Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
26 maart 2016 8:17
DennisvdB schreef:Dat nieuws van Cruijf doet me echt niets. Zal wel te maken hebben dat ik een hekel heb aan voetbal.. Die verafgoding van hem gaat me echt te ver.
"Ik heb niks met Brussel maar het feit dat daar mensen zijn doodgegaan doet me wel wat."
Beetje rare uitspraak wat mij betreft. Ook als je niks met voetbal hebt zal je genoeg intelligentie hebben om te constateren dat deze man een bepaalde plaats in het voetbal en de samenleving inneemt. Ook als je niks met zo iemand hebt (omdat je een hekel hebt aan voetbal) zou de dood van zo iemand een normaal mens op zijn minst doen denken 'dat is naar voor zijn nabestaanden dat iemand aan de gevolgen van longkanker in zo'n korte tijd aftakelt en sterft'.
'Doet me echt niets' vind ik persoonlijk een zeer vreemde uitspraak. Maar dat vind ik.

Overigens, van verafgoding van mensen moet ik ook niks hebben.
26 maart 2016 11:06
horn schreef:DennisvdB schreef:Dat nieuws van Cruijf doet me echt niets. Zal wel te maken hebben dat ik een hekel heb aan voetbal.. Die verafgoding van hem gaat me echt te ver.
"Ik heb niks met Brussel maar het feit dat daar mensen zijn doodgegaan doet me wel wat."
Beetje rare uitspraak wat mij betreft. Ook als je niks met voetbal hebt zal je genoeg intelligentie hebben om te constateren dat deze man een bepaalde plaats in het voetbal en de samenleving inneemt. Ook als je niks met zo iemand hebt (omdat je een hekel hebt aan voetbal) zou de dood van zo iemand een normaal mens op zijn minst doen denken 'dat is naar voor zijn nabestaanden dat iemand aan de gevolgen van longkanker in zo'n korte tijd aftakelt en sterft'.
'Doet me echt niets' vind ik persoonlijk een zeer vreemde uitspraak. Maar dat vind ik.

Overigens, van verafgoding van mensen moet ik ook niks hebben.
dat vind je echt niet alleen,mooi neergezet door je Horn, 1000 X
26 maart 2016 18:10
Mooi gezegd Horn. Neem daarbij ook nog eens wat Cruijf voor de samenleving heeft gedaan met zijn foundation: dat heeft niets met voetbal te maken maar met maatschappelijke betrokkenheid. Dat zou iedereen iets moeten doen lijkt me.. Just my 2 cents
26 maart 2016 20:34
Man, Cruijffie begint net. Hij gaat daar straks naar God en gaat hem vertellen dat hij het helemaal verkeerd doet. Daarna gaat hij de boel coachen en komt het toch nog goed met de wereld!
26 maart 2016 21:17
De dood van Cruijff vergelijken met de slachtoffers in Brussel slaat ook nergens op natuurlijk. Cruijff was op de eerste plaats zelf grotendeels verantwoordelijk voor zijn eigen gezondheid in tegenstelling tot de slachtoffers. Als Justin Bieber vanacht verongelukt zou mij dat persoonlijk ook niets doen. Zijn fans daarentegen gaan een wekenlange rouwperiode tegemoet. Dat je het iemand niet gunt is een heel ander verhaal natuurlijk maar dat wordt ook nergens gezegd toch?
26 maart 2016 21:32
ik zei toch ook dennis dat kan
.
27 maart 2016 1:59
Maar ben het helemaal eens met Horn dat die man heel veel betekend heeft voor het (Nederlands) voetbal. Of je nu van het spelletje houdt of niet, dat mogen we wel als feit aannemen. En aangezien voetbal volkssport nr 1 is viel het wel te verwachten dat er even nergens anders over gesproken werd dan over Cruijff.
27 maart 2016 10:51
Franz schreef:De dood van Cruijff vergelijken met de slachtoffers in Brussel slaat ook nergens op natuurlijk.
uiteraard niet. is een bizarre vergelijking om over the top iets proberen duidelijk te maken. opgeroepen door de opmerking dat iemands dood 'mij echt niets doet, omdat ik een hekel heb aan voetbal'. ieder recht op zijn eigen mening uiteraard, maar iemands dood doet mij in bijna alle gevallen wel iets. In ieder geval genoeg om er even bij stil te staan. ook als hij/zij een beroep heeft waar ik niks mee heb.
Franz schreef:Als Justin Bieber vanacht verongelukt zou mij dat persoonlijk ook niets doen.
Tja, wat is niks doen. Ik hou niet van zijn muziek. Maar dood door een verongelukking op die leeftijd zou ik toch wel van onder de indruk zijn. Fast and the Furious films staan niet in mijn top 10 van favoriete films. Maar toen Paul Walker verongelukte deed dat me wel wat. Ben niet in huilen uitgebarsten, heb niet weken doelloos rondgelopen, maar bedacht me wel dat dat een roteinde is. Vooral op zo'n jonge leeftijd.
27 maart 2016 12:30
De persoon an zich en de manier waarop zijn twee verschillende dingen natuurlijk. En natuurlijk gun je niemand dood maar om daar bij stil te blijven staan en mee te gaan in de massahysterie die soms ontstaat op Social Media gaat mij echt te ver. Maar misschien komt dat wel door mijn eigen ervaringen in mijn omgeving dat ik me er wat meer van afscherm of het beter kan relativeren of zo? Ik weet het niet maar zo voel ik het wel.
27 maart 2016 22:42
hijs nou al paar dagen dood maar ik krijg nog steeds brok in m,n strot , zo ook hier :
https://www.facebook.com/AFCAVAK428/vid ... 567405506/schitterend verwoord
.
27 maart 2016 22:56
Zekers.....heel mooi verwoord
28 maart 2016 15:16
Mooi stukje
28 maart 2016 15:47
Pfff.. blijft zware kost...... mooie, respectvol gemaakt en voorgedragen
28 maart 2016 23:45
Van Toon Hermans, prachtig :
En Vincent zag het koren,
en Einstein het getal,
en Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
28 maart 2016 23:53
En nog even over Peter Heerschop :
Hulde ! Subliem en respectvol.
29 maart 2016 14:35
hijs boven
.
02 apr 2016 13:46
el classico vanavond nog ergens live te zien voor niks ?
het gaat mij weer om de 14de minutos
of gewoon wachten op samenvatting ergens !
.
02 apr 2016 15:37
http://nl.vipbox.sx/soccer en dan
link1 en niet
watch now livenatuurlijk pas gebruiken als de wedstrijd begonnen is en alle vervelende kleine kruisjes wegklikken
ik ga hier straks de kwali F1 op kijken
http://nl.vipbox.sx/motorsports alweer
link 1ze geven 17:00 uur aan maar dat zou wel eens engelse tijd kunnen zijn.
02 apr 2016 16:58
@Dr Knauff,
www.nosball.comJe spreekt toch wel een potje Arabisch?
02 apr 2016 18:08
ziggo Sport
02 apr 2016 21:28
thnx guys
.
03 apr 2016 8:30
1-2. Barca was niet echt in goede doen.
03 apr 2016 11:03
nee zeg na een kwartier dacht ik nu hebben ze Real klemvast maar dat was maar 5 minuten.... erg jammer
03 apr 2016 23:45
Ongelofeloos