Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Re: Iemand bekend met Classicmaster in Roosendaal?

27 jan 2016 21:08

Master Ken schreef:Kan alleen maar positieve berichten plaatsen, anders krijg ik weer een telefoontje :flus:

door wie ben jij gebeld dan? :shock:

27 jan 2016 21:12

Gaat ie niet zeggen :mrgreen:

27 jan 2016 21:13

nou ik ben wel heel benieuwd want de tijd van dictatuur ligt ver achter ons dus hoop niet dat het nav dit topic is :evil:

27 jan 2016 21:20

Niet door mij in ieder geval :lol: (voor mensen dat gaan denken). Ik het nummer van Ken niet. Wel van Barbie... :cheesy:

Afbeelding

27 jan 2016 21:28

Het is hier geen democratie :wink:

..... maar ik kan me niet voorstellen dat het door iemand van het PF-team was. Ik was het iig ook niet :D

27 jan 2016 22:23

Ik wilde ken weer eens bellen voor de koffie ;-)

27 jan 2016 22:30

nou weet niet wat je verder nog gezegd hebt want hij is nu akelig stil.....

:mrgreen:

27 jan 2016 22:46

Hello ... it's me ...

Afbeelding

28 jan 2016 0:49

Afbeelding

Om wilde verhalen te voorkomen.... Niet gebeld door het forum-team.
Wel grappig om te zien hoe ineens zo'n topic verloopt.

28 jan 2016 0:54

Ben ook gebeld... Maar was verkeerd verbonden :mrgreen:

En ik weet wel door wie bent gebeld Jan Willem.... maar wil eerst weten wat ik kan winnen :cheers:

28 jan 2016 1:05

Ja maar jij kent mijn moeder Marcel, die belt al jaren dat ik op tijd thuis moet zijn voor het donker :cheers:

28 jan 2016 1:07

...ik ben al jarenlang klant bij ClassicMaster, heb er hele goede ervaring mee en mooie auto's bij hen gekocht...gezien de professionaliteit van ClassicMaster lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ClassicMaster zich inlaat met ByFred. De website van ByFred net even bekeken maar dat verdiend zeker niet de schoonheidsprijs en dat is zachtuitgedrukt...is een bijeenraapsel van foto's... :( ClassicMaster is een onafhankelijk bedrijf zonder banden met andere bedrijven en juist de onafhankelijkheid, ondernemerszin en klantvriendelijkheid maken dat ik er al jaren naar volle tevredenheid kom...echt een Porsche walhalla... :lol:

28 jan 2016 9:06

andere klanten zijn dan weer niet te spreken over hoe ze er misleid en nadien behandeld zijn.

28 jan 2016 10:37

het antwoord op de vraag: ´iemand bekend met Classicmaster in Roosendaal?` is volgens mij ondertussen wel gegeven :mrgreen:

28 jan 2016 14:17

dpRide schreef:andere klanten zijn dan weer niet te spreken over hoe ze er misleid en nadien behandeld zijn.

Precies.

Ook een kleine zoektocht (opdracht) alleen op dit forum leert al snel dat de ervaringen bij/met dit bedrijf op z'n minst nogal uiteen lopen.

28 jan 2016 15:58

Iemand al op de koffie geweest bij ByFred :?:

28 jan 2016 16:34

Ik niet, iets te ver rijden voor me...

Ondertussen is er contact geweest met de beste man en gevraagd onze naam niet meer te gebruiken.

Dan luistert Fred toch slecht anders:

http://byfred.eu/996-turbo/#

http://byfred.eu/911-sc-wit-rood-interrieur/#

En zo kan ik nog wel even doorgaan....

28 jan 2016 17:20

Is dat de showroom van classicmaster?

28 jan 2016 17:30

Zekers.
Ben 2 keer bij CM geweest en niet onder de indruk van de kwaliteit van de aangeboden auto's.
Duidelijk overgespoten auto was "originele lak"
Toen ik op de overgespoten rubbers wees, was het commentaar: "waarschijnlijk al bij de dealer gespoten wegens transportschade"
:scratch:
Maar er kunnen natuurlijk prima auto's tussen staan, zou ze wel heel grondig laten keuren.

28 jan 2016 17:44

ClassicMaster schreef:Wij ClassicMaster hebben geen samenwerking en of belangen bij Byfred.
Ondertussen is er contact geweest met de beste man en gevraagd onze naam niet meer te gebruiken.
Wilde verhalen is dus niet nodig op het forum.

Helemaal geen wilde verhalen maar wel een vreemd verhaal.

Aan de website en foto's van ByFred te zien bestaat vrijwel zijn complete collectie uit voormalig auto's van classicmaster.
Dat kan natuurlijk maar om dan aan te geven dat er geen samenwerking of belangen zijn met "de beste man". Ik wou dat ik zulke goeie "klanten" had. :wink:

28 jan 2016 18:27

Ronaldo schreef:Iemand al op de koffie geweest bij ByFred :?:

geertsabine schreef:Ik niet, iets te ver rijden voor me...

Ik woon wel heel dichtbij maar om de een of andere reden heb ik niet zo'n behoefte om daar een bakkie te gaan doen :mrgreen:

28 jan 2016 18:33

MarkS schreef:
ClassicMaster schreef:Wij ClassicMaster hebben geen samenwerking en of belangen bij Byfred.
Wilde verhalen is dus niet nodig op het forum.

Helemaal geen wilde verhalen maar wel een vreemd verhaal.

Aan de website en foto's van ByFred te zien bestaat vrijwel zijn complete collectie uit voormalig auto's van classicmaster.
Dat kan natuurlijk maar om dan aan te geven dat er geen samenwerking of belangen zijn met "de beste man". Ik wou dat ik zulke goeie "klanten" had. :wink:

:lol: +1000
Cazzo Super Veloce schreef:Zekers.
Ben 2 keer bij CM geweest en niet onder de indruk van de kwaliteit van de aangeboden auto's.
Duidelijk overgespoten auto was "originele lak"
Toen ik op de overgespoten rubbers wees, was het commentaar: "waarschijnlijk al bij de dealer gespoten wegens transportschade"
:scratch:
Maar er kunnen natuurlijk prima auto's tussen staan, zou ze wel heel grondig laten keuren.

Ook +1000

28 jan 2016 18:33

Als je je nou gewoon voorstelt als Ken, dan is er niets aan de hand :cheers:

28 jan 2016 18:34

:lol: :lol:
Zullen we samen gaan? Vragen we of we hier op het juiste adres zijn voor de Libelle-meeting :mrgreen:

28 jan 2016 18:59

Nou, die schijnt bij Giulia thuis gegeven te worden :ba:
Plaats een reactie