Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 16:36

Binnenkort ticket naar Zweden boeken, denk ik.
Ewout, had nou laten weten dat je daar zat man, had je ff voor me kunnen kijken :mrgreen:
(nog een paar dingen te verkopen, maar de kop is eraf)

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 16:41

Succes met je droom...toch leuk te lezen dat je die nog hebt...een gt3rs in de toekomst... :thumleft:

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 16:42

Sorry voor de topicvervuiling maar wintersport doen we altijd in Zwitserland, is precies de andere kant op :wink:
Het schijnt trouwens dat zo'n Audi RS 6 het een Porsche best moeilijk kan maken... :idea:
Weet je zeker dat het een 997 moet worden?

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 16:43

Dial_888 schreef:Succes met je droom...toch leuk te lezen dat je die nog hebt...een gt3rs in de toekomst... :thumleft:

Nooit te oud om te dromen :thumleft:

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 16:44

Cazzo Super Veloce schreef:Nu nog ff uitzoeken hoe het zit met het afmelden van het kenteken.

Naar de RDW en uitvoeren. Krijg je papieren voor witte kentekenplaat mee en een afmelding uit Nederland. Kan je gewoon aan de Belg meegeven, van een A3'tje een witte plaat fabriceren en rijden maar.

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 16:45

Ewout schreef:Sorry voor de topicvervuiling maar wintersport doen we altijd in Zwitserland, is precies de andere kant op :wink:
Het schijnt trouwens dat zo'n Audi RS 6 het een Porsche best moeilijk kan maken... :idea:
Weet je zeker dat het een 997 moet worden?

Staat ook een hele mooie groene in Zwitserland:
http://www.autoscout24.ch/de/d/porsche- ... 10%26r%3d5

:mrgreen:

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 16:52

Cazzo Super Veloce schreef:964 overigens net verkocht aan een zuiderbuur :thumleft:


Met of zonder Intrax?

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 16:54

Met Intrax en Big Reds

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 17:00

horn schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:Nu nog ff uitzoeken hoe het zit met het afmelden van het kenteken.

Naar de RDW en uitvoeren. Krijg je papieren voor witte kentekenplaat mee en een afmelding uit Nederland. Kan je gewoon aan de Belg meegeven, van een A3'tje een witte plaat fabriceren en rijden maar.

OK, thanx :salut:

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 17:03

hier the works: https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Uitvoeren.aspx :salut:

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 17:32

Grenswisselkantoor. Kan je alles in 1 keer regelen. Inclusief exportkenteken (plakletters) verzekering en vrijwaring.

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 17:47

ik (B) kocht afgelopen zomer een wagen in NL. verkoper zou het exportkenteken + bijhorende verzekering voor zijn rekening nemen. we kwamen er samen al snel achter dat het niet echt de moeite loont en vrij prijzig is. terwijl ik het ook niet nodig had om de auto in Belgie op kenteken te krijgen.
dus uiteindelijk vooraf de financiën geregeld en dan de auto tot bij mij thuis laten brengen op NL kenteken. samen in mijn DD naar het RDW kantoor gereden (Veldhoven) waar de auto afgemeld is en meteen geregistreerd op de naam van de nieuwe eigenaar. ik heb de man terug naar huis gebracht en bij een kop koffie het resterend deel papierwerk afgehandeld. simpel en zonder aanzienlijke kosten voor geen van beide partijen.

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:03

Cazzo Super Veloce schreef:
Dial_888 schreef:Succes met je droom...toch leuk te lezen dat je die nog hebt...een gt3rs in de toekomst... :thumleft:

Nooit te oud om te dromen :thumleft:

En ik blijf door dromen van een Renault A110 Alpine.....

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:08

dpRide schreef:we kwamen er samen al snel achter dat het niet echt de moeite loont en vrij prijzig is.

Prima geregeld, is natuurlijk prima. Maar afmelden kost nog geen € 10. Tijdelijke platen kan je echt met stift en papier maken. In NL dan. En de nieuwe eigenaar kan de auto gewoon op chassisnr in voorlopige dekking laten nemen. Tof dat jij en je verkopende partij die moeite wilden doen, maar als ik mijn auto verkoop aan een buitenlander wil ik hem afmelden maar mag hij hem hier zelf komen halen en meenemen... maar jouw optie is natuurlijk ook prima. Maar als Cazzo's belgische koper niet echt lekker bij de grens in de buurt woont wordt het een ander verhaal...

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:12

Cazzo Super Veloce schreef:Staat ook een hele mooie groene in Zwitserland:

Afbeelding

Dat is zeker een mooie auto :thumleft: 8)

Valt deze binnen het budget? Misschien doet de eigenaar er een weekje wintersport bij cadeau.... :wink:

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:16

horn schreef:
dpRide schreef:we kwamen er samen al snel achter dat het niet echt de moeite loont en vrij prijzig is.

Prima geregeld, is natuurlijk prima. Maar afmelden kost nog geen € 10. Tijdelijke platen kan je echt met stift en papier maken. In NL dan. En de nieuwe eigenaar kan de auto gewoon op chassisnr in voorlopige dekking laten nemen. Tof dat jij en je verkopende partij die moeite wilden doen, maar als ik mijn auto verkoop aan een buitenlander wil ik hem afmelden maar mag hij hem hier zelf komen halen en meenemen... maar jouw optie is natuurlijk ook prima. Maar als Cazzo's belgische koper niet echt lekker bij de grens in de buurt woont wordt het een ander verhaal...


Die verzekering is dus echt niet duur.
Bij gwk export papieren incl vrijwaring en 2 weken wa verzekering voor de eu en normale kentekenplaten, niks op karton. 145 euries.
En het kan ook gewoon op zaterdag :thumleft:

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:18

Budget is mede afhankelijk van de verkoop van de diverse Porsches/moto's...
Nog wel ff buiten bereik, maar dromen mag, toch?
Anders deze en ff laten wrappen int groen:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... rigin=PARK
Ook wel een heel gaaf apparaat en ex BTW.

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:20

Er moet nog wel apk op de platte kever zitten als je een export verzekering wilt krijgen.

En als die 964 na 10-2006 is ingevoerd kan je ook nog bpm terug krijgen, maar zal wel centen kwestie zijn bij een 964 :mrgreen:

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:27

Dat is snel gegaan :shock: :shock:

Net zo snel verkocht als gekocht :mrgreen:

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:36

Ja, ik heb hem destijds bij jou ook binnen een week dattie te koop stond gekocht, toch?
Goede auto's verkopen zichzelf blijkt maar weer.

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:40

Gefeliciteerd man! :thumleft: Gaat de goede kant op!

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:42

Nog een 993, Alfa 75 V6, NCR Ducati te gaan.

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:44

En ik zit hier een partij geld uit te geven om de puntjes op de i te zetten bij m'n 964. In die tussentijd had ik 'm al drie keer kunnen verkopen dus? :mrgreen:

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 18:53

horn schreef: maar als ik mijn auto verkoop aan een buitenlander wil ik hem afmelden maar mag hij hem hier zelf komen halen en meenemen...


Het linke van zelf afmelden is dat jij verantwoordelijk voor de auto blijft totdat hij is aangemeld in buitenland.
Jouw naam staat dan op het exportkentekenbewijs!

Altijd buitenlander mee naar RDW of erkent exportkentekenloket en op zijn naam uitvoeren :salut:

Re: 964 C2/ 993 4S

27 feb 2016 19:09

Het is heel simpel want heb al een stuk of 10 Alfa's aan zuiderburen verkocht.

Naar een GWK kantoor ((die zitten op de meeste grotere stations)

Originele kentekenplaten meenemen

Uitvoeren

Op naam nieuwe eigenaar zetten

Platen inleveren.

De kopende buitenlandse partij is geheel verantwoordelijk voor verzekering en transport vanaf dat moment en jij bent geheel gevrijwaard.

GT3 RS kopen :mrgreen:
Plaats een reactie