Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Aankoop Panamera

03 feb 2016 21:46

Nice! Zeer mooie kleur zeg!

03 feb 2016 23:25

Vreemd dat zijn klanten dit niet accepteerde. Vaak is het in duistland toch zo, als je in een dure auto aankomt rijden moet je je zaken goed doen en hebben ze daar respect voor. Maar blijkbaar is niet altijd zo.

03 feb 2016 23:41

Zeker mooie kleur.
Als hij straks op de oprit staat ook maar wat fotootjes van het interieur dacht ik

Blijft gevoelig punt bij vele mensen met wat voor auto je aan komt bij de klanten.
Een gewone auto voor zakelijk gebruik en een dd er naast voor privé is voor mij de enige passende uitkomst (heb hierover ook vragen en opmerkingen gekregen waar je niet op zit te wachten)

03 feb 2016 23:45

DennisvdB schreef:Proficiat met je aanwinst. Zoals ik eerder al zei, die V6 is gewoon te langzaam :mrgreen:
Heb met de Hybride nog nooit gereden, hoe vergelijk je die met de Turbo? Ik heb met de Turbo een bak vermogen, die je zelden aanspreekt. Ligt ook niet bij het type wagen. Wel veeeeuuul koppel en dat rijdt wel echt lekker.

Je had 100% gelijk, niet vooruit te schoppen zo'n 3.6, met die proefrit was ik gauw klaar.

De 4.8 s vond ik geweldig, reed super, was ook een hele mooie, dus gelijk mijn maatje gebeld en die heeft m gekocht, stond op marktplaats 2010 origineel ned auto met maar 87.000 gereden. Hij is helemaal blij.

Nu ik ook, dus we hebben onszelf omgedoopt nu tot de panamaaties.

:-)

Planning is overigens gewijzigd, ik ga m morgen al ophalen. Jippie.

06 feb 2016 9:48

Enne alles goed gegaan?

Ik wil natuurlijk mooie foto's zien.

07 feb 2016 13:08

Alles is goed gegaan!

Nou, hier istie dan hoor dat lelijke gedrocht.

Man man, wat istie lelijk. :wink:

Ook wel door sommigen "The shitting dog" genoemd (wat natuurlijk slaat op de Chrysler Crossfire, maar goed, dat zeggen mensen die de melk hebben horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt) :mrgreen:

Dus tja hier is hij dus, hij is zoooo lelijk dat je natuurlijk begrijpt dat ik elke keer bij het zien van mijn nieuwe auto, uitbarst in tranen.
Hij is ook nog voorzien van mooie Exclusive opties, zoals zwarte koplampen, 20 inch Sport Design velgen met harten in carrosserie kleur, maar ja, geef een aap een gouden ring....

Rijden doet hij ook als een natte krant trouwens. met andere woorden, één groot drama, ik ben de hele dag aan het huilen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst bijgewerkt door Rescue911 op 07 feb 2016 13:18, in totaal 1 keer bewerkt.

07 feb 2016 13:14

Ziet er mooi uit. Er succes met huilen, maar ik zou dit niet doen hoor. Ik zou lekker :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

07 feb 2016 13:17

:D :D :D :D :D :D

Wat denk jij dan! :lol:

07 feb 2016 13:18

Als jij er maar gelukkig mee bent :mrgreen:

Bij het zien van dat hout aan de binnenkant denk ik niet gelijk aan Porsche :?

07 feb 2016 13:20

Ik ook niet, sterker nog, ik heb altijd gezegd dat hout niet in een Porsche hoort, maar in deze (klassieke) combinatie, buitenkleur, lederkleur, is het werkelijk schitterend. Het hout is mat en je voelt de nerven gewoon. Het heet Olive.

En daarnaast , ik wilde wat anders dan zwart zwart zwart.
Laatst bijgewerkt door Rescue911 op 07 feb 2016 13:21, in totaal 1 keer bewerkt.

07 feb 2016 13:20

goh wat is dat ding lelijk en die kleur niet om aan te zien :wink:

gefeliciteerd en heel veel :drive:

07 feb 2016 13:22

Proficiat ! Dat rijdt vast erg fijn.

Het goede nieuws is iig dat ie net in de garage lijkt te passen. Scheelt wat gejank ...

07 feb 2016 13:27

Ja het is inderdaad wat krap maar hij past. Goed gezien!

Toen ik de eerste keer op het knopje drukte van de garage deur om te sluiten heb ik uiteraard wel even met samengeknepen billen bij de achterkant gestaan of het ging.

07 feb 2016 13:42

Nou, sterkte dr mee.

:mrgreen:

07 feb 2016 14:06

Mooie auto, stijlvol.
Ben wel benieuwd hoe lang/kort het zal duren voor je hem weer te koop zet.

07 feb 2016 14:10

Geniet van de aankoop! Begin een Panamera steeds meer te waarderen :)

07 feb 2016 14:20

Wat een lillijk hok! Als je m beu bent (en das wrs nu al) dan mag je m gewoon bij mij voor de deur parkeren. Alles om een forummer te helpen :wink:

07 feb 2016 15:03

986afterfjr schreef:Mooie auto, stijlvol.

:roll: :roll: :roll:

Omdat?

07 feb 2016 15:27

Rescue heeft 'm gekocht he? Niet Paulus.... :mrgreen: On: prachtige combinatie, ik ben niet zo van de Panamera's maar deze kan ik wel waarderen. En, als je carrière ophoudt bij je huidige werkgever, dan kan je altijd nog het theater in: het drama zit alvast goed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

07 feb 2016 15:39

Verdamme, wa ne kampbak met dat hout en kleur!

Sterkte, ik weet hoe het voelt om uitgelachen te worden met dit stuk verdriet...

08 feb 2016 9:10

Mooie en chique kleur en dito uitvoering

08 feb 2016 9:40

Mooie uitvoering, dat je er veel plezier van mag beleven. :thumleft:

08 feb 2016 11:36

Ieder z'n meug! :thumleft:

08 feb 2016 22:33

Mooi hoor :thumleft: :thumleft: . Een 911??? Dat is toch een te warm gewassen Panamera :mrgreen:

08 feb 2016 22:44

Sterkte en veel rijplezier :wink:
stiekem begin ik die Panama toch te waarderen.
Gesloten onderwerp