Inderdaad, maatje kleiner is mooier. Doe mij maar Ruf techniek en die fantastische wielen en een standaard uiterlijk, wel kek kleurtje erop Singer is overkill (en overpriced)
Als ze slim zijn, produceren ze een stuk of 25 yellowbirds, voor € 750 k per stuk. Kan nu nog geëmotioneerd raken van het introductie artikel in Auto, Motor und Sport!
Bewonder RUF enorm, zeker na een uitgebreide rondleiding door het hele bedrijf in september vorig jaar. Echt diep respect de manier waarop zij als kleine fabrikant de zaken zo grondig aanpakken.
Leuk om te zien dat RUF inmiddels ook weer durft uit te komen voor wat ze altijd al wisten....dat de 964 simpelweg ongeevenaard is
De wielbasis is met 70mm verlengd om de rechtuitstabiliteit te verhogen op de Oberhausen straight, ziet er als je het eenmaal weet een beetje vreemd uit....niet lelijk imo....gewoon anders. Hier is hoe ze het achterscherm weer netjes boven het wiel centreren:
Ziet er allemaal zeer gelikt uit! Ben benieuwd wat RUF heeft moeten doen om de torsiestijfheid van de body zo onzichtbaar mogelijk te behouden, is al met al een flink stukje 'structural metal' dat weggenomen wordt.
Waar hebben ze die 964 nu precies verlengt? Of ben ik kippig.
Zo'n RUF is wel een heel fijn apparaat en meer mijn smaak, meer europees ingetogen qua body werk dan zo'n Singer. Ook super mooi, maar een RUF (zonder turbo) is toch wel de bom.
auto is niet verlengd, maar de wielbasis (achterwielen zitten verder naar achteren) in de video hebben ze het over een multi-link achterwiel ophanging, dus het is aannemelijk dat ze de hele achterpartij (motor, bak, wielophanging en sub-frame) van een waterkoeler er in geknutseld hebben
Naast wat jij noemt, moeten ze dus ook het achterscherm aangepast hebben anders past wiel er niet onder. Aardige verbouwing, en dus super gedaan, je ziet het nl niet zo op het 1e gezicht.
auto is niet verlengd, maar de wielbasis (achterwielen zitten verder naar achteren) in de video hebben ze het over een multi-link achterwiel ophanging, dus het is aannemelijk dat ze de hele achterpartij (motor, bak, wielophanging en sub-frame) van een waterkoeler er in geknutseld hebben
das dan idd alleen op die oranje watergekoelde 964 , die blauwe zo te zien (met jouw net nieuw geleerde truc) niet
zal wel net zo iets in zitten als die 911 f model met die gt3 d,r in , die je liet zien van afgelopen zomer in de usa
btw die foto oranje geel , die gele is toch g model , g model is die qua maten zelfde als 964 dan ? als ik zo kijk qua afstanden , lijkt mij dat niet
Die blauwe is een luchtgekoelde en heeft niet de verlengde wielbasis zoals die oranje watergekoelde Wielbasis van de luchtgekoelde 911s is na '69 niet meer veranderd check: http://blog.caranddriver.com/porsche-91 ... end-grows/
De wielkast is naar achtergeschoven maar de totale lengte is gelijk. Bovendien hebben de RUFjes een ronde wielkast terwijl het origineel een wat plattere bovenboog heeft