 jan 2016 1:19
15 jan 2016 5:37
15 jan 2016 6:50
15 jan 2016 9:10
Subdriver schreef:Ik neem aan dat de echte liefhebbers hem vanwege het schuifdak niet willen hebben?
15 jan 2016 9:32
15 jan 2016 10:18
15 jan 2016 11:00
15 jan 2016 11:06
15 jan 2016 11:10
15 jan 2016 11:24
15 jan 2016 12:46
15 jan 2016 12:51
Franz schreef:Oei. Wie heeft er een paar centjes over? http://www.premiumclassics.nl/index.php ... ifdak.html
15 jan 2016 13:04
15 jan 2016 13:07
giulia schreef:En dan deze ernaast...
Heb je voor een schamele 2,5 ton toch een 8 cilinder bij elkaar![]()
http://www.la-scuderia.nl/lsstart/showr ... /view/3/10
15 jan 2016 13:07
15 jan 2016 13:08
Franz schreef:giulia schreef:En dan deze ernaast...
Heb je voor een schamele 2,5 ton toch een 8 cilinder bij elkaar![]()
http://www.la-scuderia.nl/lsstart/showr ... /view/3/10
In 1998 bijna een delta integrale 16v gekocht. Niet gedaan vanwege een elektronisch probleem.
15 jan 2016 13:12
15 jan 2016 13:19
16 jan 2016 20:02
giulia schreef:Wat maakt dat schuifdak nou uit? Zo is hij nou eenmaal uit de fabriek gerold. Het is geen circuitauto.
16 jan 2016 20:07