Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

22 jan 2016 15:17

niet voor de looks maar voor gewichtsreductie. Dit zit ook nog eens bovenin de auto..
Ik wil het dus zo maken dat het wel weer heel strak en netjes is te maken.
Uiteraard ga ik het heel netjes doen maar het doel is niet om het onzichtbaar te maken.

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

22 jan 2016 15:22

vinyl op je dak = overspuiten als je het eraf haalt.
Die lijm is killing!

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

22 jan 2016 15:29

Plus weer gewicht toevoegen, best zwaar dat vinyl, gok ik.

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

22 jan 2016 15:56

Ok, dan is het netjes spuiten of met vinyl bekleden van het kunststof dakdeel/paneeltje wellicht een beter idee.

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

22 jan 2016 16:06

Gewichtsreductie? Voor op de openbare weg? Daar merk je helemaal niks van.

Maar ja zoals Horn altijd zegt: wie plaatstaal zaagt bepaalt

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

22 jan 2016 17:08

Moet je een keer proberen Giulia, een trackday met je Porsche, kickuh man :drive:

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

22 jan 2016 18:32

Geen tijd voor... :mrgreen:

Vroeger genoeg over Zandvoort gestuurd met mij Giulia's en GT Juniors.

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

22 jan 2016 19:33

giulia schreef:Gewichtsreductie? Voor op de openbare weg? Daar merk je helemaal niks van.

Maar ja zoals Horn altijd zegt: wie plaatstaal zaagt bepaalt


Nou, ben ik het niet mee eens dat het op de openbare weg niet is te merken.
Inmiddels zit mijn P op ongeveer 1220 kg met volle tank. Standaard als snel 1350+ kg met volle tank denk?
En ik merk dat de P echt wel anders, mooier leuker vlotter, is.

Met dak aanpassing en nog wat aanpassingen kan ik mogelijk nog 50kg eraf krijgen.
Daarna gaat het echt serieus geld kosten....carbon etc....

Te licht is ook weer niet goed schijnt (neus haal ik niet teveel weg aan kg, zoveel mogelijk achter binnen het redelijke..)

Daarna veel met bijna lege tank rijden hahahahah scheelt ook weer

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

22 jan 2016 19:55

En zelf het gewicht van een jockey hebben,scheelt ook :lol:

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

22 jan 2016 20:05

Cazzo Super Veloce schreef:Moet je een keer proberen Giulia, een trackday met je Porsche, kickuh man :drive:


Was vanmiddag ff op Zandvoort, meest beemers aan het driften :!:
Zo mooi met de voorwieltjes net voor de kurbstones en blazen maar :drive:
Liep met mijn Sjors rondje over het binnenterrein, rook het rubber van de bandjes :thumleft:

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

27 jan 2016 21:40

arenarood schreef:En zelf het gewicht van een jockey hebben,scheelt ook :lol:


Ik doe m'n best maar 72kg vind ik wel prima, wordt anders zo slap en gaat t sturen niet meer zo fijn.

Re: P964 kunststof schuifdak ipv metalen versie (wie idee/ti

31 jan 2016 23:30

Demontage is begonnen. Ziet er allemaal netjes uit onder de hemel... :roll:

Binnenkort de bak los slijpen en dan heb ik wat meer hoofdruimte en is ie weer wat kilo's kwijt.
Zal alle onderdelen die eruit komen even wegen. Ik gok 21 kg alles bij elkaar (incl stalen schuifdak deel, bak, motor etc...) Iemand nog een gokje hoeveel het weegt ?

Daarna besluiten welk kunststof open dak paneel te bestellen en kitten maar...
Plaats een reactie