Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
28 feb 2016 22:09
rens914 schreef:Respect, eindelijk weer eens een nette wedstrijd van Ajax.
AZ had weinig in te brengen.
Ja alleen heeft AZ daar wel een groot aandeel in gehad: zij willen voetballen en geven dus ruimte en dan kan Ajax best voetballen.
13 maart 2016 20:59
Beide kampioenschap kandidaten waren dit weekend weer pet.
Wel veel strijd gezien maar wat een niveau.
13 maart 2016 23:24
Nou vond PSV er echt te makkelijk over denken en Ajax gaf meer strijd maar waren gewoon niet goed genoeg
16 maart 2016 8:25
Ok, het blijft bij 22,5 miljoen. Nu as zondag de volgende 20 miljoen veilig stellen.
16 maart 2016 8:43
PSV speelde heel volwassen, groot respect
Als ze zondag dat ook kunnen brengen vrees ik het ergste voor Ajax
Hoop op een ouderwets spannend potje.... F*ck dat geld
16 maart 2016 9:09
Nederland(se Clubs) en strafschoppen..... je weet bij voorbaat al hoe het af gaat lopen.
16 maart 2016 12:18
Zondag zal de beslissing nog niet vallen denk ik. Ik gok dat psv op een gelijkspel gaat spelen. Misschien ook wel 5-3-2.
Ik acht AJAX kansloos trouwens.
16 maart 2016 12:42
Hahahaha
16 maart 2016 19:06
.

.
20 maart 2016 19:38
Wimpie77 schreef:Zondag zal de beslissing nog niet vallen denk ik. Ik gok dat psv op een gelijkspel gaat spelen. Misschien ook wel 5-3-2.
Ik acht AJAX kansloos trouwens.
Ghegheghe
20 maart 2016 19:43
Kheb lekker gekeken, tussendoor biefstukje gegeten, 0 - 2 voor Ajax
20 maart 2016 23:11
Heerlijke pot! Eerste helft PSV beter (maar hoe moeilijk kan het zijn om ook eens tussen de doelpalen te schieten?), tweede helft Ajax veel beter. Stand is weer zoals het moet
21 maart 2016 0:30
Gelukkig nog 6 wedstrijden te gaan
Heb alleen de eerste helft gezien, vond PSV inderdaad beter, en Guardado had natuurlijk een penalty mee moeten krijgen.
21 maart 2016 0:44
Wat kan dat Ajax toch voetballen hé
Morgenochtend weer de garage in
21 maart 2016 6:21
Heb gelukkig nix met voetbal, maar dit is m'n neefje Wouter.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6738438 ... ekend.html
23 maart 2016 8:29
Pfff, zag dit ( net als velen) niet aankomen maar realistisch hebben ze nu beide een x van elkaar gewonnen.
Nu gaat het om wat ze tegen de anderen doen en geef Ajax nu toch de betere kansen.
Natuurlijk heeft de wedstrijd tegen atletico meegespeeld waardoor weer bewezen is dat je tenonder kunt gaan aan je eigen succes
23 maart 2016 9:36
@Andre: die zat er lekker in
23 maart 2016 15:23
Cazzo Super Veloce schreef:Gelukkig nog 6 wedstrijden te gaan
Heb alleen de eerste helft gezien, vond PSV inderdaad beter, en Guardado had natuurlijk een penalty mee moeten krijgen.
En Willems rood.
Naar aanleiding van mijn voorspelling van deze psv-AJAX acht ik de kans groot dat psv gewoon kampioen gaat worden.
AJAX is kansloos.
23 maart 2016 15:56
Het grootste nadeel van een landskampioenschap van ajax is dat we dan voor de zoveelste keer voor de winterstop uit de CL liggen.
Maar gelukkig kunnen we nog wel een tijdje teren op de successen van de enige Nederlandse club die Europees nog wat voorstelt; PSV
23 maart 2016 16:23
De afgelopen 6 jaar was psv inderdaad Europees echt fantastisch!
23 maart 2016 17:16
Cazzo Super Veloce schreef:Het grootste nadeel van een landskampioenschap van ajax is dat we dan voor de zoveelste keer voor de winterstop uit de CL liggen.
Maar gelukkig kunnen we nog wel een tijdje teren op de successen van de enige Nederlandse club die Europees nog wat voorstelt; PSV

dus de nederlandse competitie is echt te hoog gegrepen voor psv
23 maart 2016 17:23
Wimpie77 schreef:De afgelopen 6 jaar was psv inderdaad Europees echt fantastisch!
Hup ga je schamen in de Europa League
23 maart 2016 17:30
porschenot schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Het grootste nadeel van een landskampioenschap van ajax is dat we dan voor de zoveelste keer voor de winterstop uit de CL liggen.

dus de nederlandse competitie is echt te hoog gegrepen voor psv

Neuh, maar het is niet het enige podium waarop ze mee doen.
Maar ik heb ook genoten hoor, van ajax/MOLDE
23 maart 2016 20:49
Nou, voorlopig ziet het ernaar uit dat we niet aankomend maar het seizoen daarna niet meer direct geplaatst zijn voor de poulefase van de CL. Triest maar helaas het resultaat van jaren achtereen Europese wanprestaties. En niet alleen van Ajax maar ook van inderdaad PSV, Feyenoord en nog wat ploegen.... Het ergste was FC Utrecht die er toen uitging tegen een tegenstander uit Luxemburg.....