Ondertussen toch al stapje of 2 verder geraakt....
Relaisbord opgekuis, zekeringklemmen terug in vorm gezet, groot deel nieuwe relais, nieuwe zekeringen....


Ideaal om iets proper te krijgen: klemmen paar uur in cola laten liggen, komt er als nieuw uit


Achter relais bord alles proper gemaakt...

Bord zit er terug volledig in, maar nog geen foto's van....
Er is nog 1 draad die rechtstreeks op een relais gesoldeerd is en aan de massa hangt!!
Na opzoekingen blijkt dat de interlock op de versnellingsbak stuk is en daarom aan de massa hangt.
Deze interlock dient zodat je de motor niet kan starten als de automaat niet in 'P' of 'N' staat.
De km teller werkte ook niet meer, dus uit elkaar die handel, meestal is het tandwieltje stuk.

Tandwieltje was precies in staat van ontbinding, viel uit elkaar!!

Nieuw tandwieltje besteld (groen), gemonteerd en werkt terug perfect.

Ook alle massapunten proper gemaakt EN......
cruise control, centrale vergrendeling werken terug zoals het moet.
Dus nogmaals het bewijs dat propere massapunten veel problemen kan voorkomen!!!
Centraal waarschuwingsbox voor controlelampjes is er ook aan voor de moeite, maar binnen gestuurd om na te kijken want de prijzen van een nieuw
Nu alles terug beginnen monteren en terug