Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
17 jan 2016 18:30
Elferhenkie2 schreef:Foto van teller, rijbewijs en kenteken mailen en je krijgt van mij een tellerrapport en indien nodig een correctieformulier

Wat een service! Super!
17 jan 2016 18:57
Inderdaad zeg...
17 jan 2016 20:02
Elferhenkie2 schreef:Hmm, vreemd dan dat Cabrioland een auto verkoopt waarvan de NAP niet klopt terwijl wanneer het aantoonbaar een foutje is, het met een simpele handeling weer te herstellen is.
Foto van teller, rijbewijs en kenteken mailen en je krijgt van mij een tellerrapport en indien nodig een correctieformulier

Zeker netjes van je
Maar..... Vind dit ook wel iets zeggen over carbrioland. Als het zo'n kleine moeite is, waarom dan niet gedaan.
17 jan 2016 23:27
De boxster is van mij. Komt idd bij cabrioland vandaan. Zou komen door een trendbreuk in kilometers. De eerste jaren is er veel mee gereden. 1 jaar is er zo goed als geen kilometers mee gereden. Is ook in het onderhoudsboekje te zien.
Moet eerlijk zeggen dat ik me er niet zo druk om heb gemaakt want de auto voelt, ziet en rijdt zoals je zou verwachten. Voordat ik deze kocht heb ik met 3 andere boxsters gereden die rond de 150.000 gelopen hadden. Voelde minder strak, zagen er minder mooi uit en hadden veel meer gebruikerssporen.
Ga morgen contact opnemen met de rdw. Na vanmiddag weer met de boxster gereden te hebben ben ik er nog niet helemaal zeker van om er nu al afstand van te doen...
17 jan 2016 23:32
Als je het kunt betalen dan niet weg doen. Je krijgt er spijt van. Je twijfelt nu al zoveel. Accepteer gewoon eens dat je een super gave auto hebt en geniet je suf van dat ding!
17 jan 2016 23:55
RDW geeft geen informatie, tenzij je ervoor wilt betalen.
Wat gaf Cabrioland voor reden dat er een trendbreuk in zit?
18 jan 2016 0:18
Elferhenkie2 schreef:RDW geeft geen informatie, tenzij je ervoor wilt betalen.
Wat gaf Cabrioland voor reden dat er een trendbreuk in zit?
Dat de auto 1 jaar zo goed als geen kilometer had gereden. Kwam vaker voor zei de verkoper. Wat laks van mij dat ik er niet op door ging en of er iets aan te doen zou zijn.
18 jan 2016 0:22
Ook al heeft hij in 10 jaar maar 1 km gereden is het nog geen trendbreuk.
Trendbreuk krijg je pas als je ergens in de standenreeks een lagere stand hebt dan de stand erna
Dus dat is een smoes

Maar zoals gezegd wil ik het best even voor je nakijken als je mij de foto van de stand, foto rijbewijs van degene die hem op naam heeft en foto kentekencard mailt
18 jan 2016 13:46
molen934 schreef:Deze 993 is van een kennis van me en een paar keer aan een forummer aangeboden.
Keurige auto en prijs 35 K, maar waar vallen ze over
Auto heeft bijna 200 K gereden, maar doet alles perfect

Heb je meer info
Website of particulier die verkoopt?
18 jan 2016 16:55
Elferhenkie2 schreef:Ook al heeft hij in 10 jaar maar 1 km gereden is het nog geen trendbreuk.
Trendbreuk krijg je pas als je ergens in de standenreeks een lagere stand hebt dan de stand erna
Dus dat is een smoes

Maar zoals gezegd wil ik het best even voor je nakijken als je mij de foto van de stand, foto rijbewijs van degene die hem op naam heeft en foto kentekencard mailt
Hmm. Beetje jammer dat ze me hier zo mee weg lieten gaan. Vandaag gaat niet lukken ivm werk maar stuur vd week een mailtje!
18 jan 2016 21:05
doctor porsche schreef:molen934 schreef:Deze 993 is van een kennis van me en een paar keer aan een forummer aangeboden.

Heb je meer info
Het zou me verbazen als deze nog te koop staat.
24 jan 2016 21:10
Inderdaad, meen me toch ook te herinneren dat dit al meer dan 1 jaar is geleden...
25 jan 2016 22:42
DvG schreef:Elferhenkie2 schreef:DvG schreef:Ik heb een boxster op het oog die me wel aanstaat.
Deze auto is afgelopen augustus verkocht door Cabrioland.
Staat deze auto nu particulier te koop?
Wordt hier op het forum aangeboden. Komt idd van cabrioland.
Verkoper geeft aan dat de km stand wel klopt, hij gaat nog contact opnemen met de RDW. Even afwachten.
Ik heb de km stand van deze auto nagetrokken en er blijkt een verkeerde stand te zijn ingevoerd.
Hij loopt van 61129 naar 61002 precies een maand later.
Heb G-loudertje een rapport gestuurd en een RDW correctieformulier.
25 jan 2016 22:52

lang leve forumhulp
25 jan 2016 23:03
Dat valt gelukkig reuze mee dan. Das een typfoutje geweest
23 apr 2016 10:24
Is Cabrioland wel zo professioneel dat ze zo een lekker kontje als 996 aanbieden?
http://www.cabrioland.biz/product/porsche-911-996-4s-coupe/
23 apr 2016 10:30
Master Ken schreef:doctor porsche schreef:molen934 schreef:Deze 993 is van een kennis van me en een paar keer aan een forummer aangeboden.

Heb je meer info
Het zou me verbazen als deze nog te koop staat.
Sorry forummers, zie het nu pas
Auto is idd al verkocht, begreep er niets van voor die prijs
Hij is naar onze zuiderburen gegaan.